Kuinka paljon 8/1 megainen antaa nopeudeksi?

jooemt

Kysymys on kohdistettu etenkin Turussa asuville kyseisen nopeuden omistaville, elikkä paljonko tuo yhteys antaa nopeustestissä (speedtest.net tai vastaava) ja mikäli vastaa, olisi hyvä jos kertoisitte missä päin asustelette =)=)=)=)=)

3

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

esim meidän 2M antaa siinä noin 1700 korvilla, joten jos sen kertoo 4:llä niin...

1700 x 4 = 6800...

?

• ulkonakokoatkhommast

Kerrotaan neljällä? Olenko nyt ihan uuno kun en ymmärrä joten voisiko joku selittää minulle miksi se pitää neljällä kertoa? itsellä 1/512 yhteys ja tulokset ovat 0.98 ja 0.46 www.speedtest.net mukaan. Elikkä ihan suht koht oikeaa näyttävät.

• ulkonakokoatkhommast kirjoitti:

Kerrotaan neljällä? Olenko nyt ihan uuno kun en ymmärrä joten voisiko joku selittää minulle miksi se pitää neljällä kertoa? itsellä 1/512 yhteys ja tulokset ovat 0.98 ja 0.46 www.speedtest.net mukaan. Elikkä ihan suht koht oikeaa näyttävät.

Itse muutin juuri Turkuun Halisiin ja otin 2mt yhteyden soneralta, adsl laitto kävi muutaman päivän päästä. Ja nyt ajoin speedtestillä. Download 2.2mt upload 1.92mt ja ping 35ms. Eli ihan tyytyväinen olen tähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7626
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7285
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4875
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4393
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4365
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4356
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4038
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48