Elikkäs, peli käynnistyy aivan normaalisti ja toimiikin ihan hyvin about tunnin kaksi kunnes kuva ja äänet lagaavat paikalleen. Tämän jälkeen windows ilmoittaa jonkun fatal errorin. Mistä tämä fatal error johtuu ja miten sen voi korjata? Olen päivittänyt näytönohjaimen ajurin tuoreimpaan versioon ja tehnyt kaiken mikä on omaan mieleen juolahtanut.
Microsoft Flight Simulator X Ongelma
5
904
Vastaukset
- dsssd
Oletko koittanut päivittää pelin? Päivitykset pitäisi löytyä ihan googlettamalla fsx patches tai vastaavaa... SP1 ja SP2...
- lentäjän poika
miten x- planessa saa lentokoneen ilmaan. Tarvitaanko joy-stick vai onnkistuuko näppäimistä?
- ihka-
lentäjän poika kirjoitti:
miten x- planessa saa lentokoneen ilmaan. Tarvitaanko joy-stick vai onnkistuuko näppäimistä?
ekana sun pitää hommata se 3D joikkari. Alkaa homma rokata.
- fsx1234554321
mulla on iha sama juttu mulla vaan on fsx deluxe edition mä pystyn pelaa noin tunnin ni sitte lakkaa toimimasta mä ostin tän pelin cdonista ja lähettäny sinne viestin ne sit lähetti mulle ne sanoi siin viestis et ne ei voi sille mittää kullä kuule vitutti
- twitzi
YLEENSÄHÄN PELI PITÄÄÄ REKISTÖRÖIDÄ koodit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377