Elikkä 94 vuoden 66kw bensa vento teki tenät varoittamatta eli sammu. Eikä kirveelläkään käyntiin. Missä vika? Suodatinta käytin pohjasta irti ja starttasin niiin auto lähti käyntiin, käytin autoa noin 10 sek ja pulttasin suodattimen takaisin pohjaan (silloin sodatin roikkui letkujen varassa) ja käynnistin niin taas sama ettei käyntiin. Missä vika voi olla? Releet ja sulakkeet katott---> OK. Apua kaivataan ja äkkiä
Vento teki tenät
6
1015
Vastaukset
- zöf
se suodatin on tukossa, tai näin pakkasilla jäähyhmää täynnä.
Vaihda uusi ja kokeile.- ventoko
Kummahomma ettei se ole sitten 30 asteen pakkasilla jäätyny. Noh täytynee kokeilla
- puola rikki
Hei
Mulla sama vika ja puola oli rikki. On tyyppi vika noissa vermeissä.
Vaihda puola maksaa 28,- ilman sytytsyksikköä ja 58,- sytytysyksikön kanssa.- Veento
Samoin meidän vastaavasta -94 Ventosta meni kesken ajon puola rikki viime vuonna, puola oli tosin sirissyt jo piitkät pätkät kierrosten mukana ennen hajoamista. Toinen mikä meidän autosta meni joskus oli lämpötila anturi, kun kone oli kylmä niin ruisku ei osannut antaa enempää bensaa ja sai sahata käymään varmaan vartin ennen kuin käynnistyi. Noista lahdesta parinkyumpin Motonet osasta aloittaisin ainkain itse.
- Fiskars_
Moi, millaista kirvestä kokeilit ? Itse suosin Fiskarssin retkikirvestä, mahtuu hanskalokeroon, ei tarvi peräkontista kaivaa, se perkele ku on pakkasilla jäässä. Mihin kohtaan koitit kirvestä, akkuun vai solenoidiin ?
Kyllä, tyhmiä vastauksia satelee, mutta katsokaa helvetissä, mitä kysytte ja kirjoitatte. - vento94
pensapumppu sökönä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107040- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524297Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493647- 513628
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502613
- 131974
- 301941