hei älkää nyt etsikö pareja horoskooppien

juha82

perusteella!
Älkää tehkö niin.
Se on outoa mun mielestä ja vaarallista.
Ei parisuhdetta voi perustaa horoskoopeissa.
Se menee liian pitkälle.
Antakaa jokaisen olla omia itsejään.
Vikoineen jne.
Älkää tuomitko!!
Se on pahinta mun mielestä.

Olen Härkä, nouseva Jousimies.

7

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytnynyt

Olipa niin tyypillistä että Härkä ja vielä nouseva Jouskari sanoo jotain tuollaista. Järki, perusteellinen vakaus ja turvallisuus jolla varmistellaan sitä että yritetään ottaa kaikki asiat huomioon ja tehdään päätös vasta sitten.

Oinas tai muu vastaava pikainen tyyppi ja siihen vielä pikaistunut nousumerkki tekee päätökset merkin perusteella koska elämä on niin nopeaa eikä ole aika jäädä kyttäämään muiden ominaisuuksia.

• Härkämasiina

Kun tiedät noin paljon, haluaisin kysyä muita piirteitä mitä luulet olevan aurinko-härkä nouseva jousimies ihmisillä, erityisesti naisilla sillä jo tuo meni ihan nappiin! :D

• Härkämasiina

Olen härkä ja nouseva jousimies :D

• Juhalle, kiitos.

Kaikki muistavat, mitä nousumerkeistä on kirjoitettu? Nousumerkki ei anna mitään aurinkomerkille, se ainoastaan suodattaa piirteitä. Eli, Härkä on aina Härkä, hyvä ihminen, harkitseva, puntaroi hänelle annettuja asioita, vaihtoehtojakin, muistaa väärät ennusteet.

Ottakaamme puheeksi uusi sukupolvi vuosikertaa 1982 : Astrologi Markku Manninen kirjoittaa kirjassaan ("Pienten astrologiaa", en tarkkaan muista kirjan nimeä) tuon vuosikerran syntyneen tänne maailmaan viisaus mukanaan, joka ylittää edellisen sukupolven viisauden. Tuo viisaus hehkuu, näkyy erityisen hyvin juuri Juha82 kirjoituksessa, myös toisaalla palstalla. Terveisin Laila Puustinen.

• juha82
        Juhalle, kiitos. kirjoitti:

Kaikki muistavat, mitä nousumerkeistä on kirjoitettu? Nousumerkki ei anna mitään aurinkomerkille, se ainoastaan suodattaa piirteitä. Eli, Härkä on aina Härkä, hyvä ihminen, harkitseva, puntaroi hänelle annettuja asioita, vaihtoehtojakin, muistaa väärät ennusteet.

Ottakaamme puheeksi uusi sukupolvi vuosikertaa 1982 : Astrologi Markku Manninen kirjoittaa kirjassaan ("Pienten astrologiaa", en tarkkaan muista kirjan nimeä) tuon vuosikerran syntyneen tänne maailmaan viisaus mukanaan, joka ylittää edellisen sukupolven viisauden. Tuo viisaus hehkuu, näkyy erityisen hyvin juuri Juha82 kirjoituksessa, myös toisaalla palstalla. Terveisin Laila Puustinen.

luonteenpiirteitä

äitini on muuten jousimies.
        jousimiehet tunnettuja siitä että pyrkivät tuleen kaikkien kanssa toimeen ja
        ovat lempeitä eikö vai olenko aivan hakoteillä noissa tuntomerkeissä?

Uskonnonasioissakin oon sellainen että en pistä päätäni pantiksi.
        Ihmiset on liian itsepäisiä mun mielestä kun he eivät anna periksi omissa näkökannoissaan.
        Me emme kuitenkaan tiedä mitä tapahtuu kun kuolemme, se on sataprosenttisen varma asia.
        Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, katsotaan sitten mitä tapahtuu kun kuolen.
        Ei kannata miettiä liikaa.

• *
        juha82 kirjoitti:

luonteenpiirteitä

äitini on muuten jousimies.
        jousimiehet tunnettuja siitä että pyrkivät tuleen kaikkien kanssa toimeen ja
        ovat lempeitä eikö vai olenko aivan hakoteillä noissa tuntomerkeissä?

Uskonnonasioissakin oon sellainen että en pistä päätäni pantiksi.
        Ihmiset on liian itsepäisiä mun mielestä kun he eivät anna periksi omissa näkökannoissaan.
        Me emme kuitenkaan tiedä mitä tapahtuu kun kuolemme, se on sataprosenttisen varma asia.
        Uskon Jumalaan ja Jeesukseen, katsotaan sitten mitä tapahtuu kun kuolen.
        Ei kannata miettiä liikaa.

Luonnollista on, että tunnet Jousimiehen ominaisuuksia äitisi vuoksi, joka kasvatti sinut. Jousimiehellä, samoin kuin meillä kaikilla, on varjopuolensa, eikä niistä tarvitse sinulle tehdä listaa. Kunnioita vanhempiasi, jotta kauan eläisit maan päällä. Eikö näin?

• juha82
        * kirjoitti:

Luonnollista on, että tunnet Jousimiehen ominaisuuksia äitisi vuoksi, joka kasvatti sinut. Jousimiehellä, samoin kuin meillä kaikilla, on varjopuolensa, eikä niistä tarvitse sinulle tehdä listaa. Kunnioita vanhempiasi, jotta kauan eläisit maan päällä. Eikö näin?

keitä mulle, molemmat
        rapu-isä ja jousimies-äiti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4321
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3556
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3339
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      180
      3333
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2869
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2451
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2393
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13