Tänne voi kertoa millaisen naisen haluaisi.
Palstalla puhutaan paljon siitä, että naiset eivät kelpuuta, muttei juurikaan siitä, millaiset naiset palstalaisille itselleen kelpaisi parhaiten. Siksi tämä ketju.
Millaisen naisen haluaisit?
41
1239
Vastaukset
- haluun:
1. uskollinen ja rehellinen.
2. raitis, tai lähes raitis.
3. mieluimmin uskovainen.
4. työssäkäyvä.
5. alle 175 cm
6. alle 100kg. ( mä 176/65)
7. hiukset sais olla pitkät ja paksut:)
8. en keksi nyt mitään, kun on niin kiire pois.- nuori nainen
Kaikki muut kohdat osuvat muhun, mutta en todellakaan ole enka halua olla uskovainen. Lisaksi en ole raitis, mutten kylla tupakoi enka kayta huumeita ja se alkoholipuolikin on lahinna korkeintaan kerran kuussa. Mutta eipa nay ketaan joka olisi kiinnostunut.
- .....
nuori nainen kirjoitti:
Kaikki muut kohdat osuvat muhun, mutta en todellakaan ole enka halua olla uskovainen. Lisaksi en ole raitis, mutten kylla tupakoi enka kayta huumeita ja se alkoholipuolikin on lahinna korkeintaan kerran kuussa. Mutta eipa nay ketaan joka olisi kiinnostunut.
Tuolta listalta unohtui melkein itsestäänselvät ominaisuudet eli pitää olla luonteeltaan lauhkea, lisäksi halukas ja aktiivinen sängyssä. Jos on dominoiva nalkuttaja joka pyrkii riitelemään paljon, sellainen ei kelpaa, eikä pihtari jolta saa pimpsaa korkeintaan kerran viikossa tai kuukaudessa.
- nuori nainen
..... kirjoitti:
Tuolta listalta unohtui melkein itsestäänselvät ominaisuudet eli pitää olla luonteeltaan lauhkea, lisäksi halukas ja aktiivinen sängyssä. Jos on dominoiva nalkuttaja joka pyrkii riitelemään paljon, sellainen ei kelpaa, eikä pihtari jolta saa pimpsaa korkeintaan kerran viikossa tai kuukaudessa.
No en ole. Oikeastaan kaikki kaverini nalkuttavat kylla miehilleen miten sattuu, mutta ko. miehet suorastaan palvovat juuri naita itseriittoisia 'prinsessoja'. Itse taas olen rankan elaman myota (sortoa, rankkaa kiusaamista jne) oppinut noyraksi ja valilla ihmettelen miten kavereilla on varaa niin pompotella miehiaan, olisivat onnellisia etta on edes mies! Enka ole lihavakaan (174/60)
Ja pihtarista on vaikea sanoa koska en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja eika mulla ole koskaan ollut suhdetta... Mutten usko olevani, kun vaan loytyisi ensin se mies. nuori nainen kirjoitti:
No en ole. Oikeastaan kaikki kaverini nalkuttavat kylla miehilleen miten sattuu, mutta ko. miehet suorastaan palvovat juuri naita itseriittoisia 'prinsessoja'. Itse taas olen rankan elaman myota (sortoa, rankkaa kiusaamista jne) oppinut noyraksi ja valilla ihmettelen miten kavereilla on varaa niin pompotella miehiaan, olisivat onnellisia etta on edes mies! Enka ole lihavakaan (174/60)
Ja pihtarista on vaikea sanoa koska en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja eika mulla ole koskaan ollut suhdetta... Mutten usko olevani, kun vaan loytyisi ensin se mies.Siinä aina on ollu oma hohtonsa ,kun näät tämän "nöpönenä" josta tykkäät suuttuvan pikkusen ja kasvot kiukusta punottaen piipittävän siinä vieressä=)
Ne nöpönenät vaan tuntuu olevan ,johonkin kadonneen=)
Joskus niitä kuulemma näki hameen helmat vilkkuen heinäpellolla=) Enää sitäkään hauskuutta.- haluun:
nuori nainen kirjoitti:
No sä olet just niin raitis, jota tarkoitinkin. Mä olen tällä hetkellä ihan raitis ja siksi oli toi asia esillä.
