iTunes pilaa iPodin

Kilimeri

Sain lahjaksi iPod Nanon. Muuten olisin tykännyt, mutta iTunes sylettää niin paljon, ettei mitään rajaa. Miksi biisejä ei vaan voi kopioida explorerilla iPodille niinku normaaleille soittimille vaan ne pitää tolla pirun ohjelmalla "synkata"? Ja kun ei sinne mahdu kaikki biisit kumminkaan niin sitten rupeat ruksimaan, ruksimaan ja ruksimaan, että mitä sinne synkataan. voi jeesus.

5

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiekoittaja

Itse käytän Winampin kanssa - yhtä simppeliä kuin explorerilla heittelisi biisejä soittimeen. Tosin jos vaihtaa iTunesista Winampiin niin voi olla että joutuu palauttamaan podin tehdasasetuksiin ensin...en ihan saletti ole.

• 1stMacFinn

Ei iTunesissa niitä biisejä ruksia pidä. Katsoisitte joskus kun iPod on kiinni koneessa, että mitä vaihtoehtoja siinä iPodin synkkauksessa on.

Helpointa on tietysti tehdä siihen iTunesin vasemman reunan Soittolistat-kohtaan iPod lenkki, iPod bile jne soittolistat. Ja sitten valita soittolistojen synkronointin iTunesissa.

Ja jos soittolistan teko on sulle liian vaikeeta, valitse iTunesissa siinä Laitteet-kohdassa iPodista, että hallinnoi käsin. Silloin voit kopsata haluamasi biisit iPodiin kuin Resurssihallinnassa, vedä ja pudota-tyylillä.

Se ruksiminen on lähinnä siksi, että saa pois toistosta vaikka joulumusiikin kunnes taas tulee joulukuu.

Onko niin vaikeaa opetella eri ohjelmien käyttöä? iTunes nyt ainakaan ei ole kovinkaan vaikea hallita, kunhan käsittää, ettei se on Winamp tai MediaPlayer. Onneksi.

• blöööääööäöäööää

Kun ne ipodien pakkaukset on niin fiinejä, ettei löydy kunnon käyttöohjeita, eikä edes netistä kovin helposti.
        Suurin osa uusista Ipodin käyttäjistä haluaisi copypasteta selkeästi kamaa, niin jos sen tyylinen toiminto itunesista löytyy, niin miksei sitä voida kertoa jossain selkeästi??? Joo, ok, Applella on oma filosofiansa, mutta miksei siitä johtuvia eroavaisuuksia muihin ohjelmistoihin nähden kerrota selkeästi?

• 1stMacFinn
        blöööääööäöäööää kirjoitti:

Kun ne ipodien pakkaukset on niin fiinejä, ettei löydy kunnon käyttöohjeita, eikä edes netistä kovin helposti.
        Suurin osa uusista Ipodin käyttäjistä haluaisi copypasteta selkeästi kamaa, niin jos sen tyylinen toiminto itunesista löytyy, niin miksei sitä voida kertoa jossain selkeästi??? Joo, ok, Applella on oma filosofiansa, mutta miksei siitä johtuvia eroavaisuuksia muihin ohjelmistoihin nähden kerrota selkeästi?

Mun iTunes kirjastossa on noin 3200 biisiä. Niistä copypasteamista eri iPodeihin en kyllä pidä helppona hommana. Mieluummin teen älykkään tai tavallisen soittolistan haluamistani biiseistä eri kriteerein ja iPodin ollessa kytkettynä valitsen vain haluamani soittolistan synkattavaksi. iTunes jopa arpoo mitä synkataan, jos soittolista on isompi kuin iPodin tila.

Ja jos oikein kovasti haluaa copypasteta, säädä se iPod tilaan, jossa hallinnoit käsin. Voit vetää ja pudottaa biisejä iPodiin. Eihän se nyt ole copypastea, mutta jos olis riittävän lähellä.

Oletko muuten lukenut siitä Ohjeet-kohdasta tulevia juttuja ollenkaan?

• asdfasdfa3234234

Joo itse olin aluksi täysin samaa mieltä, mutta pidemmän käytön jälkeen ja opettelun jälkeen itunes vaikuttaa paremmalta. Kyllä pitäisi olla silti tuo yksinkertaisempi vaihtoehtona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe