Sanokaapas hyvin varustetut miehet, että minkälainen itseluottamus teillä on? Kiinnittääkö naiset huomion suureen pullotukseen? Miltä se tuntuu? Onko naisia helpompi saada sen avulla? Voisin kuvitella, että aika kiihottavalta. Itse olen hyvännäköinen kaveri, mutta kokoa on vain 13 cm. Itseä hiukan vituttaa se, koska varmaan nauttisin seksistä isommalla vehkeellä enemmän, koska eikös se tunnu enemmän silloin.
Kullin koko ja itseluottamus
28
1840
Vastaukset
- Matti@@
Minulla 18cm,halkaisija 4.5,salinjälkeen aina jumppaan.
vahvistuu pikkuhiljaa.
Onhan isolla parempi varmaan työskenellä,kuin pienellä
kalulla. - ikisinkku_m
Kyllähän iso kalu varmasti nostaa itsetuntoa, mutta ei se tietenkään pelkästään riitä, jos muut asiat elämässä ei ole kohdallaan. Itsellä on n. 15/13 normikalu ja aina ollut hyvin huono itsetunto. En oikeen osaa kuvitella että joku nainen haluaisi minua, joten en ole koskaan edes yrittänyt tutustua naisiin. Ikä lähentelee jo kolmeakymmentä ja kynnys ottaa naisiin kontaktia on jo todella korkea.
- M36v.
"Itseä hiukan vituttaa se, koska varmaan nauttisin seksistä isommalla vehkeellä enemmän, koska eikös se tunnu enemmän silloin."
Siis kuinka niin? Normivehje itsellänikin, en nyt oikein ymmärrä, miten omaan nautintooni vaikuttaisi se, jos minulla olisi isompi kalu. Eiköhän sama määrä hermopäätteitä ole niin isossa kuin pienemmässäkin kalussa.
Näitä on ihan turha miettiä sen enempää, sillä mennään mikä housuista sattuu löytymään ;-)- 13 cm
pienellä vehkeellä kun nai väljää pillua, se ei tunnu niin paljon. Isommalla varmasti tuntuu joka kohdasta :)
- Puolensa molemmilla
Minä arvioin itsetuntoni tavalliseksi. Nuorukaisena tarjoutuvia naisia oli niin usein, että jouduin torjumaan jotkut vähiten miellyttävät. Sain "vihanaisia" heistä joistakin. Kyllä naiset koon huomasivat. Pidin silloin vielä farkkuja, ja niissä näkyi sekä kohouma että sen pituus. Naiset ovat useammin tainneet iskeä minut kuin minä naisia. Jotkut sanoivatkin, että hän haluaa vain kerran kokeilla sitä. Opiskelupaikkakunnalla yksi lääkäri huomautti minulle, että minulla on niin runsaasti eri partenereita vuodessa, että on syytä käyttää aina kondomia, myös jo tuttujen naisten kanssa. Hän totesi, että hyvinvarustetuilla miehillä on enemmän eri partnereita, mutta ei välttämättä yhdyntöjä viikossa olennaisesti enempää!
Minulla on pitkä luikku eli ei mitenkään paksu, pituus yläpuolelta mitattuna 21 cm/ympärys 14 - 14,5 cm. Kommentit ennen seksiä ovat positiivisia. Yksi nainen tuumasi ennen seksiä, että tuuhea rintakarvoitus kiihottaisi ennen seksiä enemmän kuin iso kalu. Mutta sen jälkeen totesi, että tuntuipa se ja ylsi joka nurkkaan. Jotkut pihtarit ovat sanoneet, että hän antaa vain kahdesti viikossa, koska kalu on iso ja olen raju. Pihtarit karkottavat minut, mutta opiksi olen ottanut ja huomioin myös naisen odotukset.
Minulla ei ole vertailukohtaa. Kaluni on ollut aina iso, se on jopa kutistunut n. 2 cm. Naiminen on nautinnollista, eikä liian väljää emätintä ole tullut kohdalle. En osaa kuvitella, millaista nainti olisi pienemmällä. Varmaan riippuu taidoista eikä kovin paljon sen koosta. Isossa on huonojakin puolia: erektio voi olla heikompi kuin pienemmässä. Se ei jaksa nostaa kalua; erektiokulma on 90 astetta tai usein vähän alle, mutta riittävä yhtymiseen. Nainti tuntuu nautinnolliselta ja on tiheydeltään vilkasta. Ajoittain menee överiksi, ja yöunet ovat siksi pätkittäisiä.- 17cm mela
kukaan ei usko mittojasi. Joko kusetat tai sitten olet mitannut tyhmä väärin. Suomalainen keskimitta on 13cm ja elle, koska olemme läskejä.
- Puolensa molemmilla
17cm mela kirjoitti:
kukaan ei usko mittojasi. Joko kusetat tai sitten olet mitannut tyhmä väärin. Suomalainen keskimitta on 13cm ja elle, koska olemme läskejä.
ja pohdi, miksi et halua, että jollakin suomalaisella on isompi penis kuin sinulla. Erot eivät ole merkittäviä, vaan ero on ihmisten, niin naisten kuin miestenkin, ajatuksissa. Sinä olet juuttunut ajatukseesi.
Muutama sentti sinne, toinen tänne. Kas kun et huomauttanut, että jamaikalaisilla (miehillä) on isot mulkut. Katso pikajuoksijoita. Useimmilla on keskikokoinen penis, vaikka ovat Jamaikalta tai Trinidad & Tobagosta.
Olenkohan minä läski, kerropa se. Normaalimittani ovat 178 cm, 73 kg. Nyt olen käsittämättömällä tavalla laihtunut, mitat 178 cm, 65 kg. Olen jo aikuinen mies, eikä painoa ollut tätä ennenkään liikaa. Hetken välein voimakas kipu. Menen tutkimuksiin joulun jälkeiselle viikolle. No, tulisiko sinulle onnen aihe, jos joku isokaluinen ehkä kuolee pois "ennen aikojaan". Itseäni saattaisi harmittaa eniten se, että en ehtisi koskaan päästä eläkkeelle.
Ystävällisin joulunalusterveisin - normtuppimulkku 12cm
Puolensa molemmilla kirjoitti:
ja pohdi, miksi et halua, että jollakin suomalaisella on isompi penis kuin sinulla. Erot eivät ole merkittäviä, vaan ero on ihmisten, niin naisten kuin miestenkin, ajatuksissa. Sinä olet juuttunut ajatukseesi.
Muutama sentti sinne, toinen tänne. Kas kun et huomauttanut, että jamaikalaisilla (miehillä) on isot mulkut. Katso pikajuoksijoita. Useimmilla on keskikokoinen penis, vaikka ovat Jamaikalta tai Trinidad & Tobagosta.
Olenkohan minä läski, kerropa se. Normaalimittani ovat 178 cm, 73 kg. Nyt olen käsittämättömällä tavalla laihtunut, mitat 178 cm, 65 kg. Olen jo aikuinen mies, eikä painoa ollut tätä ennenkään liikaa. Hetken välein voimakas kipu. Menen tutkimuksiin joulun jälkeiselle viikolle. No, tulisiko sinulle onnen aihe, jos joku isokaluinen ehkä kuolee pois "ennen aikojaan". Itseäni saattaisi harmittaa eniten se, että en ehtisi koskaan päästä eläkkeelle.
Ystävällisin joulunalusterveisinse kasvaa kun keulii
- m40+22
mies olen mutta ei kovin kummonen itsetunto ja luottamus silti,ei se oikein tunnu riittävän että vois rinta rottingilla toikkaroida kylillä..olen sen huomannu naisistakin että potku tulee persuksiin siitä huolimatta jos en muuten miellytä heitä..vois sanoo kyl et aika epävarma olen itestäni vaikka toi meisseli aika ahtaasti tuolla housuissa nytkin pullottaa.Kyllähän noille naisille tuntuu riittävän ihan tavallinen 13-15cm vehjekin ihan kummasti..näköjään!
- iloliinukka
että joidenkin on vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että joillakin on oikeasti iso vehje. Miehelläni on noin 15 senttinen, ex-miehelläni oli 22senttinen jööti. Nuoruuden huumassa tuli nähtyä monenlaista kikulia, isoa ja pientä. Turha aina muistuttaa et keskipituus on 13cm, onhan Suomalaisen miehen keskipituus 175cm korvilla, mutta kummasti sitä näkee parimetrisiäkin ukkoja. Se on sitten toinen juttu kuka tykkää isosta kuka ei.