Mä tykkään jostain syystä juuri uskovaisista naisista. Mun mielestä on kiva katsoa sitä touhua kun ne näyttääkin niin iloiselta. uskoisin, että he ovat aika rehellisiäkin.
Nyt siirryn viihteelle; Joten: Moikka kaikille! - 4+8
nuori nainen kirjoitti:
Ja pihtarista on vaikea sanoa koska en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja eika mulla ole koskaan ollut suhdetta... Mutten usko olevani, kun vaan loytyisi ensin se mies.Jep...oli tälläinen nalkutta eukko ja vaikka olisi ollut hyvin niin sitten piti keksiä syitä mistä kettuilla, eikä kukaan sitä loputtomiin jaksa ...toista samallaista en huoli ja onneksi on erillaisia ihmisiä.
- ertertr4r56
Haluan naisen joka on...
- aseksuaali (ei halua seksiä)
- mutta haluaa silti hellyyttä
- ei halua perustaa perhettä eikä mennä naimisiin, tapailla vain. Yhteenmuutto on siinä ja siinä, ehkä jos suhde on todella vakaa.
- rakastaa siten että pystyy elämään ilman toista, vaikkei haluaisikaan. Eli täyspäinen nainen joka ei tule riippuvaiseksi toisesta ja ei menisi mihinkään äärimmäisyyksiin toisen puolesta eikä vuorostaan odota toiselta tälläistä.
- muutenkin älykäs kaikilla tavoilla
- vakaa ja tasapainoinen
- mielellään yliopisto-opiskelija, mieluummin teekkari mutta ei mitään humanistipuolta vastaan
- absolutisti
- suvaitsevainen kaikkia vähemmistöjä kohtaan, paitsi ehkä joitain rikollisia
- mieluiten Vihreä mutta vasemmistolainen käy myös
- tietää mikä on säieteoria (no okei, ei vaatimus vaan pelkkä plussa :D)
- ei pidä scififanitustani tai koodausinnostustani nolona nörttijuttuna vaan mielellään itsekin pitää samoista jutuista
- ei pinnallinen (ihan kuin musta kiinnostuva nainen voisikaan olla)
- mielipiderikas ja mielellään mielipiteet aika samoilla linjoilla kuin omani, ainakin tärkeissä asioissa. Ja mielipiteet myös omilla aivoilla muodostettuja eli osaa nähdä ns. yleisen propagandan läpi, mielipiteet eivät ole koulukirjoista kopioituja tai 'vanhan perinteen' mukaisia.
- ateisti tai korkeintaan johonkin abstraktiin alullepanijajumaluuteen uskova (siis esim. joku alkutietoisuus joka sääti luonnonlait, pisti alulle alkuräjähdyksen ja jäi sen jälkeen toimettomaksi eikä välitä siitä mitä yksi vaivainen laji tekee yhdellä käpyisellä planeetalla tässä valtavassa kosmoksessa... :D )
- mielellään myös söpö, mutta onneksi osaan nähdä melkein kaikki naiset jollain tavalla hyvännäköisenä eli ulkonäkö on harvemminen mikään kriteeri.
Joo, liikaa kriteereitä ATM:ltä, läpällä lähinnä vastaan, ei ole mitään epärealistisia kuvitelmia siitä että löytäisin tälläisen naisen eikä sillä enää niin väliäkään ole, tyydyn ihailemaan kauempaa ja korkeintaan tutustumaan kaverimielessä naisiin, saa siitäkin jotain hyvää irti :) Oikeastaan elämä sinkkuna maistuu päivä päivältä enemmän kun tajuaa miten sairaita asioita ihmiset oikeasti tekevät toisilleen nimenomaan parisuhteessa.
