Tänään hain postista Kosminen tarot -kortit.
Nettiä selaillellessa nämä kortit aiheuttivat hypähdyksen sydämessäni. Tunsin niiden niin sanotusti "kuuluvan" minulle. Tuli sellainen olo, että noi on mun kortit.
Niihin kuuluvan kirjan tilasin vasta tänään, joten olen yrittänyt käyttää nettiä apunani etsiessäni tietoa.
Yhdessä ohjeessa oli (lyhennettynä):
Rauhallinen paikka, tasainen mieli, sekoita kortit, levitä viuhkaksi eteen, valitse kortit intuition avulla kuljettamalla sormia korttien päällä. Ohjeissa ei kuitenkaan ollut, että kuinka monta korttia. Oma intuitio sanoi 3, joten nostin 3 korttia. Piti luoda myös melko tarkka kysymys, mihin haluaa vastauksen. Korteillani ei kuitenkaan ollut mitään varsinaista paikkaa (eli ei tyyliin tulevaisuus, nykyaika ja menneisyys).
Valitsin siis nämä kortit ja kysymykset (molempiin kysymyksiin sekoitin ja valitsin kortit erikseen):
KYSYMYS #1: MINKÄLAINEN TULEVAISUUS NYKYILLÄ SUHTEELLANI ON?
1. kortti: SAUVOJEN KOLMONEN
2. kortti: MALJOJEN SEITSIKKA
3. kortti: MAAGIKKO
KYSYMYS #2: MINKÄLAISIA MUUTOKSIA ON ELÄMÄÄNI TULOSSA?
1. kortti: HALLITSIJATAR
2. kortti: MALJOJEN YHDEKSIKKÖ
3. kortti: KUU
Voisiko joku auttaa minua tulkitsemaan näitä?
Auttaisiko joku aloittelevaa?
nainenjokayrittää
2
728
Vastaukset
- linkki_
http://www.tarotpuu.com/sauvat.html
sieltä löytyy hyvin selvitettynä että mitä mikin kortti tarkoittaa. - kevätneito_
katsotko minulle ;) olen jo epätoivoinen.kukaan ei vastaa ja toiset saa vastaukset useampaan kuin yhteen kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224