- 13 cm
muuten hyväkuntoinen- ja näköinen? Tietty pitää osata naisten kanssa olla muutenkin...
- ok..
Ihan ok itseluottamus on, mutta sillä ei kyllä ole paljon tekemistä kullin koon kanssa. Enemmän sillä on tekemistä kunnon kanssa. En tiedä onko naista helpompi saada isolla kullilla...en ole koskaan omistanut sellaista normaalikokoista niin ei voi tietää.
- Näyttävä
Nautin suuresti jos joku jää katseellaan kiinni pullottavaan etumukseeni. Nautin myös sekasauna illoista jolloin myös kavereiden naiset saavat nähdä kaluni. Lepo koko on 14cm/4cm, näyttäväksi sanottu. Olen kalustani erittäin ylpeä, ja jokainen katse jonka saan tuntuu mahtavalta.
- 13 cm
Näyttävä kirjoitti:
Nautin suuresti jos joku jää katseellaan kiinni pullottavaan etumukseeni. Nautin myös sekasauna illoista jolloin myös kavereiden naiset saavat nähdä kaluni. Lepo koko on 14cm/4cm, näyttäväksi sanottu. Olen kalustani erittäin ylpeä, ja jokainen katse jonka saan tuntuu mahtavalta.
Kuulostaa hemmetin hyvältä! Kateeksi käy ihan. Miten iso se on juhlakunnossa sitten? Käytätkö hyväksesi naisten iskemisessä sitä? Eikö sulla ala saunassa helposti seisomaan, jos naiset kyttää kaluasi? Itellä joskus on vaikea olla saunassa, jos joku sattuu kattomaan sinne, nainen varsinkin.
- Näyttävä
13 cm kirjoitti:
Kuulostaa hemmetin hyvältä! Kateeksi käy ihan. Miten iso se on juhlakunnossa sitten? Käytätkö hyväksesi naisten iskemisessä sitä? Eikö sulla ala saunassa helposti seisomaan, jos naiset kyttää kaluasi? Itellä joskus on vaikea olla saunassa, jos joku sattuu kattomaan sinne, nainen varsinkin.
Vastaus: Kun kerran kysyt, mieleen jääneet kommentit; kunnon jortikka, ihanaa kun sulla on tällänen, vittu mikä kyrpä. Koko ei ole sen kummempi kuin joka toisella täällä. Mutta voin vahvistaa sen mitä naiset netissä vakuuttaa, ei se pituus vaan paksuus. Naisten iskemiseen en ole käyttänyt hyväkseni. Saunassa ei sen kummemmin ole seisokki ongelmia ollut vuosiin,lukuun ottamatta teinivuosia. Jos huomio on vain kalussani niin mielellään myös esittelen sitä. Elän vakavassa suhteessa ja naiseni on suhteellisen kokematon seksin saralla, eikä ehkä täysin käsitä vieläkään kokoani. Muistan kun naiseni aikanaan sanoi; en olis uskonu että pääset sisään. Ja lopuksi : Nautin näyttävästä kalustani jokapäivä koko vartalopeilin edessä.
- 23cm/24v
Näyttävä kirjoitti:
Vastaus: Kun kerran kysyt, mieleen jääneet kommentit; kunnon jortikka, ihanaa kun sulla on tällänen, vittu mikä kyrpä. Koko ei ole sen kummempi kuin joka toisella täällä. Mutta voin vahvistaa sen mitä naiset netissä vakuuttaa, ei se pituus vaan paksuus. Naisten iskemiseen en ole käyttänyt hyväkseni. Saunassa ei sen kummemmin ole seisokki ongelmia ollut vuosiin,lukuun ottamatta teinivuosia. Jos huomio on vain kalussani niin mielellään myös esittelen sitä. Elän vakavassa suhteessa ja naiseni on suhteellisen kokematon seksin saralla, eikä ehkä täysin käsitä vieläkään kokoani. Muistan kun naiseni aikanaan sanoi; en olis uskonu että pääset sisään. Ja lopuksi : Nautin näyttävästä kalustani jokapäivä koko vartalopeilin edessä.
