että adventistit eivät usko, mutta onko muitakin kuin Jehovantodistajat, jotka uskovat? Sehän on okeasti se pedon hallituskausi jota antikristus halittsee. Uudenmaailman hallitus. Melle sanotaan, että rauha, rauha, mutta se on ain saatanan alhe ja kaikkien kauheuksien alku.
Kuka uskoo tuhatvuotiseen valtakuntaan?
21
173
Vastaukset
- USKOTKO TÄMÄN
Saatanan mestari suunnitelma on harhauttaa koko ihmiskunta tekeytymällä Jumalaksi, varastamalla Todellisen Jumalan suunnitelma. Tähän kuuluu lmestyminen henkilökohtaisesti "messiaana" ja koko maailman alistaminen hänen itsensä palvontaan Jumalana.
Jumalan voimalliset profetiat kertovat että saatana tulee onnistumaan tässä suunnitelmassaan. Miten? Tekemällä suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. (Matt.24:24b)
Tiedämme myös että Saatanan tulemus tapahtuu valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen. (2Tess.2:9-12)
Saatana ei voi ilmestyä messiaana ilman Uutta Maailmanjärjestystä, joka on poliittinen ja taloudellinen yhteiskuntajärjestelmä. Huomaa että suunnitelmansa toteuttamiseen hän käyttää kaikkea valheen voimaa!
Kyseinen suunnitelma on jo edennyt kulisseissa hyvin pitkälle. Kaikkien aikojen ehkä merkittävimmän vapaamuurari johtajan Albert Pike’n suunnitelma maailman hallitsemiseksi ennusti (22.1.1870), että sen saavuttamiseksi tarvitaan kolme maailmansotaa (lue).
Kaikki on mennyt tähän asti suunnitelmien mukaan ja lopullinen kolmas maailmansota voi alkaa minä hetkenä hyvänsä, riippuen demonisten henkioppaiden ja "ylösnousseiden mestareiden" aikataulusta (joka taas on sidottu Jumalan aikatauluun).
Jokaisella uuden maailmanjärjestyksen merkittävällä johtajalla on oma henkiopas. Nämä henkioppaat eivät ole todellisuudessa muuta kuin demonisia henkiä jotka tekevät työtä Saatanalle jotta hän saavuttaisi tavoitteensa maan päällä. Nämä henkioppaat ovat antaneet paljon tietoa siitä, kuinka muutokset täytyy toteuttaa poliittisesti, hengellisesti ja taloudellisesti, jotta saavutettaisiin New Age -Kristuksen valtakunta. Kaikki nämä asiat on kerrottu henkioppaiden kautta. Jopa useimmat kirjat joita myydään New Age -kirjakaupoissa ovat henkioppaiden kirjoittamia. Varmasti, ilman tätä yliluonnollista johtoa Uutta maailmanjärjestystä ei saataisi koskaan aikaiseksi.(lainaus)- 25
En, en usko. Vastaan koska kysyt.
Voit häipyä henkioppainesi sinne mistä tulitkin. - ihmiskunnan
25 kirjoitti:
En, en usko. Vastaan koska kysyt.
Voit häipyä henkioppainesi sinne mistä tulitkin.eksyttäjänä. Hän saattaa ihmiset vihaamaan Jumalaa, saarnaamalla iankaikkisen tuskan opista, tehden Jumalasta hirveimmän olennon maailman kaikkeudessa, vaikka Jumala on rakkaus. Saatana on ovela, se lupaa ihmisille rauhaa ja hyvinvintia ja "kuolemattomuutta" ilman Kristuksen sovitusta.
Kuitenkin raamatun sana sanoo että: SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA:
Vain saatana sanoo"ette te suinkaan kuole!" Haluatko uskoa enemmän rikinkatkuisen saatanan kouluttamaa "ykköstä" ja sitä saatanallista rikinkatkuista iankaikkista elämää helvetissä, vaikka Jeesus sanoi että ilman uskoa Häneen Jeesukseen Kristukseen ihminen joutuu kadotettavaksi, sillä yhdelläkään ihmisellä ei ole iankaikkista elämää itsessään, eikä sitä liioin ole saatanallakaan tarjota. - eremith
ihmiskunnan kirjoitti:
eksyttäjänä. Hän saattaa ihmiset vihaamaan Jumalaa, saarnaamalla iankaikkisen tuskan opista, tehden Jumalasta hirveimmän olennon maailman kaikkeudessa, vaikka Jumala on rakkaus. Saatana on ovela, se lupaa ihmisille rauhaa ja hyvinvintia ja "kuolemattomuutta" ilman Kristuksen sovitusta.
Kuitenkin raamatun sana sanoo että: SYNNIN PALKKA ON KUOLEMA:
Vain saatana sanoo"ette te suinkaan kuole!" Haluatko uskoa enemmän rikinkatkuisen saatanan kouluttamaa "ykköstä" ja sitä saatanallista rikinkatkuista iankaikkista elämää helvetissä, vaikka Jeesus sanoi että ilman uskoa Häneen Jeesukseen Kristukseen ihminen joutuu kadotettavaksi, sillä yhdelläkään ihmisellä ei ole iankaikkista elämää itsessään, eikä sitä liioin ole saatanallakaan tarjota.mutta kristillistä epäitsekästä rakkautta lähimmäiseen uhrautuvalla ihmisielulla on iankaikkinen elämä nimenomaan itsessään. Jos pidämme kiinni vain omasta itsyydestämme ja sen persoonallisista harhoista ja tahdomme, että niiden pitäisi elää iankaikkisesti, silloin emme ollenkaan voi ymmärtää mitään Kristuksen Jeesuksen uskosta. Mutta jos ymmärrämme ja hyväksymme sen, että rakkauden henki on ihmeellinen totuus koko tässä suuressa luomisessa, se on ainoa tärkeä sisältörikas, niin silloin olemme kristittyjä - maailmankatsomuksemme puolesta. Jeesuksen Kristuksen rakkauden henki on se, joka meidän sielussa velvoittaa ihmiskuntaa sovittamaan omat pahat tekonsa/syntinsä ja laiminlyöntisä toinen toistamme vastaan.
Niin paljonko kärsimystä olemme saaneet aikaan, niin emme me voi millään muulla korvata pahoja-
tekojamme muutoin, kuin teemme vastaavasti hyvää siten, että olemme heränneet Jeesuksen Kristuksen rakkautta tulvivaan uuteen lähimmäistä kunnioittavaan ja rakastavaan uuteen Kristus henkeen joka kuolettaa täysin meidän entisen pahan ja itskkään ihmisemme. Mihin jää sitten kirkkojen oppi Jeesuksen persoonallisesta sovituksesta, kun ihminen on tämän mukaan oman syntiensä sovittaja? Se jää tietämättömien ihmisten mielikuvitukseen.
Eikö koske puhetta siitä antikristillisestä hengestä, eli tämän ajan kirkkojen johtavasta punaisesta langasta, joiden symboolina ei suotta ole käärme, joka puree omaa häntäänsä. Paha aika on tärkeä momentti, mutta hyvä on aina kotoisin ikuisuudesta Isän Jumalan yhteydestä, ja siksi sitä ei voida mitata ajassa niinkuin pahaa/syntiä. Sentähden esim: yhden minuutin hyvä voi, jos niin tahdomme sanoa, sovittaa vaikka miljoonan vuoden pahan/synnin. Koska paha on tapahtunut ajassa, sillä ikuisuus voittaa ajan, aina ja joka hetki. eremith
Jeesushan on Jahveh, niinhän sanoi jopa Timo Flink. Mutta adventistien uusi maailmanjärjestys alkaa
vasta sitten kun Vartiotorniseuran jäsenet ovat täällä jo nautiskelleet tuhannen vuotta.
Kumapisessakin esittämässäni uskonnossa on vakavat harhansa, mutta toki uskon tuhatvuotiseen rauhaan.
Puhuuhan itse Ilmestyskirjakin siitä!
Ilm. 20:4
Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta;
ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden,
ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä;
ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Sak. 14. HERRAN PÄIVÄ
Herran päivä
1 Jerusalem, Herran päivä on jo lähellä! Sinä päivänä sinut ryöstetään tyhjäksi, ja saalis jaetaan muuriesi sisällä.
2 Minä kokoan kaikki kansat taistelemaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, puolet kaupungin asukkaista viedään vieraaseen maahan. Mutta jäljelle jääneitä ei tuhota.
3 Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä. [Jes. 42:13]
4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti.
Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana.
Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan. [Aam. 1:1 | Juud. 14]
6 Sinä päivänä ei ole hellettä, ei pakkasta eikä jäätä.
- -
12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
13 Sinä päivänä Herra saattaa heidät täyteen sekasortoon.
He käyvät käsiksi toinen toiseensa, nostavat käden toistaan vastaan.
