"Kaksi edesmennyttä belgialaista pankkirosvoa ovat voittaneet vuoden 2009 Darwin Award -pääpalkinnon.
Kaverukset yrittivät ryöstää pankin belgialaisessa Dinantin kaupungissa syyskuussa.
He tunkivat suuren määrän dynamiittia pankkiautomaatin koloon ja pumppasivat tulenarkaa kaasua sisään kirjelaatikosta, jotta räjähdyksestä tulisi vielä voimakkaampi.
Räjähdys hajottikin puolet pankista, mutta valitettavasti rikollisemme yliarvioivat tarvittavan räjähdysaineen määrän tai unohtivat siirtyä turvallisen matkan päähän.
Ensimmäinen rosvo vietiin sairaalaan, jossa hän menehtyi vakaviin päävammoihin. Toisen kriminaalin kuviteltiin päässeen pakoon, kunnes hänen ruumiinsa löytyi pankin raunioista kaksitoista tuntia myöhemmin".
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/166087.shtml
Darwin Award -palkinto myönnetään vuosittain hölmöille ihmisille, jotka poistavat itsensä vapaaehtoisesti geeniperimää saastuttamasta.
2009 Darwin Award palkinto
57
5247
Vastaukset
- Jeppe
Tuon kirjoittaja voisikin olla seuraava palkinnon saaja. Katsotko sen , että 2 ihmistä kuolee olevan jotenkin hupaisaa? Mielestäni toisen vahingoista iloitsevat tulisi poistaa geeniperimää saastuttamasta ensimmäisinä, myös tällaisen "palkinnon/kilpailun" perustajat. Tällaisen Darwin Award- palkinnon perustajat tulisi eliminoida, koska he ilmentävät omaa tyhmyyttään, epäinhimillisyyttään ja natsismiaan.
- ...
...menivät kuolemaan. Jos eivät olisi lähteneet ryöstämään pankkia, tai jos olisivat edes tajunneet jotain käyttämistään räjähteistä, olisivat vielä elävien kirjoissa. Enpä tosiaan uhraa hitustakaan myötätunnostani umpityperien idioottien itkemiselle.
... kirjoitti:
...menivät kuolemaan. Jos eivät olisi lähteneet ryöstämään pankkia, tai jos olisivat edes tajunneet jotain käyttämistään räjähteistä, olisivat vielä elävien kirjoissa. Enpä tosiaan uhraa hitustakaan myötätunnostani umpityperien idioottien itkemiselle.
ei kyllä edistä evoluutiota
- japeliina
voi ikävä! onko jepellä hiekkaa vaginassa vai miksi olet noin äkäinen?
loistopalkintohan tuo on ollut jo vuosia!
idiootit ansaitsevatkin kuolla. yhtään parempi kun puhut eliminoimisesta kokoajan??????
tuolla vastauksellasi laitat itsesi aivan samaan lokeroon muiden eliminoitavien kanssa......- MovieMaster
Suomessa Darwin-palkinto kuuluu kaikille rattijuopoille ja kaahailijoille jotka poistavat itsensä kuluttamasta happea.Ja mieluummin vahingoittamatta sivullisia.
- tava llaan
koska kaverit olivat tiskin väärällä puolella. Ymmärtämätöntä ja höl-mö-vä!
- adsagsgdsgfd
Minä näen sen hauskana, mutta en ymmärrä mitä tekemistä tällä olisi typeryyden kanssa? Miten se, että kärsimyksen ja kuoleman näkeminen huvittaa minua tekee minusta typerän? Kertoisitko kunnon perustelut?
Onpa tuo minustakin melkoisen mauton palkinto. Ei minusta ihmisten kuolema ole huvittavaa, mutta enpä toivo tuon perustajiakaan eliminoitavan. Tosiaan jotenkin natsihenkinen ja oksettava.. vammaiset ja tyhmät kaasukammioon, siitä se evoluutio lähtee nousuun :-( Ainoastaan huvittavaa tuossa on noiden ihmisten tietämättömyys evoluutiosta; ei se mikään päämääräinen, ehdottomasti korkeaan älykkyyteen pyrkivä ole.
