Moi
Koneellani ei virustorjunnan, superantispywaren eikä antimalmwaren mukaan ole virusta.
Mutta tein seuraavan komento sarjan niin jo saakeli errorsafe sieläkin vieläkin kummittelee.
(Errorsafe on aikanaan poistettu ja kone on hijack thisillä katottu.)
Tämän koodin kokeilin. Kohdassa kaks kummittelee errorsafe. Kohdalla kolme pitäis tyhjentyä, mutta uudelleenkäynnistyksenkin jälkeen errorsafe vielä näkyy :/
1. Start > Run >cmd > ipconfig /displaydns > url.txt
2. notepad url.txt.
3. ipconfig /flushdns
Miten sen saa lopullisesti veke?
Vieläkin errorsafe kummittelee..
3
261
Vastaukset
- 12
Käytätkö kaapattua DNS-yhteyttä?
http://www.mediacollege.com/computer/network/dns.html
Ota selville palveluntarjoajasi DNS-palvelimien osoitteet.- hölmistynyt.
Tutustun sivustoon, mutta mitä tarkoitat kaapatulla DNS-yhteydellä?
Tarkoittaako se, että olenko minä kaapannut joltain vai joku kaapannut minulta yhteyden?
Laajakaistaliittymä on omissa nimissä. (tarkoitan, että netti yhteyteni ei ole koulun eikä hotellin, kaupungin tai vastaavien). Palomuuri ei ole adsl modeemissa vaan se on ohjelmistona.
Tutustun nyt antamaasi linkkiin, mutta englanti ei ole minulla kovin hyvin hallussa, joten suuri osa sivuston tiedosta menee "ohi korvien". - hölmistynyt.
hölmistynyt. kirjoitti:
Tutustun sivustoon, mutta mitä tarkoitat kaapatulla DNS-yhteydellä?
Tarkoittaako se, että olenko minä kaapannut joltain vai joku kaapannut minulta yhteyden?
Laajakaistaliittymä on omissa nimissä. (tarkoitan, että netti yhteyteni ei ole koulun eikä hotellin, kaupungin tai vastaavien). Palomuuri ei ole adsl modeemissa vaan se on ohjelmistona.
Tutustun nyt antamaasi linkkiin, mutta englanti ei ole minulla kovin hyvin hallussa, joten suuri osa sivuston tiedosta menee "ohi korvien".Antamas linkki auttoi. Kiitos siitä!
Errorsafe on määritelty polkuun.
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
Sen takia se näkyi tällä ja ei poistunut.
1. Start > Run >cmd > ipconfig /displaydns > url.txt
2. notepad url.txt.
3. ipconfig /flushdns
Opinpa taas uuden asian, kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151