Fiktiivinen kysymys

armoton jumalako

Hei.Olen hieman alle vuodenvanha mustatukkainen ja ruskeasilmäinen tyttö.Kirjoittelen nyt tässä vaikka todellisuudessa minua ei ole enää.Kuolin ruttoon 1600-luvulla palestiinassa silloin kun Osamaanit hallitsivat maatamme.

Olin isäni ja varsinkin äitini tyttö.Opin snomaan äiti,ennen kuolemaani.Olimme muslimeja.Olimme köyhiä ja pian minun kuolemani jälkeen kuolivat myös isäni ja äitini.Siihen asti,köyhyydestä huolimatta olimme onnellisia.
Seudullamme ei koskaan käynyt kristittyjä,emmekä tienneet sellaisten olemassaolostakaan.
Nyt kysynkin teiltä kristityt adventistit.Oppinne mukaan meillä ei ole mitään toivoa saada ikuista elämää Jeesuksen perheen kanssa.Miksi ei? Ei ole minun vikani että synnyin 1600 luvulla ja kuolin alle vuoden vanhana ja silti väitätte että Jumala ei rakasta minua.

Miksi toinen,tuomion ylösnousemus ei voisi olla minun mahdollisuuteni? Onhan se tuomionylösnousemus silloinkin jos minä saan mahdollisuuden ottaa vastaan Jeesuksen ja sen jälkeen minut tuomittaisiin,tekojeni mukaan.Onhan Jesajan kirjassa kerrottu,siitä kuinka 100 vuotiaana synnintekijä joutuu vasta kiroukseen ja siitähän seuraa ajatus,että jos ei tee syntiä ei joudu kiroukseen lainkaan vaan saa elää.
Pliis.Antakaa minulle äidin silmäterälle mahdollisuus.

p.s. jos ette anna mahdollisuutta perustaen sen väitteeseen ettei raamattu siitä kirjoita,niin miksi yritätte usuttaa minulle sapattisinetti-oppia jota ei myös ole raamatussa.

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmwww

Pelastus on lunastettu kaikille ja kunkin asema verrattuna muihin ihmisiin määröäytyy tekojen mukaan.
      Usko on hyödyllinen vain jos se auttaa ihmisen kanssakäynnissä muiden ihmistebn keskuudessa.
      Mutta sille, joka ei tottele, usko on vastaavasti haitta!
      14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
      15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
      16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.

• armoton jumala?

sitten?
        Ei minulla paljoa ollut kuollessani omaatuntoa.Ei minun ajatukseni olleet kuollessani pahoja.
        Sanoihan teidän Jumalannekin:"antakaa lasten tulla minun tyköni.Sillä heidän on taivasten valtakunta".
        Miten voi olla jos kuolin muslimina alle vuodenvanhana 1600 luvulla,ILMAN ylösnousemusta tuomion ylösnousemuksen kautta?

• 23156
        armoton jumala? kirjoitti:

sitten?
        Ei minulla paljoa ollut kuollessani omaatuntoa.Ei minun ajatukseni olleet kuollessani pahoja.
        Sanoihan teidän Jumalannekin:"antakaa lasten tulla minun tyköni.Sillä heidän on taivasten valtakunta".
        Miten voi olla jos kuolin muslimina alle vuodenvanhana 1600 luvulla,ILMAN ylösnousemusta tuomion ylösnousemuksen kautta?

Saat täysin OIKEUDENMUKAISEN JA RAKKAUDELLISEN TUOMION - Raamatun Jumala ei tingi kummastakaan.

• Palle

Ai ai - sinä ruskeasilmäinen tyttö..
      Sanoit:
      Oppinne mukaan meillä ei ole mitään toivoa saada ikuista elämää Jeesuksen perheen kanssa.Miksi ei? Ei ole minun vikani että synnyin 1600 luvulla ja kuolin alle vuoden vanhana ja silti väitätte että Jumala ei rakasta minua.

Kuka sinulle sellaista on sanonut? Varsinkin kun siellä ei käynyt yhtään kristittyä :) - taisi olla anti-adventisti.. Katsos adventismi eipelasta ketään, vaan Jeesus Kristus - ja HÄN .. maksoi maailman synnit ja HÄN pelastaa kenet haluaa. Siis parempi että käännyt Kristuksen puoleen ... niin tekevät adventistitkin.

• olisin vastannut niin kuin minulle adventistikodissa oli opetettu:

"Sinua ei herätetä kummassakaan ylösnousemuksessa. En pysty perustelemaan asiaa raamatulla, mutta liikkeellä on tietoa tai ainakin kuulopuhetta, että näin EGW olisi vastaavaan kysymykseen vastannut".

Siihen aikaan kuulopuheetkin EGW:n lausunnoista olivat ainakin yhtä arvokkaita kuin raamatun tekstit.
      Toki toiset papit ottivat EGW:n mielipiteet vakavammin kuin toiset, kevytmielisemmät (?)

• lapsenmielinen<(((;

jumalattomien lapselle. Ei enää uutta mahdollisuutta, mutta ei myöskään iankaikkista helvetin tuskaa syyttömälle.Sitä, jota ei ole/siis syntiä/, ei myöskään voida rangaista. Ainoastaan Jeesuksella on elämän sanat, eikä kukaan muu voi herättää kuolleista ja antaa uutta elämää. Tyhjästä on paha nyhjäistä. Jätetään nyt sentään jotakin Jumalankin päätettäväksi! Jumalan tuomiot ovat AINA oikeudenmukaiset, eikä vauva ole voinut vielä tehdä mitään syntiä, joten minä ainakin uskon, että kaikki viattomat lapset kuuluvat Jumalalle luonnostaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94