Apua?

:)

Haluaisin tehdä vapaaehtoistyötä (länsi) Helsingissä, mutten ole löytänyt sopivaa kohdetta. Olen opiskelija, joten en haluaisi sitoutua mihinkään liikaa, sillä opiskelu vie muutenkin paljon aikaa. Olen yrittänyt etsiä mm. helsinki.suurellasydamella.fi sivustolta, mutta suurin osa on "seuraa vanhukselle" -tyyppisiä ilmoituksia, mitkä mielestäni ovat erittäin tärkeitä, mutta velvoittavat säännöllisiin tapaamisiin. Toki vanhusta voisi tavata erittäin harvoinkin, mutta tämä ei tietenkään olisi mukavaa avun kohteelle.. Haluaisinkin esimerkiksi osallistua erilaisiin talkootöihin, tempauksiin tai tapahtumiin. Varsinkin näin joulun alla on tullut tunne, että haluaisi auttaa.. Tai esimerkiksi uutena vuotena. Tietääkö kukaan mitään tapahtumaa esimerkiksi köyhille, jonne voisi mennä avustamaan? Olisi myös mielenkiintoista kuulla kokemuksia vapaaehtoistyöstä. Kiitokset kaikille, jotka jaksavat vastata:)

5

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehtolainen

Teetkö ainoastaan vapaaehtoista työtä (Länsi) Helsingin alueella?

• :)

Asun sillä seudulla, joten olisi helpointa löytää vapaaehtoistyötä ainakin melko läheltä sitä aluetta

• Apua tarvitsevat

Kuinka sinuun saa yhteyden ??
      Vapaaehtoistytä olis tiedossa

• :)

Olisi mielenkiintoista saada tietää eri vaihtoehdoista tehdä vapaaehtoistyötä. S-postiosoitteeni on indaa@suomi24.fi, jos vaikka löytyisi jotain sopivaa..

• Ekomatkaaja

Moi,
      Näin joulun alla on ainakin Unisefilla ollut vapaaehtoistyötä esim. heidän korttien myynnissä eri paikoissa. Apu on varmasti tervetullutta lyhyenkin aikaa. Olen ollut kerran korttimyynnissä, ja se oli ihan hauskaa.
      SPR:n keräyksiin voi osallistua vapaaehtoisena. Keräämällä muutaman tunnin rahaa, saa enemmän aikaiseksi kuin että lahjoittaisi itse kympin tai kaksi.