En ole mikään Ridge Forrester, mutta naisia on riittäny ihan kiitettävästi. 20 eri panoa joka vuosi ja olisi kyl enemmänkin jos viitsisin käydä useammin baareissa. Mä tiedän et kullin koolla todellakin on merkitystä. Usein naiset tulee ehdottelee seksiä, koska ovat kuulleet joltakin kaveriltaan et "tolla on iso kyrpä ja se osaa naida" jne. Moni nainen on sanonut mulle suoraan et koolla todellakin on väliä.
- veskikertoja
Oikeastaan olen vain niukasti yli keskivertokoon, mutta laihassa ja karvattomassa vartalossa se NÄYTTÄÄ komealta, epäsuhtaiseltakin. Sileässä ja vaaleassa teinivartalossa tuollainen suonikas ja tumma möhkäle, huh.
Itsetuntoni on muuten heikko, mutta voin olla suht huoleton, kun vaatteet riisutaan. On todennäköisintä, että nainen pitää näkemästään. Kun vain pääsisi ensin siihen riisumisvaiheeseen.
Kuvittelen, että jos naiset tietäisivät kokoni, he haluaisivat minua. Tietysti se on kuvitelmaa, mutta on kiva ajatella niin. On hyvä olla edes JOSSAINMÄÄRIN tyytyväinen itseensä.
En tiedä, saako nainen helpommin sen kanssa, en usko. Iso vaikuttaa enemmän naisen henkiseen puoleen, ja sitäkautta fyysisiin reaktioihin.
Naisystävälläni on sangen syvä, ja tuntuu kivalta työntää aivan pohjaan asti, juurta myöten.- Entertainer
Oon 179cm 80kg semi-hyväkuntonen jannu ja naisia osaan käsitellä vähintäänkin loistavasti. Olen vasta 19-vuotias ja olen ollut n.2½ vuotta kestäneessä suhteessa. pettämättä kertaakaan ja hoitojen määrä kertyi silloin aikoinaan 25... Itsetunto varmaan auttoi tässä ja se itsetuntohan räjähti katosta läpi kun eka mimmi sano että wau mikä peli! Pituutta levossa n. 15cm ja stondiksessa reilu 22cm ja paksuutta n. 5,5cm. Osaan myös hommat punkassa, kunnolla. Monet naiset on jopa jättänyt homman sikseen alkumetreillä kun on liian iso. On siis jotain mistä olla ylpeä ja olenkin, MUTTA (siirrytään olennaiseen:) Salaa haluaisin että olisi isompi. Olen tutkinut netistä erilaisia peniksen kasvattamismenetelmiä ja miettinyt itselleni sopivaa. Leikkaukseen suhtaudun kielteisisti esim. lukuisten/merkittävien riskiensä takia. En ole aiemmin käyttänyt moisia menetelmiä. Lisäksi aina yleisissä paikoissa mm. uimahalli, tai intissä vertailen koko ajan. vaikka lähes poikkeuksetta minulla on tila isoin mutta jos isompi löytyy niin tulee paha olo ja alkaa ottaa päähän... En pelkää ottaa housujani pois, päinvastoin, viihdyn alasti muiden ihmisten läsnäollessakin. Esim juhlissa ollessa kun on hyvä fiilis (ei tarvitse olla edes känni) niin show saattaa lähteä käyntiin. pidän esim striptease esityksiä joillekkin naisille muiden katsoessa.
