Lähdin etelästä Lappiin ravintola-alan töihin. Työ on mukavaa kun työtä on, mutta meillä ei ole asiakkaita. teen n.40h/vko. Elämä täällä on työn ulkopuolella tylsää (niinkuin töissäkin), ei ole mitään tekemistä.. Olen ollut täällä vain viikon ja nyt jo pää huutaa hulluksi tulemista ja mietin koko ajan irtisanoutumista ja kotiin lähtöä. Olen onnellinen, että sain työpaikan, mutta onko kaikki tämä sen arvoista..?
Olen täällä YKSIN ja toimettomana.
Haluaisin irtisanoa itseni, mutta en kehtaa. Nolottaa, että en kestä tällaisia olosuhteita.. Pitäisikö minun vain kestää ja tulla hulluksi vai teenkö niin kuin sydän sanoo....??
Työ on kivaa, mutta...
Jänkhälä
1
869
Vastaukset
- Hienoa...
Kuulostaa ihan "johtajataudilta". Moni johtaja ja poliitikko on "pantu viralta". Saa pitää palkkansa, mutta ei saa tehdä mitään työtä. Ei kuitenkaan ole tullut mitään valituksia menettelystä. Kaikki osapuolet on tyytyväisiä, paitsi veronmaksajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102