- joku..-
... kirjoitti:
millään tavalla en pidä pankkiryöstöä tai mitäkään muutakaan ryöstöä positiivisena asiana.
mutta virheitä voi ihmiselle sattua vaikka missä, että eivät nuo varmaan sen tyhmempiä ole kuin muutkaan.
tämmöiset palkinnot taas ovat aivan idioottimaisia, saisivat parantaa evoluutiota poistuttamalla itse tämän keksijät, menisi vähän humaanisempaan suuntaan. - 187 A
japeliina kirjoitti:
idiootit ansaitsevatkin kuolla.japeliina haista vittu, sä olet just sellanen luuseri paska joka istuu himas 24/7 ja kattoo viedeoita joissa ihmiset loukkaantuu, ja naurat niille koska sulla ei ole minkään näköistä elämää, vittu ko sun kaltanen nöösi paska rupeis aukomaan päätäs mulle, ai jai voit vaan kuvitella.
- palkinnonkannattaja
187 A kirjoitti:
japeliina haista vittu, sä olet just sellanen luuseri paska joka istuu himas 24/7 ja kattoo viedeoita joissa ihmiset loukkaantuu, ja naurat niille koska sulla ei ole minkään näköistä elämää, vittu ko sun kaltanen nöösi paska rupeis aukomaan päätäs mulle, ai jai voit vaan kuvitella.
"vittu ko sun kaltanen nöösi paska rupeis aukomaan päätäs mulle, ai jai voit vaan kuvitella."
Haluatko tarkentaa, mitä siitä aukomisesta sitten seuraisi?
Palkinto on erinomaisen hyvä! Sen ansaitsisi sekin jannu, joka putosi Turussa viljasiiloon ja kuoli. Kieltomerkkejä alueella vaikka kuinka mutta ylös piti vaan kiivetä. Evoluutio toimi jälleen. Ja sama juttu noissa nuorten miesten rajuissa kolareissa "tuunatulla" karvanoppa-autolla. Se on toki valitettavaa, että joskus tai jopa usein täysin sivullisia joutuu tapahtumaan mukaan ilman omaa syytään, mutta kuljettajille ei heru empatiaa minulta.
Sataakahtakymppiä mutkaan ja päin paksua periksiantamatonta puuta, ja oikeus (kuljettajalle) on mielestäni tapahtunut. Mutta sivulliset uhrit kyllä harmittaa ihan oikeasti ja se viaton puu, joka sai kärsiä idiootin ajamisesta. Puuparat -toivottavasti toipuvat, samoin kuin se sivulliset uhrit. - :D
palkinnonkannattaja kirjoitti:
"vittu ko sun kaltanen nöösi paska rupeis aukomaan päätäs mulle, ai jai voit vaan kuvitella."
Palkinto on erinomaisen hyvä! Sen ansaitsisi sekin jannu, joka putosi Turussa viljasiiloon ja kuoli. Kieltomerkkejä alueella vaikka kuinka mutta ylös piti vaan kiivetä. Evoluutio toimi jälleen. Ja sama juttu noissa nuorten miesten rajuissa kolareissa "tuunatulla" karvanoppa-autolla. Se on toki valitettavaa, että joskus tai jopa usein täysin sivullisia joutuu tapahtumaan mukaan ilman omaa syytään, mutta kuljettajille ei heru empatiaa minulta.
Sataakahtakymppiä mutkaan ja päin paksua periksiantamatonta puuta, ja oikeus (kuljettajalle) on mielestäni tapahtunut. Mutta sivulliset uhrit kyllä harmittaa ihan oikeasti ja se viaton puu, joka sai kärsiä idiootin ajamisesta. Puuparat -toivottavasti toipuvat, samoin kuin se sivulliset uhrit.En voinut kuin nauraa ja olla samaa mieltä :D Hyvä palkinto omastakin mielestä. Kyllähän se evoluutiota on kun tyhmät ihmiset ei selviä (koska ovat yksinkertaisesti niin tyhmiä...), ja viisaat pitävät itsensä hengissä...
- 187 A
Sataakahtakymppiä mutkaan ja päin paksua periksiantamatonta puuta, ja oikeus (kuljettajalle) on mielestäni tapahtunut. Mutta sivulliset uhrit kyllä harmittaa ihan oikeasti ja se viaton puu, joka sai kärsiä idiootin ajamisesta. Puuparat -toivottavasti toipuvat, samoin kuin se sivulliset uhrit.tulisi "palloon" ja aikalailla vitun kovaa. Se että ihmiset kuolevat onnettomuuksissa ei liity mitenkään evoluutioon. se ei edistä sitä mitenkään. ja tuo sinun ilosi siitä kun ihmisiä kuolee kuvastaa hyvin pitkälti millaisia nämä kiihko ateistit ovat, ihmisvihaajia.
