Juu eipä onnistanu meikäpoikaa tänäkään vuonna. Vuosi alkaaki olla loppusuoralla ja on
jälleen yhteenvedon aika. Alkuvuodesta ajattelin että en ala väkisin etsiä ja että tulee
jos tulee, mutta loppujenlopuksi ei sitten yhtikäs mitään. Täällä ei kysyntä ja tarjonta
kohtaa kyllä sitten yhtään. Mistä te hyvät ihmiset löydätte toisenne?? Ei täältä ainakaan
vai voiko?? Itellä ollu profiili jo 2006 kesästä, nyt poistuin välillä kun ei kukaan vastaa
tai jos vastaa niin kaikki lopettaa kirjoittelun ykskaks ilman mitään. Taidan sittekkin
hakea naisen thaimaasta tai venäjältä kun suomessa etsitään jotain mitä ei ole olemassakaan.
Ei onnista ei...
3
229
Vastaukset
- Myös latvian :)
Vielä on aikaa tämä ja huominen...mistä tiedät vaikka huomenna illalla törmäät juuri siihen oikeaan?....sitä paitsi on mullakin ollu profiili jo lähes yhtä pitkään kuin sulla, mutta en meinaa luovuttaa ja rehellisesti täytyy myöntää että myös minulla on käynyt mielessä nuo thaimaalaiset ja venäläiset naiset :)
- .utelias
osaatko suurin piirtein sanoa, kuinka monen naisen olet tavannut
tänä aikana, ja keskmäärin mikä on ollut muu kontaktimääräsi?
Ja mikä on arviosi näistä suhteutettuna siihen alueeseen, jolla asut.
Kyllähän niitä toiset hakevat vaimon sieltä Thaimaasta, et olisi
ensimmäinen. - mies23v
Itse olen noin kaksi vuotta kokeillut nettideittailun kautta löytää ihmistä, jonka kanssa pääsee juttuun. Noin kymmenillä treffeillä olen käynyt, joista 2 on sitten johtanut johonkin muuhun kuin jomman kumman osapuolen "et ole mitä etsin"-kommenttiin. Toisella naisista oli loppupeleissä niin paljon omia ongelmia, että suhde kaatui siihen, toinen taasen lopetti yhteydenoton aivan kuin seinään, vaikka kemiat oli kohdallaan kummankin osalta. Vähän olisi itsellänikin sellainen olo, etten edes jaksa yrittää, kun aina tulee takkiin yllättävältä taholta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144