Voisitteko näyttä web-sivut, josta voin osta saamen puvut? Kiitos!
Mistä voin osta lapinpuku, saamenpuku, gákti?
10
5435
Vastaukset
- saamelainen
mietin samaa, omani on jo niin vanha ja huono kuntoinen : /
- Neituli
Soittakaa Elli Maaret Helanderille hän varmasti osaa auttaa...
- Anonyymi
Olisi 2kpl miesten xl,1kpl Naiset L Käyttämättömiä.
- tanya92
ei se ole ko tehä itte vain...meinaan alkaa tässä joskus ittele tekemään lapin pukua :D
- Alarikki
Mulla olis' Enontekiössä 1950-luvulla valmistettu 8-10v. pojalle sopiva saamenpuku. Kolttu, vyö, heinäkengät nauhoineen ja neljän tuulen lakki.
Mobile: 358 45 644 2740 - Anonyymi
Minulla olisi 2kpl miesten Enontekiön pukua ja 1Naistenpuku koko L ,miesten puvut xl melkein käyttämättömiä,(Tarpeettomana.)
- Anonyymi
Vieläkö löytyy naisten puku koossa L?
- Anonyymi
Minusta on a idjootti maista ostaa saamen puku jos ei ole saamelainen eihän sitä ees sais käyttää T:saamelainen:)
- Anonyymi
Mistä saa ostaa lasten Lapin puku
- Anonyymi
Mistä saa ostaa lasten Lapin puvun tytölle kokoa 100
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351