Oletkos menossa Marmarikseen 6.6.? Meillä hotelli Sinem.
Marmarikseen 6.6.????
6
1057
Vastaukset
- Amanda
Lähdössä 6.6. Marmaris/Mar Soleil 1! Paikka on uusi minulle, mieheni kävi siellä yli 10v sitten kerran. Olemme käyneet 10 vuotta Alanyassa 1-3 x vuodessa. Se paikka on tuttu, mutta Marmaris uusi.
Oletko käynyt ennen ja tähän aikaan vuodesta. Ennen kävimme aina toukokuun alkupuolella ja sitten syys-lokakuussa, mutta nyt kun on koululaisia, nuo loma-ajat rajoittaa. Mitä mahtaa olla meriveden lämpö noin kokemuspohjalta, entäpä päivälämpötila, kovinkin tukalaa?- Minna
olimme vuonna -99 heinäkuussa ja silloin oli ihan tuskallisen kuuma, varjossakin lähes 40 astetta. Sen takia valitsimmekin tälläkertaa kesäkuun alun. Merivesi on kesäkuussakin jo yli parikymmentä asteista, tuttu kertoi, kun hän asuu siellä. Lennättekö tekin Turkish Airlinesilla? Mua vähän pelottaa lentää sillä, koska aina aiemmin lennetty finskillä. Onko teillä kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?
- Amanda
Minna kirjoitti:
olimme vuonna -99 heinäkuussa ja silloin oli ihan tuskallisen kuuma, varjossakin lähes 40 astetta. Sen takia valitsimmekin tälläkertaa kesäkuun alun. Merivesi on kesäkuussakin jo yli parikymmentä asteista, tuttu kertoi, kun hän asuu siellä. Lennättekö tekin Turkish Airlinesilla? Mua vähän pelottaa lentää sillä, koska aina aiemmin lennetty finskillä. Onko teillä kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä?
Kyllä olemme lentäneet monta kertaa turkkilaisella. Myös istumapaikkatoivomukset menneet hyvin läpi mennessä, takaisin tullessa pitää kyllä itse lähtöselvityksessä vielä huolehtia jos jotain erityistä! Olin viimeks loka-marraskuun vaihteessa iäkkäiden vanhempieni kanssa
ja matka meni ihan mukavasti, paitsi se että olin
pyytänyt "huonojalkaisen" isäni vuoksi istumapaik-
koja edestä(lyhyempi WCmatka). Menomatkalla homma toimi, mutta takaisin tullessa olimme kaikki kolme
ripoteltu ympäri konetta. Palvelu on yleensä ystä-
vällistä, mutta kielitaidon puutteen vuoksi voi
ummikkosuomalaisella olla ongelmia, jos jotakin
erikoista toivoo tai pyytää. Yleensä kyllä joku
avulias naapuri auttaa! Kyllä tavalliset oluet, viinit, vedet ja mehut saa tilattua. Juotavathan ovat ilmaisia, mutta valikoimaa on todella rajoitetusti. Loppumatkasta ei yleensä ole kuin ehkä punkkua ja ginia yms. Ruokajuomia kysyttäessä
kannattaa ottaa vähän reilummin juotavaa, niitä ei
pahemmin enää käydä tyrkyttämässä, mutta saa pyy-täessä. Jotenkin tuntuis, että ovat aavistuksen tilavampia kuin Finnairin koneet? Ihan positiivisia
kokemuksia kaikenkaikkiaan. P.S. lentoyhtiöi-
den vertailussa TurkishAirlinesin matkatavarat tulivat kaikkein varmimmin perille/Matka-lehden vertailu. - Aurinko
Kesäkuussa on Marmariksessa liian kuuma Suomalaisille.Toukokuu olisi parempi aika, jos kenelle sopii.Itse tykkään olla siellä huhti-toukokuun vaihteessa,silloin on sopivasti aurinkoa.
- midix
Minna kirjoitti:
Pirujako sitä pelkää oli lentoyhtiö mikä tahansa ja ammttipilotteja kaikki ja jos se nyt alas tulee niin se on kohtalo
- Äiti + poika
6.6. ollaan tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748