Darwin Award -palkinto myönnetään vuosittain hölmöille ihmisille, jotka poistavat itsensä vapaaehtoisesti geeniperimää saastuttamasta.
jos oikein mietit mitä tuossa sanotaan, niin viesti on hyvin pitkälti se että on hyvä asia että ihmisiä kuolee, ja jos kuolet onnettomuudessa, niin oletko heti geeniperimän saastuttaja, entäs se homo nörtti paska ateisti, joka istuu kotona netissä, tai toisaalta ei mitään eihän useimmat fundi ateistit, kykene edes lisääntymään.
olen sitä mieltä että ihmiset jotka osoittavat liika kiinnostusta evoluutioon ja luonnon valintaan, tulisi ottaa seurantaan ja ottaa kaikki aseet sun muut pois niiltä, leima otsaan. niin ei tarvitsisi joka vuosi odottaaa uutisia massamurhasta. - Arkapaikka?!?!
187 A kirjoitti:
tulisi "palloon" ja aikalailla vitun kovaa. Se että ihmiset kuolevat onnettomuuksissa ei liity mitenkään evoluutioon. se ei edistä sitä mitenkään. ja tuo sinun ilosi siitä kun ihmisiä kuolee kuvastaa hyvin pitkälti millaisia nämä kiihko ateistit ovat, ihmisvihaajia.
jos oikein mietit mitä tuossa sanotaan, niin viesti on hyvin pitkälti se että on hyvä asia että ihmisiä kuolee, ja jos kuolet onnettomuudessa, niin oletko heti geeniperimän saastuttaja, entäs se homo nörtti paska ateisti, joka istuu kotona netissä, tai toisaalta ei mitään eihän useimmat fundi ateistit, kykene edes lisääntymään.
olen sitä mieltä että ihmiset jotka osoittavat liika kiinnostusta evoluutioon ja luonnon valintaan, tulisi ottaa seurantaan ja ottaa kaikki aseet sun muut pois niiltä, leima otsaan. niin ei tarvitsisi joka vuosi odottaaa uutisia massamurhasta.Joka hakkaa sormet verilleen jollekkin randomille netissä voi ketään hakata? Jos tyydyt vain uhoomaan nakki jonossa, toinen käsi puukolla jotta voit kaivaa ekan tiili seinän auki jotta pääset pakoon.
On netissä nähty näitä uhoojia ennenkin, ensimmäisenä feministi leparit. Niihin et lukeudu, kunhan provoat paskaasi ja moralisoit aiheesta, joka on erittäin runsaalla huumorilla valettu.
Darwin palkinto on hyvä muistutus kaikille idiooteille, että mitä ei kannata tehdä.
Tottakai ihmishengen menetys on vakava juttu, noin yleisesti...Mutta se, että idiootit katsovat 5minuuttia macgyveria ja sitten keksivät ryöstää pankin...Ehkä on parempi, että tapattivat vain itsensä. 10min kauemmin ne olisi keksinyt räjäyttää sen luukun ydinpommilla.
Ei evoluutio pahemmin kiinnosta, tai luonnonvalinta....:)
P.S: On kova huutaa olevansa kovakin pommittaja " VETÄISIN SUA NIIN PLEXIIN JOS TULISIT MULLE AVAUTUU NOSTIN EILE PENKIST 60 KILOA TOSIN FAIJA OLI SIEL APURINA ETTEI VILMERILTÄ MENE SIJOILTAAN KÄDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"...Tosin olisi komia nähdä millanen idiootti siellä tota sontaa ruudulle suoltaa. Ihan livena, tappelemaan sinusta ei ole, muuta kun 50 kilosta naista vastaan. Ennenkin sanonut, että 1 vuodessa salil säkkiä takominen ja vaimon viikottainen hakkaaminen...Ei ole kovan jätkän merkki. :) - häh..häh..häh
187 A kirjoitti:
japeliina haista vittu, sä olet just sellanen luuseri paska joka istuu himas 24/7 ja kattoo viedeoita joissa ihmiset loukkaantuu, ja naurat niille koska sulla ei ole minkään näköistä elämää, vittu ko sun kaltanen nöösi paska rupeis aukomaan päätäs mulle, ai jai voit vaan kuvitella.
oot sinä ja seuraava kyseisen palkinnon saaja ,ota samariiniä jos närästää...
- palkinnonkannattaja
187 A kirjoitti:
tulisi "palloon" ja aikalailla vitun kovaa. Se että ihmiset kuolevat onnettomuuksissa ei liity mitenkään evoluutioon. se ei edistä sitä mitenkään. ja tuo sinun ilosi siitä kun ihmisiä kuolee kuvastaa hyvin pitkälti millaisia nämä kiihko ateistit ovat, ihmisvihaajia.
olen sitä mieltä että ihmiset jotka osoittavat liika kiinnostusta evoluutioon ja luonnon valintaan, tulisi ottaa seurantaan ja ottaa kaikki aseet sun muut pois niiltä, leima otsaan. niin ei tarvitsisi joka vuosi odottaaa uutisia massamurhasta."tulisi "palloon" ja aikalailla vitun kovaa"
Uhkaat siis avoimesti väkivallalla, mutta myöhemmin kuitenkin toteat:
"olen sitä mieltä että ihmiset jotka osoittavat liika kiinnostusta evoluutioon ja luonnon valintaan, tulisi ottaa seurantaan ja ottaa kaikki aseet sun muut pois niiltä, leima otsaan. niin ei tarvitsisi joka vuosi odottaaa uutisia massamurhasta."
Aika ristiriitaista, että itse uhkailet törkeällä pahoinpitelyllä, mutta samalla oletat, että joku (minä?) ateisti lähtee ammuskelemaan ihmisiä vain siksi, että on ateisti. Panethan nyt merkille, että meistä kahdesta minä olen se, joka EI ole esittänyt väkivaltaisia uhkauksia.
"jos kuolet onnettomuudessa, niin oletko heti geeniperimän saastuttaja"
Ei. Kyse on siitä, jos joku tappaa itsensä vahingossa silkkaa typeryyttään.
Kun muuntamon ovessa lukee "Hengenvaara", ja sinä tai joku muu murtautuu sisälle siitä huolimatta ja saa kuolettavan sähköiskun, on hän ansainnut kyseisen palkinnon. Joko selkis?
Asetin sinulle miinan: "Haluatko tarkentaa, mitä siitä aukomisesta sitten seuraisi?", ja sinä hyppäsit siihen tasajalkaa. Onnea. - 178 A
"tulisi "palloon" ja aikalailla vitun kovaa"
Uhkaat siis avoimesti väkivallalla, mutta myöhemmin kuitenkin toteat:
"olen sitä mieltä että ihmiset jotka osoittavat liika kiinnostusta evoluutioon ja luonnon valintaan, tulisi ottaa seurantaan ja ottaa kaikki aseet sun muut pois niiltä, leima otsaan. niin ei tarvitsisi joka vuosi odottaaa uutisia massamurhasta."
Aika ristiriitaista, että itse uhkailet törkeällä pahoinpitelyllä, mutta samalla oletat, että joku (minä?) ateisti lähtee ammuskelemaan ihmisiä vain siksi, että on ateisti. Panethan nyt merkille, että meistä kahdesta minä olen se, joka EI ole esittänyt väkivaltaisia uhkauksia.
"jos kuolet onnettomuudessa, niin oletko heti geeniperimän saastuttaja"
Ei. Kyse on siitä, jos joku tappaa itsensä vahingossa silkkaa typeryyttään.
Kun muuntamon ovessa lukee "Hengenvaara", ja sinä tai joku muu murtautuu sisälle siitä huolimatta ja saa kuolettavan sähköiskun, on hän ansainnut kyseisen palkinnon. Joko selkis?
Asetin sinulle miinan: "Haluatko tarkentaa, mitä siitä aukomisesta sitten seuraisi?", ja sinä hyppäsit siihen tasajalkaa. Onnea.ja totta varoitan ennen kuin paukahtaa, toisin kuin sinä. sinun toimita tapasi on se että päivää ennen kuin teet mitään uploadaad youtubeen videon jossa sanot että your next. ja edelleen työnnä se palkinto perseeseesi
- a187
Arkapaikka?!?! kirjoitti:
Joka hakkaa sormet verilleen jollekkin randomille netissä voi ketään hakata? Jos tyydyt vain uhoomaan nakki jonossa, toinen käsi puukolla jotta voit kaivaa ekan tiili seinän auki jotta pääset pakoon.
On netissä nähty näitä uhoojia ennenkin, ensimmäisenä feministi leparit. Niihin et lukeudu, kunhan provoat paskaasi ja moralisoit aiheesta, joka on erittäin runsaalla huumorilla valettu.
