Ei onnista ei...

Juu eipä onnistanu meikäpoikaa tänäkään vuonna. Vuosi alkaaki olla loppusuoralla ja on
jälleen yhteenvedon aika. Alkuvuodesta ajattelin että en ala väkisin etsiä ja että tulee
jos tulee, mutta loppujenlopuksi ei sitten yhtikäs mitään. Täällä ei kysyntä ja tarjonta
kohtaa kyllä sitten yhtään. Mistä te hyvät ihmiset löydätte toisenne?? Ei täältä ainakaan
vai voiko?? Itellä ollu profiili jo 2006 kesästä, nyt poistuin välillä kun ei kukaan vastaa
tai jos vastaa niin kaikki lopettaa kirjoittelun ykskaks ilman mitään. Taidan sittekkin
hakea naisen thaimaasta tai venäjältä kun suomessa etsitään jotain mitä ei ole olemassakaan.

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös latvian :)

Vielä on aikaa tämä ja huominen...mistä tiedät vaikka huomenna illalla törmäät juuri siihen oikeaan?....sitä paitsi on mullakin ollu profiili jo lähes yhtä pitkään kuin sulla, mutta en meinaa luovuttaa ja rehellisesti täytyy myöntää että myös minulla on käynyt mielessä nuo thaimaalaiset ja venäläiset naiset :)

• .utelias

osaatko suurin piirtein sanoa, kuinka monen naisen olet tavannut
      tänä aikana, ja keskmäärin mikä on ollut muu kontaktimääräsi?

Ja mikä on arviosi näistä suhteutettuna siihen alueeseen, jolla asut.

Kyllähän niitä toiset hakevat vaimon sieltä Thaimaasta, et olisi
      ensimmäinen.

• mies23v

Itse olen noin kaksi vuotta kokeillut nettideittailun kautta löytää ihmistä, jonka kanssa pääsee juttuun. Noin kymmenillä treffeillä olen käynyt, joista 2 on sitten johtanut johonkin muuhun kuin jomman kumman osapuolen "et ole mitä etsin"-kommenttiin. Toisella naisista oli loppupeleissä niin paljon omia ongelmia, että suhde kaatui siihen, toinen taasen lopetti yhteydenoton aivan kuin seinään, vaikka kemiat oli kohdallaan kummankin osalta. Vähän olisi itsellänikin sellainen olo, etten edes jaksa yrittää, kun aina tulee takkiin yllättävältä taholta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94