olisiko haminan yössä puuma naisia jotka tahtovat nuorempaa miestä
puuma naisia
26
3439
Vastaukset
- puumaa!
tai summaan, siellä niitä puutteessa olevia yli 30v yh, äitejä on pilvin pimein!
- ei kiihota
pakko olla ulkonäköä, jos aikoo et kiihottaa. Kaikki ei vaan käy.
- itsetiedoinen
ainakin yhden, joka jakelee.
Ei iällä väliä.
Itse on jo yli 40 ja kuvittelee olevansa jopa viehättävä.- Sillä olla
Puuman verkkarit tai kengät, vai miten tunnistan?
Löytyyköhän Haminasta vielä puumaa? kun tekisi mieli vanhempaa naista. Kertokaa toki jos on kiinnostusta nuoreen mieheen ;)
- munaaperseeseen
Nakatappi on puumien taivas
- namipoju
Miesten miehiä kyllä löytyy!
- roosperi
Haminan nuoret naiset ihan höpsöinä vanhempien miesten perää, ne niitä kiinnostaa, ei poikaset. Samat on haaveet vanhempiillakin naishenkilöillä, et ei poikasii, eihä ne kun vihasiksi vaa...
- näinhän
Täyttä asiaa kirjoitteli roosperi, et samansuuntasia ajatuksia, kokemuksia mullakin !
- 21456
Laitahan puhelin numero niin soitan sinulle
- Anus-ahtaja-
0700-9-4444
Haminslaiset puumat huomio! Täällä olisi komea nuori kolli joka haluaisi panna teitä ;) Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa.
- Mirkku67vHamina-
Saako pierasta sun naamalle
- horsegirl.fun
Mitään kissanmunia tarvita.Mee kasvattamaan.
- Karjunmuija
Emakkoa on tarjolla.
- panettaa-
98jannu kirjoitti:
Kiinnostaa
Tule nakis
- Vanhempikin.käy
Nakatappi on varma paikka, ja voi tehdä treffit kulman taa, jos ei kehtaa yhdessä ulos mennä. Ei oo pitkä matka Jamilahteen... Toinen mistä saa melko varmasti on Gebardi. Aika jurrissa ovat, mutta likööri liukastaa.
- Mirkku67vHamina-
Miulla ei ainaskaa ole hiekkaa pillussa
- Hanski--
Mirkku67vHamina- kirjoitti:
Miulla ei ainaskaa ole hiekkaa pillussa
Anna panna vähäsen
Löytyisikö 30-45v naista nuorella jannulle?
- Kuminukkesi.vuotaa
Ei.Jatka tumputusta.
- Jjhhujhhbk
Missä kyytiä pummaavat puumat?.....ho hoi hoitsut
- 19vhaluaapuumaa
Haluaisko joku 30-50v puuma nussii nuoren ja urheilullisen miehen kanssa?
- etsaaet
Eläimiinsekaantumista ei ole vielä kielletty. Vedä silti tumppuun.
- taxivolvollavaanajellaan
petsa haminasta haluaisi ja nuorta poikaa tavataan kelan kulmilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047