vuodelta 77. datsun. miten noissa autoissa aikanaan ollut alustan/rungon ruostesuojaus, ja millainen hyväksytään nykyään jos museokilvitystä ajattelee? voiko kromipuskurit sisäpuolelta käsitellä jollain massalla maalilla tms että säilyisivät varmasti? onko akku oltava jotenkin vanhaa mallia tai ajankohdan mukainen- millasiahan ne on tuolloin olleeet ulkonäöltään, kelpaako joku perus valoinen nykypäivan akku? oliko 77 vielä pakuissa ns rättirenkaita vai oliko jo teräsvöitä keksitty :-) ja, noissa autoissa ohjausnivelissä n rasvanipat, ja jopa nivelet on vieläkin kunnossa paitsi suojakumit. Nyt kattelin että ne kumit ovat jotenkin erilaisia, niissä ollut sellanen "hallittu reikä"tms josta ylimääränen pumpattu vaseliini on päässyt ulos. Saako mistään sellasia suojakumeja? Ongelma tulevaisuudessa tullenee olemaan muutoin ylitäytön sattuessaa suojakumin irtoaminen tai jopa hajoaminen, noissa uusissa kun ei ole mahdollisuutta pikkuhiljaa kertyvän ylimääräsen rasvan päästä poiskaan. Liekö teoreettinen ongelma enempi, mutta tuli mieleen... oikein reikääkään ei uuteen ehjään suojakumiin viittisi tehdä, toisaalta kelpaiskokaan, edes normaali katastukseen kun kumien kuuluu olla ehjät.'
Muutamia kysymyksiä asioista perillä oleville tuossa,jos joku oikeasti tietävä voisi kertoilla kiitos.
rungollinen
pakettiauto
1
581
Vastaukset
- Anonyymi
on noita ollu juu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963