Onko Keravalla paikkaa jossa saa kynsien hoidon edullisesti (max. 40€)? Olisi kiva siirtyä vihdoin omalle kotipaikkakunnalle jatkossa huollattamaan kynsiä, nykyisin käyn Helsingissä.
Rakennekynnet Kerava
12
4272
Vastaukset
- saanakerava
keravalla on tyyppejä jotka tekevät kotonaan, hinnat halvempia ja laatu loistava. Ottavat vaan asiakkaitaan suhteiden kautta :/ mutta koita kysellä tutuiltasi jos he tietäisivät. Minä en viitai netissä alkaa puhelinnumeroita levittelemään.
- Sirije
Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.
- maria03
Sirije kirjoitti:
Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.
Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!
- nina33
maria03 kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!
Suosittelen lämpimästi:) (www.geishankynnet.fi)
- elli03
maria03 kirjoitti:
Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)
- Geishasta tykkäävä
elli03 kirjoitti:
Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)
Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.
- paras12
Sirije kirjoitti:
Itse myös kävin ennen geishan kynsissä ja luulin niitä parhaiksi sitten kokeilin HiusStudio13 Minnaa http://fi-fi.facebook.com/pages/Nails-with-M-Minna-Tuuras/118723401549628
- paras12
Geishasta tykkäävä kirjoitti:
Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.
se oli siis paljon paljon parempi!
- Myös asiakas
Hienot kynnet kyllä, mutta ei mielestäni vastaa edullista max 40 euroa vastausta...
- tarja kerava
Nyt siellä oli tarjouksena uudet kynnet 65, joka on minusta ihan edullinen. Alle 40 on vaikea saada hyvää tekijää, ainakaan liikkeessä tekevää ja verot maksavaa. Itse menen mielummin liikkeeseen kuin kenenkään kotiin.
- Asiakas12345
Tuolta saa parhaita rakennekynsiä geeli ja akryyli, Sm kisoissa kilpaillut Minna . Ei ole tosin max 404 mutta laatu on täydellistä!
http://www.elisanet.fi/hiusstudio13/ - hyvä kokemus
Kävin pitkään aikaan laitattamassa itselle uudestaan geelikynnet, menin Geishan kynsiin ja olen tosi tyytyväinen. Kynnet on kauniit ja kestävät, mulla kun on ollut ongelmana että kynnet irtoilevat jo muutaman päivän päästä. Nyt ne on ollu jo kohta kaksi viikkoa ja napakasti edelleen kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364