14 Silloin Juuda taistelee Jerusalemin rinnalla, ja ympärillä asuvien kansojen rikkaudet kootaan saaliina yhteen: kultaa, hopeaa ja vaatteita suuret määrät.
16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]
17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]
18 Jos egyptiläiset eivät lähde matkaan ja tule Jerusalemiin, niin hekään eivät saa sadetta. Sen sijaan Herra lyö heitä vitsauksella, niin kuin hän lyö muitakin kansoja, jos ne eivät tule lehtimajanjuhlaan.
19 Tämä olkoon rangaistuksena egyptiläisille ja kaikille kansoille, jotka eivät saavu viettämään lehtimajanjuhlaa.- olet väärässä.
Sinä oot myöhäis julistaja. Helluntalaiset saarnasivat väkevästi 1980 luvulla ja kuinka tuotakin paikkaa siteerattiin, mutta eipä Jeesus halkassut öljymäkeä, Ei Neuvostoliitto hyökännyt mihinkää, ei Kiinasta kuljettu, ei sitä ei tätä. Ja Antilla on levy päällä. Huomaatko, että on tulkintoja ja tulkintojen tulkintoja..
Ja viärällään viäriä prohveettoja. Herra sanoi, ettei ihminen ota elämänpuusta ja syö ja elä iankaikkisesti.
Siinä on profetia ja se koskee kääntymätöntä.
Tässäkin on Antti eksynyt. Miksi hoet Herra, Herra, kun et usko koko Herraa ja vastoin Jeesuksen opetusta poistat pienimmänki käskyt ja käskytät sen omaehtoisesti uudelleen? Siihen ei sinulla ole lupaa, ei lupa opettaakaan, että älä mojota rienaajan oppia suu ammollaan, nielurisat näkyy. olet väärässä. kirjoitti:
Sinä oot myöhäis julistaja. Helluntalaiset saarnasivat väkevästi 1980 luvulla ja kuinka tuotakin paikkaa siteerattiin, mutta eipä Jeesus halkassut öljymäkeä, Ei Neuvostoliitto hyökännyt mihinkää, ei Kiinasta kuljettu, ei sitä ei tätä. Ja Antilla on levy päällä. Huomaatko, että on tulkintoja ja tulkintojen tulkintoja..
Ja viärällään viäriä prohveettoja. Herra sanoi, ettei ihminen ota elämänpuusta ja syö ja elä iankaikkisesti.
Siinä on profetia ja se koskee kääntymätöntä.
Tässäkin on Antti eksynyt. Miksi hoet Herra, Herra, kun et usko koko Herraa ja vastoin Jeesuksen opetusta poistat pienimmänki käskyt ja käskytät sen omaehtoisesti uudelleen? Siihen ei sinulla ole lupaa, ei lupa opettaakaan, että älä mojota rienaajan oppia suu ammollaan, nielurisat näkyy."eipä Jeesus halkassut Öljymäkeä"
Adventtiteologiapa väittää että halkaisi. Mutta niin vaan on vaikka katsomaan menisimme taaskin:
ÖLJYMÄKI SEISOO ENNALLAAN. Edessäpäin, Sak. 14. luku ja Herran päivä iloineen ja murheineen !!!
Asia 1. (jae 1):
1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
Asia 2 (jae 2)
2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan.
Asia 3 (jae 3)
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan,
Asia 4 (jae 4)
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Ja Öljymäki halkeaa
Asia 5 (jae 5)
Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan.
[Aam. 1:1 | Juud. 14]
Ja niin se homma etenee, Herran päivän tapahtumat, ikiajoista asti ennustetut ...
11 Mikään ei enää uhkaa Jerusalemia. Siellä saadaan elää turvassa. [Mal. 3:24]
12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan.
Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
[Jes. 66:23]
17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]
18 Jos egyptiläiset eivät lähde matkaan ja tule Jerusalemiin, niin hekään eivät saa sadetta.
Sen sijaan Herra lyö heitä vitsauksella, niin kuin hän lyö muitakin kansoja, jos ne eivät tule lehtimajanjuhlaan.
Hallelujah Herralle, olkaa siunatut, kaikki lukijat!
Antti
- Tuhon odotusta
Raamattu kertoo vain tuhannesta vuodesta, en ole vielä nähnyt yhtään käännöstä tuhannen vuoden valtakunnasta.
Raamattu mainitsee vain ne 1000 vuotta. Onhan maailmalla edessään vain tuhon odotus. Suuret ovat lupaukset tämän meidän maailman tuhosta. Raamattu kertoo meille vain tämän välttämättömän, että maailman puhdistaminen ottaa aikaa 1000 vuotta päästä näistä ihmisten tekemistä saasteista eroon, Joten ei tuhon kärsineessä maassa asu ketään ainakaan tuhanteen vuoteen näiden saasteiden takia. Kyllä tämä meidän nykymaailma on erittäin saastunut. Ei ole enää paljoakaan täysin puhdasta saasteetonta ravintoakaan ihmisille antaa. Törky ilmaa saavat ihmiset hengittää. Joten mielestäni lienee parempi odottaa Jäiden pikaista sulamista ja maan kadottamista tasapanonsa, Jolloin vedet loiskuvat mannerten yli ja maa on saanut palkkansa asukkaidensa saastuttamasta maasta. Suuret vedet tulevat hautaamaan kaiken luomakunnan ihmiset mukaan lukien. Joten luonto pitää meille suuret hautajaiset. Lopeta murehtiminen kyllä sinulle pitkä uni maistuu.kertomusta Nooasta, vedenpaisumuksesta ja sateenkaaresta?
Raamattu ainakaan ei ennusta toista vedenpaisumusta, pikemminkin päin vastoin.- Tuhonturma
Tuomas-kuoma kirjoitti:
kertomusta Nooasta, vedenpaisumuksesta ja sateenkaaresta?
Raamattu ainakaan ei ennusta toista vedenpaisumusta, pikemminkin päin vastoin.väliajoin: Sinutkin on punnittu ja köykäiseksi havaittu. Kaikki alkaa Jäätiköiden sulamis ilmiöllä. Näistä ennusteista ei Nooa ole tiennyt yhtään mitään. Tämä paikallinen tulva oli muutama tuhat vuotta oikeasta tulvasta Jäljessä.
Todellisuus kertoo meitä kohtaavasta tuhosta. Olettakaamme että tuo taivaan jätti meteoriitti syöksyy kohti maata. ei meistä kenenestäkään jää mitään jäljelle. Koska törmäys on liian raju, jopa läheinen maan ohituskin voi olla turmiollinen planeetta maalle. näet sekin saa maan magneetti navat pois tasapainostaan ja näin ollen meidän turvallisena pidetty pallomme alkaa hyppiä kupperiskeikkaa. Saaden aikaan maan järistyksiä ja tulivuoren porkauksia.
Samoihin aikoihin maa rakoilee ja nielee sisuksiinsa paljon eläimiä ihmisiä ja valtavat kaupungit hukkuvat maankuoren sisuksiin. Nämä rangaistukset on säädetty Terra planeetan asujamistolle. Nooa oli pikkuvesien mies. hän ei tiennyt mitään jättiläisistä. On todella suuri siunaus ihmis kunnalle, että he hautautuvat kunnolla oikeaan aikaan, jonka maailman kaikkeus on säätänyt. näin loppuu kaikki tora ja pahuus, joka on ollut sallittua huvia uskontojen harrastajille. Aamen. - 21364578
Tuomas-kuoma kirjoitti:
kertomusta Nooasta, vedenpaisumuksesta ja sateenkaaresta?
Raamattu ainakaan ei ennusta toista vedenpaisumusta, pikemminkin päin vastoin.kylä yhteisöä ihmisiä oli kovin vähän siinä ympäristössä, jota oletettu "vedenoaisumus" koski. Onhan niitä paljonkin raamatussa näitä legentoja, jotka ovat saaneet ajattelemattomissa ihmisissä uskottavan tapahtuma kuvan. Maailma oli kovin pieni, vain lähi-idän alueelle ulottuva kaistale.
- Eskatologi
Passaahan se ainakin minulle ettei ainoastaan tuhat vuotta vaan iankaikkisesta iankaikkiseen jos niin haluat.
Jes. 2:4
Hän, Herra, ratkaisee kansanheimojen riidat, hän jakaa oikeutta kaikille kansoille.
Niin taotaan miekat auran teriksi ja keihäät vesureiksi.
Yksikään kansa ei enää kohota miekkaa toista vastaan eikä harjoittele sotataitoja.
Jes. 11:
6 Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä;
vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
Jeremia 33:
6 "Mutta vielä minä annan heidän haavojensa kasvaa umpeen ja parantua, minä teen heidät terveiksi ja lahjoitan heille pysyvän rauhan ja menestyksen.
7 Minä käännän Juudan ja Israelin kohtalon, rakennan ne entiselleen.
Hesekiel 37:26
"Minä teen heidän kanssaan ikuisen liiton ja takaan heille rauhan.
Minä teen heistä suuren kansan ja asetan pyhäkköni ikiajoiksi heidän keskelleen. [Hes. 34:25]
27 Minun asuinsijani on heidän luonaan, minä olen heidän Jumalansa ja he ovat minun kansani.
[3. Moos. 26:11,12; Hes. 11:20]
28 Kaikki kansat tietävät silloin, että minä olen Herra.
Minä pyhitän Israelin, ja minun pyhäkköni on aina heidän keskellään."
Dan. 7:17
"Nuo neljä suurta eläintä tarkoittavat, että neljä valtakuntaa nousee hallitsemaan maailmaa.
18 Mutta Korkeimman pyhät saavat vallan ja ottavat haltuunsa kuninkuuden ikuisuuksien ikuisuuteen saakka."
Hoos. 3:5
Mutta lopulta he kääntyvät ja etsivät Herraa, Jumalaansa, ja kuningastaan Daavidia.
Tulevina aikoina israelilaiset lähestyvät vavisten Herraa ja panevat toivonsa hänen hyvyyteensä.
[Jer. 30:9, 31:12; Hes. 34:23]
Jooel 3:20 (4:20)
Juuda pysyy asuttuna läpi aikojen, Jerusalem polvesta polveen.
21 (4:21) Vielä en ole rangaissut kansani vihollisia viattoman veren vuodattamisesta.
Mutta se hetki tulee! Herra itse asuu Siionissa.
Miika 4:3
Hän, Herra, ratkaisee kansakuntien riidat, hän jakaa oikeutta väkeville kansoille lähellä ja kaukana.
Niin taotaan miekat auran teriksi ja keihäät vesureiksi.
Yksikään kansa ei enää kohota miekkaa toista vastaan eikä harjoittele sotataitoja.
Ja niin edelleen. profeetta toisensa jälkeen ennustaa tulevasta rauhanajasta.
- Under der Linden
piti olla tuhatvuotinen valtakunta mutta sehän tuli ja meni saman sileän tien.
Turhaan olen Israelin Jumalaa Herra Sebaotia palvellut jos ei rauhanaika vielä koittaisi.
Sitä toivoahan koko Raamattu huokuu läpikotaisin. Äärimmäisen vahvoja todisteita tulevasta rauhasta,
vaikka järki ei tietenkään voi yhtyä Raamattuun - mutta henkeni ylistää Herran luotettavuudesta.
Se maa on .. käärmeitä mustanaan .. mutta henki on rauhan henki!
Jes. 11:8 :
Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
Okei, etsikää itse loput jos rauhaa rakastatte - tämä kohta on niin voimakas etten voi siihen mitään lisätä.
' Keesseraa '- ,,..---
Jeesuksen sovituksessa aikaansaama "rauha" on Rauha ihmisen ja Jumalan välillä; ei ihmisten välillä!
Sinä olet ymmärtänyt rauhan tulemisen yhtä väärin kuin Israelkin rauhaa odotti!
Vähän niinkuin helaaritkin ymmärtävät väärin. - Jenin aika tietysti
,,..--- kirjoitti:
Jeesuksen sovituksessa aikaansaama "rauha" on Rauha ihmisen ja Jumalan välillä; ei ihmisten välillä!
Sinä olet ymmärtänyt rauhan tulemisen yhtä väärin kuin Israelkin rauhaa odotti!
Vähän niinkuin helaaritkin ymmärtävät väärin.Mut mie luulen jotta rauhan ruhtinasta tarvitaan jokkaaseen sydämmeen ennenkuin tulee rauhan aika.
Toivoa on jos Herran Sanaan on uskominen ..
Jes. 9:5 (9:4) Ja kaikki taistelukenttiä tallanneet saappaat, kaikki veren tahrimat vaatteet poltetaan,
ne joutuvat tulen ruoaksi.
Jes. 9:6 (9:5)
Sillä lapsi on syntynyt meille, poika on annettu meille.
Hän kantaa valtaa harteillaan, hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvontuoja,
Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas.
Tuon soisi heti alkavan ja kestävän ei vain tuhat tai miljoona vauotta vaan iäti.
- Hildur
On ajankohta joka seuraa Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen. Kun Jeesus ja kaikki enkelit tulevat noutamaan pelastetut yläilmoihin niin taivaassa alkaa tuhatvuotiskausi. Raamatussa ei ole "tuhatvuotista valtakuntaa". Joku on tainnut itse sen kekata.
- Eskatologi
"eipä Jeesus halkassut Öljymäkeä", totesi joku pettynyt, mutta eihän vielä olle ollut aikakaan kypsä.
Vaan "kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut". AVK vastasi varsin selkeästi kysymykseen Jeesuksen
palaamisesta Öljymäelle, Israelia varten ja kansojen tuomitsemiseksi ennen yliluonnollisen rauhanajan
alkamista. Seurakuntahan on ylösotettu ja "pyhät tulevat tuomitsemaan yhdessä Herran kanssa".
Tästähän annettiin lupaus Apostolien teoissakin, Ap.t. 1:11,12.
AVK:n tekstiä luin ainakin minä ihan mielenkiinnolla ja vakavalla mielellä, en ollenkaan epäillen --->
Adventtiteologiapa väittää että halkaisi. Mutta niin vaan on vaikka katsomaan menisimme taaskin:
ÖLJYMÄKI SEISOO ENNALLAAN. Edessäpäin, Sak. 14. luku ja Herran päivä iloineen ja murheineen !!!
Asia 1. (jae 1):
Asia 2 (jae 2)
Asia 3 (jae 3)
Asia 4 (jae 4)
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Ja Öljymäki halkeaa
Asia 5 (jae 5)
Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan.
Ja niin se homma etenee, Herran päivän tapahtumat, ikiajoista asti ennustetut ...
12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan.
Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
18 Jos egyptiläiset eivät lähde matkaan ja tule Jerusalemiin, niin hekään eivät saa sadetta.
Sen sijaan Herra lyö heitä vitsauksella, niin kuin hän lyö muitakin kansoja, jos ne eivät tule lehtimajanjuhlaan.
Hallelujah Herralle, olkaa siunatut, kaikki lukijat! - 10+11
Eskatologi kirjoitti:
"eipä Jeesus halkassut Öljymäkeä", totesi joku pettynyt, mutta eihän vielä olle ollut aikakaan kypsä.
Vaan "kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut". AVK vastasi varsin selkeästi kysymykseen Jeesuksen
palaamisesta Öljymäelle, Israelia varten ja kansojen tuomitsemiseksi ennen yliluonnollisen rauhanajan
alkamista. Seurakuntahan on ylösotettu ja "pyhät tulevat tuomitsemaan yhdessä Herran kanssa".
Tästähän annettiin lupaus Apostolien teoissakin, Ap.t. 1:11,12.
AVK:n tekstiä luin ainakin minä ihan mielenkiinnolla ja vakavalla mielellä, en ollenkaan epäillen --->
Asia 1. (jae 1):
Asia 2 (jae 2)
Asia 3 (jae 3)
Asia 4 (jae 4)
Ja Öljymäki halkeaa
Asia 5 (jae 5)
Hallelujah Herralle, olkaa siunatut, kaikki lukijat!Höh! Vai luit omaa tekstiäsi "mielenkiinnolla ja vakavalla mielellä, en ollenkaan epäillen".
Omahyväisyyden huipentuma! - Ihmettä kerrakseen
10+11 kirjoitti:
Höh! Vai luit omaa tekstiäsi "mielenkiinnolla ja vakavalla mielellä, en ollenkaan epäillen".
Omahyväisyyden huipentuma!Tällaista tahtoisi vaikka ikuisuuden kestäväksi, eipä ole vielä moista nähty.
Jes. 11:6
Silloin susi kulkee karitsan kanssa ja pantteri laskeutuu levolle vohlan viereen,
vasikka ja leijonanpentu syövät yhdessä ja pikkupoika on niiden paimenena.
[Job 5:22,23; Hes. 34:25,28; Hoos. 2:20]
Toivoa täynnä
- alex-kasi
Riippuu siitä mitä 1000 vuotisella valtakunnalla tarkoitetaan, eikö vain.
Minä ainakin uskon että on 1000 vuotta kahden ylönousemuksen välillä ja että sinä aikana ne jotka saavat iankaikkisen elämän ovat Jeesuksen kanssa ... kutsuu sitä vaikka 1000 vuotiseksi valtakunnaksi :) - se on aika kahden ylösnousemuksen välillä ennen kuin Jumalann vastustajat nousevat ylös ja .. menevät kohti sitä toista kuolemaa mistä Raamattu puhuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144