Darwin palkinto on hyvä muistutus kaikille idiooteille, että mitä ei kannata tehdä.
Tottakai ihmishengen menetys on vakava juttu, noin yleisesti...Mutta se, että idiootit katsovat 5minuuttia macgyveria ja sitten keksivät ryöstää pankin...Ehkä on parempi, että tapattivat vain itsensä. 10min kauemmin ne olisi keksinyt räjäyttää sen luukun ydinpommilla.
P.S: On kova huutaa olevansa kovakin pommittaja " VETÄISIN SUA NIIN PLEXIIN JOS TULISIT MULLE AVAUTUU NOSTIN EILE PENKIST 60 KILOA TOSIN FAIJA OLI SIEL APURINA ETTEI VILMERILTÄ MENE SIJOILTAAN KÄDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"...Tosin olisi komia nähdä millanen idiootti siellä tota sontaa ruudulle suoltaa. Ihan livena, tappelemaan sinusta ei ole, muuta kun 50 kilosta naista vastaan. Ennenkin sanonut, että 1 vuodessa salil säkkiä takominen ja vaimon viikottainen hakkaaminen...Ei ole kovan jätkän merkki. :)juu ihan milloin vain, vaikkei erityisempiä intressejä olekkaan jollekin rändomille neiti miehelle pistää köniin, mistä päin oot
- vgresgnssryenserynse
Sut pitää kääriä pumpuliin, jottet loukkaannu.
Jos luonto toteuttaa itseään ja poistaa sinne sopimattomat yksilöt, niin ei voi muuta kun ajatella, että luonnollista. :P - vgresgnssryenserynse
kirshin71 kirjoitti:
ei kyllä edistä evoluutiota
eivätpä kuluta luonnonvaroja enää.
- vgresgnssryenserynse
joku..- kirjoitti:
millään tavalla en pidä pankkiryöstöä tai mitäkään muutakaan ryöstöä positiivisena asiana.
mutta virheitä voi ihmiselle sattua vaikka missä, että eivät nuo varmaan sen tyhmempiä ole kuin muutkaan.
tämmöiset palkinnot taas ovat aivan idioottimaisia, saisivat parantaa evoluutiota poistuttamalla itse tämän keksijät, menisi vähän humaanisempaan suuntaan.>> mutta virheitä voi ihmiselle sattua vaikka missä, että eivät nuo varmaan sen tyhmempiä ole kuin muutkaan.
vahinko on jos liukastuu keittiössä, ei se että sytyttää räjähteen ja pumppaa paloarkaa kaasua perään.
ja jos muutkin ovat noin tyhmiä, niin sitten :D
että ne oli evil, niillä oli bmw. - vgresgnssryenserynse
Sataakahtakymppiä mutkaan ja päin paksua periksiantamatonta puuta, ja oikeus (kuljettajalle) on mielestäni tapahtunut. Mutta sivulliset uhrit kyllä harmittaa ihan oikeasti ja se viaton puu, joka sai kärsiä idiootin ajamisesta. Puuparat -toivottavasti toipuvat, samoin kuin se sivulliset uhrit.Ainoa joka oli oikeassa paikassa, oikeaan aikaan, oikealla varustuksella oli se puu.
( *vgresgnssryenserynse halaa ja silittää puuta. )
"EI! Et pistä sukkapuikkoja pistorasiaan!" sanoo äiti.
Mikä on ratkaisu?
1. se että kohotetaan yhteiskunnan keskimääräistä älykkyyttä?
2. Se että pistetään tulpat pistorasioihin? - *vgresgnssryenseryns
Arkapaikka?!?! kirjoitti:
Joka hakkaa sormet verilleen jollekkin randomille netissä voi ketään hakata? Jos tyydyt vain uhoomaan nakki jonossa, toinen käsi puukolla jotta voit kaivaa ekan tiili seinän auki jotta pääset pakoon.
P.S: On kova huutaa olevansa kovakin pommittaja " VETÄISIN SUA NIIN PLEXIIN JOS TULISIT MULLE AVAUTUU NOSTIN EILE PENKIST 60 KILOA TOSIN FAIJA OLI SIEL APURINA ETTEI VILMERILTÄ MENE SIJOILTAAN KÄDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"...Tosin olisi komia nähdä millanen idiootti siellä tota sontaa ruudulle suoltaa. Ihan livena, tappelemaan sinusta ei ole, muuta kun 50 kilosta naista vastaan. Ennenkin sanonut, että 1 vuodessa salil säkkiä takominen ja vaimon viikottainen hakkaaminen...Ei ole kovan jätkän merkki. :)"nerd thunderdome"
Two boys enter, none will leave!
Tulen myymään popkornia ja soodaa.
Ja varmuuden vuoksi hitsaan oven kiinni ja ilmoitan Darvin A:lle että saadaan palkinto suomeen. - palkinnonkannattaja
178 A kirjoitti:
ja totta varoitan ennen kuin paukahtaa, toisin kuin sinä. sinun toimita tapasi on se että päivää ennen kuin teet mitään uploadaad youtubeen videon jossa sanot että your next. ja edelleen työnnä se palkinto perseeseesi
Juttusi on sen verran sekavaa, etten jaksa sitä tulkita enää.
- MicCIs
No mutta nythän osukin arkaan paikkaan...;)
- 999
japeliina kirjoitti:
idiootit ansaitsevatkin kuolla.Kewl
- oxy moron
pelastustoimikunnalle voisi jonkin tollo-palkinnon langettaa, kun dementikko- vanhus löytyi laitoksen piha-alueelta tunnin päästä kuoliaaksi jäätyneenä !!!
MISTÄHÄN valopäät olivat etsineet ? Laskettelurinteen huipultako ??- vgresgnssryenserynse
(Darwinin kannalta) No, tämmöset tapaukset (dementikko vanhukset) ovat vähän vaikeita, koska rankemmissa luonnollisessa ympäristöissä ihmiset eivät kärsisi pitkän iän (ja pitkän toimettomuuden) tuomasta dementiasta, vaan kokisivat kunniakkaamman lopun. (vrt. yksin kylmässä kuoleminen)
Mutta joo, ehkä tuota tapausta kannattaisi jonkun viranomaisen tutkia, koska tunti hukassa ei kesällä merkitse kuolemaa, mutta kun jokainen tietää että parikytä astetta pakkasta vie vähintään terveyden, ellei sitten hengen. Mutta kummastuttaa myös se, ettei poliisi oikeen tuntunut tietävän, että ovatko he löytäneet vanhuksen hengissä vai kuolleena.
- hassu
Yhtään omaa sanaa ei aloituksessa ollut, joten mitä muuta se voi tarkoittaa, kun ääretöntä typeryyttä.
Katsos keskustelupalstalla on tarkoitus kirjoittaa omista mielipiteistään kyseiseen asiaan, eikä kopioida valmista tekstiä.
Sinulle on mainittu tästä aiemminkin, infon perillepääsy näemmä kestää aika kauan.- Fiksu ja filmaattine
Saivat hienon lapkinnon tehtyään veltavan hienon teon ! Ei ollut lainaus, vaan omasta kaalista lähti tuo ajatus !
- Hassumpi.
aina niin viisaita sanoja.
Kaikkihan me kuolemme, ja minkä sille voi jos idiootit etuilevat jonossa. Kaikin mokomin minun puolestani.
- Joop
Omistajan omatekoinen varashälytin sytytti veneen ilmiliekkeihin Helsingissä Lauttasaaressa sunnuntaina.
Tulipalo syttyi sunnuntaina kello yhdeltä iltapäivällä, kun omistaja oli viettämässä aikaa veneessä toisen miehen kanssa. Veneen sytyttivät ilotulitteet. Omistaja oli miinoittanut veneensä ilotulitteilla mahdollisten varkaiden pelästyttämiseksi.
Vene oli tapahtumahetkellä talviteloilla lähellä venesatamaa. Päivystävän palomestarin mukaan tuli olisi voinut levitä viereisiin veneisiin, mutta palokunta ehti estää tulen etenemisen. Kaksi viereistä venettä kärsi lämpövaurioita komeista liekeistä.
Päivystävä palomestari arvioi, että isohkoa venettä käytettiin lähinnä oleskelupaikkana. Vene on rekisteröimätön.
Toinen miehistä vietiin Haartmanin sairaalaan tarkistettavaksi, koska hän ehti hengittää savua. Poliisi otti kiinni omistajan. Häntä epäillään yleisvaaran tuottamuksesta.
..että näin... :) - mielisairas!
tuo ateistien jumala!
Viitsivätkin nauraa ihmisen kuolemalle...- Yksilö4
edelliseen kommentoiden. A-teisti tarkoittaa henkilöä jolla ei ole jumalaa, joten Darwinta tuskin kukaan jumalana pitää. Suosittelen englannin opiskelua. Mitenkään itse viestiketjun aloitukseen kommentoimatta, niin mitenköhän tuo sinun luultavasti perusteeton väite kenenkään sukurutsauksesta ja mielisairaudesta, hurskasta ja niin perin ylevän jumalallista? Kaikki tiedemiehet on tahdottu polttaa roviolla, mm Galilei; sanoihan hän muinoin että maa ei olekaan avaruuden keskipiste. Takapajuista, hurmoshenkistä, valheellista paatosta on tiedon vastustaminen, otti se tieto miten koville tahansa.
- xxxyyy
Darwin oli myös uskovainen.
- vgresgnssryenserynse
xxxyyy kirjoitti:
Darwin oli myös uskovainen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwin#Uskonnolliset_n.C3.A4kemykset
Vain jos ajattelet, että hän uskoi evoluutioon.
Ja jos on osan elämäänsä ateisti, vaan ei alusta asti, niin onko silloin jumaloppiin uskovainen?
- vAWSfa
eihän tänne voi näköjään liittyä niin pitää alkaa terrorisoimaan nsnvasvasvnsaknc afgnksdc nzxnmvhbawsfvbsd
- awdawd
Repesin :DDD
- Eduskunta !
Onko kukaan suomalainen politiikko saannut vielä kyseistä palkintoa ?
- Nosturi
Lämmitti lukea "jaetun" kirjoitusta. Se on parasta aikoihin, siinä on lukemattomia ulottovuuksia ja näkökulmia, se herättää kysymyksiä antamatta valmiiksi mussutettuja vastauksia.
Sopivaa ja hyvää iltalukemista evoluution kuvitelmissa raahustaville ateisteille ja mitä niitä vastaavia onkaan.
Uutinen on hyväksi opetukseksi liian lähellä darvinia oleville. Voi tulla ahdistusta.- ...
Kyseinen teksti ei siis ollut keskustelunaloittajan kirjoittama, vaan alkuperäinen uutisteksti kokonaisuudessaan copy-pastena. Mutta Aamulehdessä ollaan varmasti onnellisia, että ollaan onnistuttu kerrankin syvästi koskettamaan lukijaa. (Tosin en tiedä onko tuo teksti kuinka suoraa käännöstä ulkomaisilta uutistoimistoilta, joten en tiedä kenelle nuo kehut tulisi todella kohdentaa.) Palkinto taasen - mautonta, kyseiset henkilöt tekivät typerän kämmin, ja olivat toki rikoksen tiellä, joten lainkuuliaisen kansalaisen on helpompi hyväksyä kyseiset kuolemat. En usko mihinkään jumalalliseen, mutten siitä huolimatta näe, miten ihmisellä olisi oikeus pistää toisia ihmisiä arvojärjestykseen skaalalla ansaitsee elää-ei ansaitse elää. Eniten ärsyttää tuo viimeinen lause hölmöistä ihmisistä, jotka poistavat itsensä vapaaehtoisesti. Useamman itsemurhan tehneen tunteneena minkäänlainen vitsaileminen oman henkensä vapaaehtoisella ottamisella, tai sen lietsominen, tuntuu typerältä. En tainnut saada ajatuksiani ihan aukaistua tähän, mutten jaksa enempääkään aikaa tuhlata.
- Kolmiseiska
... kirjoitti:
Kyseinen teksti ei siis ollut keskustelunaloittajan kirjoittama, vaan alkuperäinen uutisteksti kokonaisuudessaan copy-pastena. Mutta Aamulehdessä ollaan varmasti onnellisia, että ollaan onnistuttu kerrankin syvästi koskettamaan lukijaa. (Tosin en tiedä onko tuo teksti kuinka suoraa käännöstä ulkomaisilta uutistoimistoilta, joten en tiedä kenelle nuo kehut tulisi todella kohdentaa.) Palkinto taasen - mautonta, kyseiset henkilöt tekivät typerän kämmin, ja olivat toki rikoksen tiellä, joten lainkuuliaisen kansalaisen on helpompi hyväksyä kyseiset kuolemat. En usko mihinkään jumalalliseen, mutten siitä huolimatta näe, miten ihmisellä olisi oikeus pistää toisia ihmisiä arvojärjestykseen skaalalla ansaitsee elää-ei ansaitse elää. Eniten ärsyttää tuo viimeinen lause hölmöistä ihmisistä, jotka poistavat itsensä vapaaehtoisesti. Useamman itsemurhan tehneen tunteneena minkäänlainen vitsaileminen oman henkensä vapaaehtoisella ottamisella, tai sen lietsominen, tuntuu typerältä. En tainnut saada ajatuksiani ihan aukaistua tähän, mutten jaksa enempääkään aikaa tuhlata.
