nouseva skorpioni, aurinko leijona, kuu vaaka

Mauru

Olen pian kolmikymppinen "tyttö" ja tunnen, että nouseva skoorpioni on jo päässyt vauhtiin elämässäni. Muut tärkeät aspektit ovat: aurinko leijonassa ja kuu vaa'assa. Millainen ihminen minun kuuluisi olla astrologisesti?

Oman analyysini pohjalta tunnen olevani vahvasti seksuaalinen ja se onkin suurin syy, miksi päätin tähän keskusteluun osallistua. Oletan, että nuo kaikki kolme (vaaka, leijona ja skorpioni) vaikuttavat tähän tunteeseen?

Toivon kuulevani teiltä muitakin piirteitä liittyen tähän yhdistelmään. Kuinka siis saada käyttöön nousevan merkin positiivisia puolia ja avaimia menestykseen? Haluan pois tunteesta, että olen varsinkin miehille vain "objekti".

6

1554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiru

nouseva skorpioni, aurinko leijona. kuu härkä.

• Hallitse

Aloittajalle : Varmasti olet hyvin esillä loistava nainen. Eikö se ole syy, että osut miesten silmiin, vaikka et sitä haekkaan. Pyydä astrologilta Venuksesi asema muihin planeettoihin nähden, huoneessa, mikä. Miten olisi olla esillä politiikassa, yhdistystoiminnassa, hoiva-alallakin?
      Helmi-sivut, Astro.fi

• T:ekan viestin kirj.

Mulla on venus 8. huoneessa ja ravussa. Osaatko kertoa mitään sen vaikutuksesta näihin muihin juttuihin:)?

Miten katsotaan venuksen asema muihin planeettoihin nähden?

• Saimi,
        T:ekan viestin kirj. kirjoitti:

Mulla on venus 8. huoneessa ja ravussa. Osaatko kertoa mitään sen vaikutuksesta näihin muihin juttuihin:)?

Miten katsotaan venuksen asema muihin planeettoihin nähden?

Tähtikartta, luo ja tulkinta.

• sopuskopu
        Saimi, kirjoitti:

Tähtikartta, luo ja tulkinta.

Minulla aurinko leijonassa, nouseva skopu ja kuu jousimiehessä.

Eikö ap:lla ole vahva intuitio ja kyky nähdä ihmisten tarkoitusperät? Minä ainakin näen heti ensimmäisellä silmäyksellä onko toisella puhtaat jauhot pussissaan ja 99% vaistoni osuu oikeaan. Ehkä sinun pitäisi oppia luottamaan enemmän vaistoosi ja siten päätellä haluatko olla jonkun miehen kanssa vai et. Jos opit luottamaan omaan intuitoosi, helpottuu elämäsi ja pääset vielä pitkälle.

• Tosiaanki.
        sopuskopu kirjoitti:

Minulla aurinko leijonassa, nouseva skopu ja kuu jousimiehessä.

Eikö ap:lla ole vahva intuitio ja kyky nähdä ihmisten tarkoitusperät? Minä ainakin näen heti ensimmäisellä silmäyksellä onko toisella puhtaat jauhot pussissaan ja 99% vaistoni osuu oikeaan. Ehkä sinun pitäisi oppia luottamaan enemmän vaistoosi ja siten päätellä haluatko olla jonkun miehen kanssa vai et. Jos opit luottamaan omaan intuitoosi, helpottuu elämäsi ja pääset vielä pitkälle.

http:www.ttl.fi/Internet/Suomi/Tiedonvalitys/Tiedotteet/Arkisto/2005/tiedote_16_05htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe