Elikkä kertokaas mitkä on parhaat suomiräp riimit mielestänne.
Eli Artisti, biisi ja sit ne riimit. Oma valintani on Stepan ampuma riimi kappaleessa Lapinläänin scarface joka
menee näin "Hammasharjani toinen pää oli terävä ja se harja lopetti monen elämän" .
Parhaat suomiräp riimit
10
6336
Vastaukset
- asaqweq
sssaaaaa
- ON PASKAA
Or the homosex, hermaph or a trans-a-vest
Pants or dress - hate fags? The answer's "yes"
Homophobic? Nah, you're just heterophobic. - GGGRin
Tekdino (ft. Dodgeri ja Laamanni) - Kuolleiden Räppärien Seura
Tekdinon osuus:
"takas tunnelmaan, mä alan tuulettaa/
kun heräät naama ruvella ja halvaantuneena/
Sit meet nettii haukkuu mua kun naaras sudet ja/
et vielkää tajuu et mä elän sun marmatuksellas/"
Dodgerin osuus:
Meillon kokaiini jotain viinii ja dopeäss huorii/
tää on räppärien salaseura eikä Brokeback-Vuori/
ja..
viskotaan äpärii ympäriinsä niinku tikkaa seinään/
me vihataan kaikkii, ihan niinku kaikki vihaa meitä/
Laamannin osuus:
Oon nii nopee et näkyy jopa viivellä kitka/
RRMafia ei oo green peace me ollaa vihreetä vihaa/ - Anonyymi
”Vitut väkivallast, jos sanat pystyy tappaan”. Toi on vaan yksi kertaisuudessaan nerokas
- Anonyymi
Dumari
(Verse 2)
Okei, sä diggaat seksii ja tex mexii
Sä voit vetää pleksit tai ekstaasii
Mitä tahansa doupingii, smäkkii, spiidii, kräkkii
Mut sä tiput vitun äkkii
Sä voit olla Olarin räppikunkku
Mut kun Dumari dumaa, sä oot pelkkä runkku
Joka tilittää, pillittää ja pikakelaa
Samaa skeidaa kunnes delaa
Puhuuks siin perse vai puhuuks siin pää
Muut tulee ja menee mut Dumari jää
Aina siin roiskuu ku räppärit rappaa
Mut ku Dumari tulee - Dumari tappaa! - Anonyymi
Pienenä eno minut aina raiskasi, jossen antanut seinään paiskasi
- Anonyymi
Siili
- Anonyymi
🦍💩🪰
- Anonyymi
Kaikkialla vaan bläck frydeita tää maailma on vaan seonnu kaikesta
- Anonyymi
🗣💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995