- m29.
* 17-27 -vuotias
* tieteellisesti tai tai taiteellisesti suuntautunut, ei mikään pönttö lähihoitaja tai häikäilemätön uranainen
* haluaa lapsia joskus
* uskollinen
* riittävän spontaani että voi elää kanssani (ei kuitenkaan spontaani pettämään)
* maanläheinen
* saa olla vähäsen kiinnostunut jostain aatteellisesta, filosofisesta tai uskonnollisesta elämänkatsomuksesta (paitsi ei feminismistä)
* paksut, värjäämättömät hiukset
* jos on lihava, niin pitää olla isot tissit, päärynä a-kupin tisseillä ei kelpaa. Muuten kaikki käy, laihat lihavat pitkät lyhyet
* kasvoissa jotain söpöä, vaikka sitten ne silmät ja katse jos ei muutaMuija ,joka omistaa tän luomukropan=) nykyään hot!
*Pitkät tummat hiukset ,ai hyvänen aika=)
*paino alle 100kg
*kasvotkin saa olla nätit, itellä toisinpäin=)
*Uskollisuus, mielestäni "hastala vista, baby" ekan narahduksen jälkeen=)
*Tavallinen tuhertaja, ettei mikään "Tanja Karpela" hyi helvetti!! esimerkki äitee oikeen=)
*Pikkusen juntti, joka pitää meikälaisen pois tuolta "pahoilta teiltä"=)
Ei noita "Justiina" perus settei enää taida olla=)- m29.
Naiset suuttuu heti, jos se onkin mies joka esittää toiveita tulevasta kumppanistaan. Mun listaankin on räppästy jo neljä miinusta, ilmeisesti kun menin aloittamaan tämän naisia ärsyttävän ketjun :D
- ???
Minkä takia haluat itseäsi nuoremman naisen? Miksi ei ikäisesi tai sinua vanhempi kelpaa?
- TuuliaK
m29. kirjoitti:
Naiset suuttuu heti, jos se onkin mies joka esittää toiveita tulevasta kumppanistaan. Mun listaankin on räppästy jo neljä miinusta, ilmeisesti kun menin aloittamaan tämän naisia ärsyttävän ketjun :D
Veikkaisin, että kyse on enemmänkin siitä, että lähihoitajat, uranaiset ja feministit ärsyyntyivät. Sinun listasi oli minunkin silmääni aika outo.
- TuuliaK
TuuliaK kirjoitti:
Veikkaisin, että kyse on enemmänkin siitä, että lähihoitajat, uranaiset ja feministit ärsyyntyivät. Sinun listasi oli minunkin silmääni aika outo.
Ja piti vielä lisätä, että ainakin minun mielestäni näiden listojen lukeminen on ihan mielenkiintoista.
- m29.
TuuliaK kirjoitti:
Millä tavoin se sitten oli outo mielestäsi? Olisiko parempi, jos pyytäisin pamela baywatchin näköistä blondia?
- m29.
??? kirjoitti:
Minkä takia haluat itseäsi nuoremman naisen? Miksi ei ikäisesi tai sinua vanhempi kelpaa?
Kelpaa 27-33 vuotias nainenkin, mutta sen ikäisillä on yleensä elämäntilanteesta johtuen vähän eri tavoitteet parisuhteelle kuin minulla. Lisäksi, vaikka olenkin mielestäni aika suvaitsevainen siinä millaisen naisen voisin ottaa, niin en halua alkaa toisten miesten lapsia elättämään. Kolmekymppiset naiset ovat usein jo toisella kierroksella, etsimässä paitsi miestä, myös ns. isää lapsilleen. En halua olla lopun elämääni ns. isä. Olen joko oikea isä lapsille, tai sitten en mikään isä tai isähahmo.
