Apua?

:)

Haluaisin tehdä vapaaehtoistyötä (länsi) Helsingissä, mutten ole löytänyt sopivaa kohdetta. Olen opiskelija, joten en haluaisi sitoutua mihinkään liikaa, sillä opiskelu vie muutenkin paljon aikaa. Olen yrittänyt etsiä mm. helsinki.suurellasydamella.fi sivustolta, mutta suurin osa on "seuraa vanhukselle" -tyyppisiä ilmoituksia, mitkä mielestäni ovat erittäin tärkeitä, mutta velvoittavat säännöllisiin tapaamisiin. Toki vanhusta voisi tavata erittäin harvoinkin, mutta tämä ei tietenkään olisi mukavaa avun kohteelle.. Haluaisinkin esimerkiksi osallistua erilaisiin talkootöihin, tempauksiin tai tapahtumiin. Varsinkin näin joulun alla on tullut tunne, että haluaisi auttaa.. Tai esimerkiksi uutena vuotena. Tietääkö kukaan mitään tapahtumaa esimerkiksi köyhille, jonne voisi mennä avustamaan? Olisi myös mielenkiintoista kuulla kokemuksia vapaaehtoistyöstä. Kiitokset kaikille, jotka jaksavat vastata:)

5

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehtolainen

Teetkö ainoastaan vapaaehtoista työtä (Länsi) Helsingin alueella?

• :)

Asun sillä seudulla, joten olisi helpointa löytää vapaaehtoistyötä ainakin melko läheltä sitä aluetta

• Apua tarvitsevat

Kuinka sinuun saa yhteyden ??
      Vapaaehtoistytä olis tiedossa

• :)

Olisi mielenkiintoista saada tietää eri vaihtoehdoista tehdä vapaaehtoistyötä. S-postiosoitteeni on indaa@suomi24.fi, jos vaikka löytyisi jotain sopivaa..

• Ekomatkaaja

Moi,
      Näin joulun alla on ainakin Unisefilla ollut vapaaehtoistyötä esim. heidän korttien myynnissä eri paikoissa. Apu on varmasti tervetullutta lyhyenkin aikaa. Olen ollut kerran korttimyynnissä, ja se oli ihan hauskaa.
      SPR:n keräyksiin voi osallistua vapaaehtoisena. Keräämällä muutaman tunnin rahaa, saa enemmän aikaiseksi kuin että lahjoittaisi itse kympin tai kaksi.

Jos et käynyt vapaaehtoistyön messuilla, niin kannattaa kuitenkin katsoa messuille osallistuneet organisaatiot, sillä näillä kaikilla on ymmärtääkseni jotain vapaaehtoistyötä tarjolla:
      http://www.kansalaisareena.fi/menumessut/index.php?sivu=esittelyssa09

Osoitteesta http://www.verkostopalvelu.fi/ löytyy kaikenlaista muutakin puuhaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40