= Olen siis samaa aikaa tyytyväinen/ylpeä mutta silti haluaisin vielä paljon isomman... Onko hyviä vihjeitä?? - herra oikee panomies
Entertainer kirjoitti:
Oon 179cm 80kg semi-hyväkuntonen jannu ja naisia osaan käsitellä vähintäänkin loistavasti. Olen vasta 19-vuotias ja olen ollut n.2½ vuotta kestäneessä suhteessa. pettämättä kertaakaan ja hoitojen määrä kertyi silloin aikoinaan 25... Itsetunto varmaan auttoi tässä ja se itsetuntohan räjähti katosta läpi kun eka mimmi sano että wau mikä peli! Pituutta levossa n. 15cm ja stondiksessa reilu 22cm ja paksuutta n. 5,5cm. Osaan myös hommat punkassa, kunnolla. Monet naiset on jopa jättänyt homman sikseen alkumetreillä kun on liian iso. On siis jotain mistä olla ylpeä ja olenkin, MUTTA (siirrytään olennaiseen:) Salaa haluaisin että olisi isompi. Olen tutkinut netistä erilaisia peniksen kasvattamismenetelmiä ja miettinyt itselleni sopivaa. Leikkaukseen suhtaudun kielteisisti esim. lukuisten/merkittävien riskiensä takia. En ole aiemmin käyttänyt moisia menetelmiä. Lisäksi aina yleisissä paikoissa mm. uimahalli, tai intissä vertailen koko ajan. vaikka lähes poikkeuksetta minulla on tila isoin mutta jos isompi löytyy niin tulee paha olo ja alkaa ottaa päähän... En pelkää ottaa housujani pois, päinvastoin, viihdyn alasti muiden ihmisten läsnäollessakin. Esim juhlissa ollessa kun on hyvä fiilis (ei tarvitse olla edes känni) niin show saattaa lähteä käyntiin. pidän esim striptease esityksiä joillekkin naisille muiden katsoessa.
= Olen siis samaa aikaa tyytyväinen/ylpeä mutta silti haluaisin vielä paljon isomman... Onko hyviä vihjeitä??Pojat nyt vähän pienehköjä 10cm pippeleitään netissäpuheissaan isontelee:) Tää on ilmeisestikin jotakin terapiaa niille, kun saa tavallaan leikkiä roolileikkiä nettipalstoilla ja olla muka isomunainen ja hyvä panomies:)
Mutta tässä on hyvänä esimerkkinä nämä luusereiden kirjoittelut siitä mitä se tosi pieni peenis voi saada aikaan. Surullista mutta totta. Netissähän senteistä saa yleensä ottaa puolet pois niiltä ketkä täällä jotakin vaivautuvat todistelemaan;) - entertainer
herra oikee panomies kirjoitti:
Pojat nyt vähän pienehköjä 10cm pippeleitään netissäpuheissaan isontelee:) Tää on ilmeisestikin jotakin terapiaa niille, kun saa tavallaan leikkiä roolileikkiä nettipalstoilla ja olla muka isomunainen ja hyvä panomies:)
Mutta tässä on hyvänä esimerkkinä nämä luusereiden kirjoittelut siitä mitä se tosi pieni peenis voi saada aikaan. Surullista mutta totta. Netissähän senteistä saa yleensä ottaa puolet pois niiltä ketkä täällä jotakin vaivautuvat todistelemaan;)"herra oikee panomies"
No kerrotko miks kenenkään tartteis netissä suurennella totuutta (vaikka sitä jotkut tekee). kukaan ei kuitenkaan tiedä kuka oot mistä oot ym. eipä siitä silleen oo mitään hyötyä. ja onko se automaattinen oletusarvo että jokainen joka väittää omistavansa ison puhuu paskaa. niin se vaan on että sillä tietyllä prosentilla miehistä on isompi kuin muilla. face it. itse kun kirjoittelen niin en tietääkseni ole niin tyhmä että yrittäisen kerätä jotain "uskottavuutta" ihmisiltä joita en todennäköisesti ole koskaan tavannut tai tule tapaamaan. ja mikä se susta oikeen panomiehen tekee??? "ettet vaan liiottelis?" - Masaimiehen vehkeet
Entertainer kirjoitti:
= Olen siis samaa aikaa tyytyväinen/ylpeä mutta silti haluaisin vielä paljon isomman... Onko hyviä vihjeitä??pilaa kaluasi leikkauksella tai pumpulla. Se on aitona riittävän iso, eikä suurempia ole paljon. Itse asiassa suuripeniksisiä miehiä on Suomessa vähemmän mitä monet arvioivat tai pelkäävät.
Kuten itsekin kerrot, olet varsinainen panomies, kova mies naimaan, ja uimahallissakaan et monesti näe isompaa. Muuten jotkut miehet ihmettelevät tai harmistuvat, kun me lepotilassakin pitkän peniksen kantajat roikotamme sitä lauteen reunan yli. Kun olin 16-vuotias, kysyin parhaalta kaverilta uimahallissa, miksi aikuiset miehet pysähtyvät kohdalleni kun olen suihkussa, ja saunassa monet yrittivät salaa katsoa vehkeitäni. No, kaveri tuumasi, että katso peiliin ja jatkoi, että sinulla on isompi mulkku kuin yhdelläkään aikuisella miehellä tuolloin uimahallissa. Nykyvuosina en ole juuri uimahalleissa käynyt.
