Eli pitäisi ostaa poikaystävälleni lahjaksi joku koru, mutta en yhtään tiedä minkä ostan. Hän osti minulle viime vuonna kalevalankorun talon sydämmen, kun itse ostin hänelle boksereita, sukkia, jne perus kamaa. Oli vähän noloo. Olimme silloin seurustelleet vain muutaman kuukauden, enkä viitsinyt korua ostaa, mutta hänpä osti!!
Ajattelin että oisko joku hopeakaulaketju hyvä idea, riipuksesta en tiedä minkälainen sen pitäisi olla..ei mitään suomileijonaa? kai ne myyjätkin vois tietää mitä nuoret miehet käyttävät
Miehelle (25w) koru, mutta minkälainen?
tonttutyttö09
2
444
Vastaukset
- mies122
kalevakorun ratsumies kaulaketjun,
itse sain synttärilahjaksi, ja pidän siitä! - mm.
Poikani valitsi sellaisen YO-lahjakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884