Miten yleensä suhtaudutte lihavaan naiseen? Siis sellaiseen joka on sinut kilojensa kanssa? En siis tarkoita näitä "5 kiloo vois laihduttaa bikinikauteen"-tyypeistä.
Oon ite reilusti ylipainoinen ja tuntuu että jotkut miehet kuvittelee että kun oon ylipainoinen niin mullehan pitäis kelvata mies kuin mies.
Lihava nainen
8
363
Vastaukset
- jokuvaaaan
Ei ehka mies kuin mies, mutta olisitko itsekin valmis tyytymaan ylipainoiseen mieheen? Vai vaaditko itse normipainoista? Jos sulle on ok yhta ylipainoinen mies kuin itse olet, mutta muuten mieltymyksiisi natsaava niin sitten ok.
- 17+16
itse näin normaalipainoisena ja suht' hyväkroppaisena (naisten suusta kuultua) miehenä sanoisin, että vaikka olis muuten miten kiva muija tahansa, niin kyllä se reilu ylipaino on paha turn-off. pienet lisäkilot ei haittaa tai oikeastaan sehän tekee naisesta naisen näköisen, kun on muotoja. mutta liika on liikaa.
Moi!
Siis ylipainoinen nainen, jos ja kun ihmisten kemiat kohtaa. Nauttii toistensa seurasta ,niin kyllähän siinä ylipaino unohtuu ja lähtee.
Itelläkin kertyny muutama kilo ja naiset muistuttelee siitä=)
Kyllä sen kanssa töitä tehdään koko ajan ,jotta kesäks bikini kuntoon pääsee itteni takia en muiden!
Muksuna olin 50kg ylipainoinen mikä sitten lähti ,omilleen meltyä. Huomasin ,että reilu paino jotenkin pelästyttää muita.
Ihmiset katsovat massaasi ,eikä kiinitä huomiota ajatusmaailmaasi tai siihen kuin herkkiä haleja pystyt jakaan=)- on epätoivoinen
Kun yrittää jutella lihavalle naiselle, tämä ajattelee että mikähän epätoivoinen luuseri tuokin on kun yrittää läskikasaa iskeä. Siis vaikka pitäisi ylipainoisista enemmän kuin hoikista, silti leimautuu automaattisesti epätoivoiseksi luuseriksi. Paljon helpompaa on vain pokata hoikkia naisia ja jättää lihavat rauhaan.
- KTM_07
Itse olen normi painoinen ja haluan myös että naiseni on myös suht. normaali painoinen, ei se muutama kilo liikaa mitään haittaa, mutta jos sitä painoa alkaa olla 10 tai enemmän liikaa, niin kyllä se nainen saa sitten jäädä jollekin toiselle. Jos minulla olisi vaikka se 20 tai 30kg ylipainoa, niin kyllä minä sitten myös ylipainoisen sen naisen voisin huolia.
Olen 180 pitkä ja painan 74, joten olisi ihan hyvä, että nainen olisi alle 180 ja alle 70 kiloinen, loppu on sitten kiinni siitä mitä korvien välissä sisällä on. - paradoksaalista
"Oon ite reilusti ylipainoinen ja tuntuu että jotkut miehet kuvittelee että kun oon ylipainoinen niin mullehan pitäis kelvata mies kuin mies."
Ehkäpä miesten läski-inho johtuu perimmiltään siitä että ylipainoiset naiset ovat nirsoimpia ja saavuttamattomia otuksia mitä maan päältä löytyy. Hoikan naisen pokaaminen sujuu ongelmitta, koska he eivät samalla tavoin pelkää leimautuvansa liian helpoksi tapaukseksi.
Lihavat sen sijaan eivät halua olla lihavuutensa takia helppoja, lopputuloksena äärimmäisen nirso (ja ehkäpä myös yksinäinen) pihtari jolle kukaan mies ei ikinä kelpaa.- nöösi_poika
Siinäpä se lihavien paradoksi. Ne on rumia, muta vaikeasti iskettäviä.
Äärettömän huono hinta/laatu-suhde, sanoisin.
- ...
Ei sulle kai tarvi kelvata "mies kuin mies" mutta ymmärtänet, että se ettet sinäkään sitten kelpaa miehelle kun miehelle. Tämä on vastavuoroisuutta puhtaimmillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144