Vaikuttaa siltä, ettei tuo Darwin-award ole oikein auennut sinulle. Kyseinen palkinto annetaan ihmiselle, joka typeryyttään tappaa itsensä. Tähän liittyy usein läheisesti välinpitämättömyys ja suora lain rikkominen. Palkinnon saaja ei ole tarkoittanut tappaa itseään. Itsemurha on täysin eri juttu, eikä sitä pidä sekoittaa Darwin-awardiin.
- sdfsfsfsdfsdffs
morgeli kirjoitti:
http://adf.ly/15A4
oojieeee,,,,adf.ly -sivulta poimittua:
1: Easily shorten all of your long URLs with adf.ly
2: Post short URLs to Twitter, Facebook, blogs, forums, etc
3: Earn money for each visitor to your links
Eli tuo linkittäjä linkitti vain, jotta saisi rahaa jokaisesta klikkauksesta. Säälittävää. - vgresgnssryenserynse
sdfsfsfsdfsdffs kirjoitti:
adf.ly -sivulta poimittua:
1: Easily shorten all of your long URLs with adf.ly
2: Post short URLs to Twitter, Facebook, blogs, forums, etc
3: Earn money for each visitor to your links
Eli tuo linkittäjä linkitti vain, jotta saisi rahaa jokaisesta klikkauksesta. Säälittävää.ei, kun se on askeleen edellä meitä muita, evoluution seuraavalla askelmalla. :P
Ikävä puoli on se, että me ollaan sille karjaa, jota voi päättömästi ohjata haluamaansa suuntaan.
(Klikkasin, ja tunnen morkkista siitä) - vgresgnssryenserynse
... kirjoitti:
Sä pohdit tota hommaa liikaa, palkinnon tarkoitus on osoittaa, että osa ihmisistä on tyhmiä.
Ehkä ne olivat tyhmiä jo ennen kuolemaansa, mutta ne olivat sitä ainakin kuollessaan.
Palkinnolla on varoittava vaikutus joihinkin ihmisiin ja taas jotkut saattavat jopa ajatella kokeilevansa temppua, koska ovat selvästikkin mielestään viisaampia mitä palkinnon saaja(t). Kehotan niitä jotka tuntevat olevansa viisaampia käyttämään järkeään.
Käsittääkseni tohon palkintoon liittyy elämästä tahaton poistuminen, ei tarkoituksenmukaisuus.
(btw: mun mielestä ihmisellä pitäis olla oikeus päättää elämästään, vaikkei yleensä omaiset sitä hyväksyisikään. Tietysti pitäis olla kohtelias ja selvittää asiansa perinpohjaisesti ennen.)
- dssdsd
takia ateisteja pidetään vähän vitun pöpinä, vitun Darwin palkinto!!
ei vittu että on pehmeetä väkeä!!!!
ja juu en kyllä mikään uskiskaan ole
edustan omaa uskontoani joka on I DONT GIVE A FUCK - Tirppa 83
löytyy varmaan jo netistä. Vuokrasin joskus, pirun hyvä! Perustuu justiinsa noihin darwin awardsin voittajien juttuihin. Hyvä komedia..heh
Pahan. Elikä ryöstäjien suvun joka varmasti ihailee poismenneitä sukulaisia. Siinä n sitten raha suunnitella uutta rikosta vai mitä?
- Pahvipalkinto
Ovat yleensä itse juuri niitä, saaneet vain väkivallalla ja vääryydellä pelirahaa, millä jatkaa aivotonta ja sydämetöntä toimintaansa.
- M@k3
On nokisutari mies joka löysi käsikranaatin ja hitsasi sen kiinni lisäpainoksi harjaansa.
- Tirppa 83
löytyy kyseisestä leffasta, kyllä jenkit osaa, ainakin oman alansa, eikä muuta!
- Pusipusi
Tirppa 83 kirjoitti:
löytyy kyseisestä leffasta, kyllä jenkit osaa, ainakin oman alansa, eikä muuta!
Kiitos kun olet elämän puolella.
- Pahvipalkinto
Pusipusi kirjoitti:
Kiitos kun olet elämän puolella.
On typerysten puuhaa. RAKKAUS ON ÄLYKÄSTÄ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367