Itselläni on kohtalainen itsetunto. Nuorukaisena piinasi laihuus enemmän, ei enää. Eipä se kalun koko elämän tärkein asia ole, vaikka seksi onkin tärkeää. - herra oikee panomies
entertainer kirjoitti:
"herra oikee panomies"
No kerrotko miks kenenkään tartteis netissä suurennella totuutta (vaikka sitä jotkut tekee). kukaan ei kuitenkaan tiedä kuka oot mistä oot ym. eipä siitä silleen oo mitään hyötyä. ja onko se automaattinen oletusarvo että jokainen joka väittää omistavansa ison puhuu paskaa. niin se vaan on että sillä tietyllä prosentilla miehistä on isompi kuin muilla. face it. itse kun kirjoittelen niin en tietääkseni ole niin tyhmä että yrittäisen kerätä jotain "uskottavuutta" ihmisiltä joita en todennäköisesti ole koskaan tavannut tai tule tapaamaan. ja mikä se susta oikeen panomiehen tekee??? "ettet vaan liiottelis?"Ohan niitä kaikenlaisia larppaajia maailma täynnä muutenki. Roolileikit ovat terapiaa. Minä en sulle hintille pikkukyrvälle ala todistelemaan mitään miski olen "herra oikee panomies", koska se ei sulle kuulu. Naiseni ainakin on kyltymätön kyrvälleni ja eipä oöle koskaan tarvinnut netissä harrastaa itsepetosta ja kertoilla suurenneltuja mulkunmittoja.
TUPPIMULKKUJA JA LUUSEREITA TE OLETTE KAIKKI JOILLA MUKA NETISSÄ ON KAAMEE LERSSI. MENKÄÄ HOITOON !! MÄÄ LÄHEN PANOLLE, SE ON TERVE! - anssi anuspora
Masaimiehen vehkeet kirjoitti:
pilaa kaluasi leikkauksella tai pumpulla. Se on aitona riittävän iso, eikä suurempia ole paljon. Itse asiassa suuripeniksisiä miehiä on Suomessa vähemmän mitä monet arvioivat tai pelkäävät.
Kuten itsekin kerrot, olet varsinainen panomies, kova mies naimaan, ja uimahallissakaan et monesti näe isompaa. Muuten jotkut miehet ihmettelevät tai harmistuvat, kun me lepotilassakin pitkän peniksen kantajat roikotamme sitä lauteen reunan yli. Kun olin 16-vuotias, kysyin parhaalta kaverilta uimahallissa, miksi aikuiset miehet pysähtyvät kohdalleni kun olen suihkussa, ja saunassa monet yrittivät salaa katsoa vehkeitäni. No, kaveri tuumasi, että katso peiliin ja jatkoi, että sinulla on isompi mulkku kuin yhdelläkään aikuisella miehellä tuolloin uimahallissa. Nykyvuosina en ole juuri uimahalleissa käynyt.
Itselläni on kohtalainen itsetunto. Nuorukaisena piinasi laihuus enemmän, ei enää. Eipä se kalun koko elämän tärkein asia ole, vaikka seksi onkin tärkeää.olivat homoja tiskistelypuuhissa. Homoja, eli sinun kavereitasi;)
- Suuren suuri
Kyllähän se miellyttää, kun vastaantulijat, miehet sekä naiset, ovat usein vaikeuksissa koittaessaan pitää katseensa missä tahansa muualla kuin farkkujeni - jotka eivät edes ole kovin kireät - etumuksessa. Tiukkoja kehonmyötäisiä housuja en edes voi pitää, se olisi jo liian pornoa. Lisäksi kun minulla on vieläpä ison lisäksi terhakka kalu, eli alkaa kovettua hyvin herkästi, tiukoissa byysissä olisi hiertämisen ja jatkuvan kiimaisen tuijotuksen vuoksi jatkuva puolierektio, varsinkin kesällä. Koettu on.
