Gekko, liskot ym Dominikaanisessa

Liskokammoinen

Hei, lähtö Dominikaaniseen Finnmatkojen Rio San Juaniin ensimmäistä kertaa parin viikon päästä. Kyselisin onko Dominikaanisessa yleistä että gekkot ja liskot tulevat hotellihuoneisiin sisälle, tai pyöriikö niitä paljon yleensä hotelleissa? Esim Thaimaassa niitä on vähän joka paikassa ja vierailevat myös helposti huoneissa...
Kiittäisin etukäteen ystävällisistä vastauksista.

4

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jade1000

Lähdemme myös parin viikon päästä Dominikaanisen Finnmatkojen kautta, kohteenamme Samana. Eka kerta Dominikaaniseen myös. Olen käynyt Thaimaassa useamman kerran, mutta ei ne Gekkot ikinä sisälle ole tulleet huoneeseen, vaikka niitä onkin ollut paljon. Syövät ainakin ötököitä ja muutenkin ne ovat harmittomia.

• Liskokuninagas

Joo, on niitä aika paljon, ne saa häädettyä hyvin, kun ottaa aerosolipullon(hiuslakkaa) ja laittaa sytkärin eteen, niin saa tehtyä liekinheittimen...varo vaan ettei pala koko kämppä..toinen hyvä vaihtoehto on laittaa kulkureiteille rotanmyrkkyä...

• Taatusti pysyvät poi

Minä tein meidän viime kevään matkalla siten, että nappasin yhden kiinni perhoshaavilla ja leikkelin sen kappaleiksi, mitkä levittelin huoneen nurkkiin. Eivät tulleet lajitoverit kiusaamaan enää sen matkan aikana. Tosin toisen viikon lopulla nuo palaset alkoivat haisemaan vähän, ei paljoa.

• werttiina

Ollaan käyty pari kertaa Dominikaanisessa (Puerto Platassa ja Punta Canassa) ja kyllähän gekkoja vilisteli runsaasti hotellien ympäristössä ja Punta Canassa yksi veijari asusteli kylppärissämme, mutta hei! Gekot eivät ole milläänlailla vaarallisia vaan oikeasti hyödyllisiä, ne nääs popsivat suihinsa mahdolliset muut pikku-ötökät ja itikat huoneestasi:).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe