Ostin vuoden 2006 moottoripyörän, jonka merkkiä en viitsi mainita koska se on aivan syvältä tällä palstalla kuitenkin. Joku toinen olisi ollut parempi tai mennyt lujempaa tai jotain muuta. Sen ruisku olisi ollut parempi tai kaasarit syvältä. Putkirunko perseestä ja katteet hanurista. Olisin lukenut olevani idiootti kun sellaisen kanssa ajelisin.
Olisin kysynyt hieman hintoja, kokemuksia tai varaosia, mutta en sitten viitsinytkään. Vastauksena olisi ollut, että mene helvetti itse koeajamaan niitä malleja, joista en senkään jälkeen niistä kuitenkaan olisi vastaajien mielestä mitään ymmärtänyt. Hintoja on turha udella, nehän näkee netistä muutenkin. Varaosat löytyvät maahantuojilta tai tarvikeliikkeistä, mitä niitä muilta kyselemään.
Kiitokset kuitenkin tästä palstasta, täällä kaikkitietävät nimettömät saavat ainakin itse tuntemaan erittäin älykkääksi.......Odottelen innolla jatkoa..:)
Kysymys ja vastaus
GSFGSX_JNE
1
461
Vastaukset
- ihan kuka vaan
ainakin itse olen pyrkinyt välttämään. Tosin on totta mitä kirjoitat. Eli ei kannata näiltä lapsosilta kysyä yhtään mitään. Itseasiassa koko palsta on mennyt ihan munaksi. Ei täällä mitään älykästä ole ja ei edes kannata kirjoittaa. Amisjuntit hoitavat "asiantuntemuksen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990