(Hetsku)miehet vilkuilevat yleensä pahalla silmällä, kateellisina, tyypillisellä möllöttävän metsäläisjuntin umpimielisellä katseella, naiset lipovat refleksinä kieltään tai töröttä'vät huuliaan ja silmät pyöristyvät hämmennyksestä, joskus saattaa hymynkare tulla huulille. Täytyy vain ikäväkseni todeta, että suomalaiset naiset ovat tässä asiassa todella estyneitä, harvoin katsovat hymyten silmiin, saatika viekoittelevasti, nähtyään pullotukseni, toista on ulkomailla! Etelän maiden jumalaiset neidot hymyilevät estoitta ja saattaa jopa tulla sanallista kommentointia perään tai ilostunutta kiherrystä!
Vapautukaa Suomen naiset! Muutoinkin kuin miesmäisessä perskännissä ollessanne!- cocky
itellä kans pullottaa julmetusti. levossa 16 cm slerpa, juhlakunnossa 22,5/6 cm tykki. muijat ja jätkät kans silmäilee etumusta. itseluottamusta lisää vielä että oon tosi treenattu nuori jäbä, tykkään käyttää esim aika kireitä paitoja että lihakset oikee paistaa. oon vähä paljastelija, salil suihkus ja intis mielellään kuljen munasillaan esitellen itteeni. kyllä se lisää itseluottamusta kun jätkät kattelee kateellisina.
- naisena vastaan..
cocky kirjoitti:
itellä kans pullottaa julmetusti. levossa 16 cm slerpa, juhlakunnossa 22,5/6 cm tykki. muijat ja jätkät kans silmäilee etumusta. itseluottamusta lisää vielä että oon tosi treenattu nuori jäbä, tykkään käyttää esim aika kireitä paitoja että lihakset oikee paistaa. oon vähä paljastelija, salil suihkus ja intis mielellään kuljen munasillaan esitellen itteeni. kyllä se lisää itseluottamusta kun jätkät kattelee kateellisina.
Ikinä en ole ketään varsinaisesti mitannut, joten en tiedä niiden herrojen kokoja kenen kanssa on tullut seksiä harrastettua. Pääasia, että on kova ja muuten tuntuu hyvältä! :D
- Anonyymi
naisena vastaan.. kirjoitti:
Ikinä en ole ketään varsinaisesti mitannut, joten en tiedä niiden herrojen kokoja kenen kanssa on tullut seksiä harrastettua. Pääasia, että on kova ja muuten tuntuu hyvältä! :D
Vieläkö on kullit kovina vai joko on alkanu pappavuodet??
- AnonyymiUUSI
On hauskaa lukea tätä ja muita vastaavia ketjuja joissa isokaluiset kertoo omaavansa hyvän itsetunnon ja tapailevansa naisia usein.
Sitten tulee paikalle pikkunyssäkät ja alkaa kitinää ja selittely:
Ei voi tuntua iso hyvältä.
Ei voi olla hyvä itsetuntoa.
Ei voi olla paljon naisia.
Kaikkein hauskinta on kuitenkin näiden minimunien logiikka:
Ei voi tuntua erityisen hyvältä koska isossa on sama määrä hermopäätteitä.
Ei voi olla isompia koska keskimitta on 13 senttiä.
Menkää pellet kouluun! Voin sanoa suoraan että minun nysällä ei tyydytetään, eikä ole tyydytettykään ketään. Mutta kavereillani on isot kullit ja heillä menee elämässä ja naisten suhteen erittäin hyvin ja vain siksi että heillä on hyvä ja terve itsetunto. Minulla menee muuten elämässä hyvin, koska myös minulla on siinä suhteessa terve ja hyvä itsetunto etten yritä teeskennellä että minun nysä on myös muka iso tai normaali ja tyydyttää muka naiset, tai että naiset muka haluaa sitä.
Tuosta logiikasta vielä. Jos kerran keskimitta on 13 senttiä, niin silloin, varsinkin kun teitä minimunaisia valittajia on niin paljon, on myös isokyrpäisiä panomiehiä oltava yhtä paljon! Ja gaussin käyrää mukaillen, pitää jättikulleja myös löytyä joukosta. Toiseen argumenttiin viitaten, pillun puristus kasvaa kullin mittojen kasvaessa, joten sama määrä hermopäätteitä saa suhteessa enemmän kosketusta, sekä miehessä että naisessa. Onko siis mikään ihme että naiset eivät ole teitä valinneet!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411