- Lapseton nainen
m29. kirjoitti:
Kelpaa 27-33 vuotias nainenkin, mutta sen ikäisillä on yleensä elämäntilanteesta johtuen vähän eri tavoitteet parisuhteelle kuin minulla. Lisäksi, vaikka olenkin mielestäni aika suvaitsevainen siinä millaisen naisen voisin ottaa, niin en halua alkaa toisten miesten lapsia elättämään. Kolmekymppiset naiset ovat usein jo toisella kierroksella, etsimässä paitsi miestä, myös ns. isää lapsilleen. En halua olla lopun elämääni ns. isä. Olen joko oikea isä lapsille, tai sitten en mikään isä tai isähahmo.
Vaikka ei olekaan lapsia jokaisella naisella siinä kolmenkympin tietämillä...niin silti koko ajan on naisena tietoinen, että pian olisi löydettävä mies jos mielii edes yrittää saada niitä lapsia. Mies voi hyvinkin tulla isäksi vanhemmallakin iällä - vastaavasti naisen hedelmällisyys alkaa tippua jo siinä 30 vuotiaasta alkaen ja viimeistään 35 vuotiaana useimmilla naisilla on jo huomattavasti vaikeampaa raskaaksitulo kuin jos olisi yrittänyt saada lapsia nuorempana....joten ihan ymmärrettävää, että naisen on osattava miettiä ajoissa mitä haluaa. Onhan tietty naisia, jotka eivät koskaan edes halua saada lapsia mutta useimmiten haluavat.
- tummat hiukset
- tunteellisuus
Ei ole paljoa, mutta tällaista naista on vaikea löytää nykyaikana :)- Lord_Boredom
Nämä nyt eivät ole tärkeys- vaan ennemminkin mieleentulojärjestyksessä, eikä tässä välttämättä ole kaikki.
1. Suurin piirtein sama elämäntilanne (iältään jotain 25-30, ylärajalta voi joustaa muutaman vuodenkin - pääasia ettei ole liian nuori, tyyliin joku opiskelija, jonka elämä saattaa heittää äkkiarvaamatta minne vain. Sinkkuinahan tuossa mainitsemassani ikähaarukassa ei kyllä ole ensimmäistäkään naista, ja valitettavasti toivoisin kumppanini olevan ennen suhteemme alkua myös vapaa). Työssäkäyvä mieluiten.
2. Sopivasti yhteisiä kiinnostuksenkohteita, että olisi yhteistä tekemistä. Ei pitäisi muita mielenkiinnonkohteitani lapsellisina (tällaisia naisia ei ehkä kyllä ole olemassakaan). Jotain omia juttujakin olisi kiva olla, joista toinen voi olla kiinnostunut, mutta ei aina tarvitse orjallisesti olla yhdessä, vaan on omaakin aikaa. Tämä kohta pitää sisällään kyllä aika paljon. Lisäksi kiinnostusten tai ajatusmaailman ei saisi olla liiaksi ristiriidassa, eli en ehkä alkaisi seurustelemaan uskovaisen naisen kanssa, vaikka hän kaverina voisi olla miten hyvä ja kiva tahansa. Myöskin himourheilijan kanssa seurusteleminen voisi olla melkoinen raastava tilanne, ja päättyisi pikaiseen eroon.
3. Mielellään ei tupakoisi. Alkoholia saa käyttää, mutta ei jatkuvaa ryyppäämistä ja juhlimista (siis että joka viikonloppu taju kankaalle vaikka väkisin).
4. Hän olisi mieluusti hieman nörttihenkinen. Täysnörtti ei tarvitse olla, enkä välttämättä sellaista haluaisikaan, kun loppujen lopuksi olen itsekin nörttihenkinen vain joissain rajoissa.
5. Ulkonäkövaatimuksia en oikein viitsisi eritellä, koska yleensä kokonaisuus ratkaisee, eikä ole helppoa, tai välttämättä edes mahdollista keksiä mitään yhteistä nimittäjää naisille, joihin olen elämäni aikana ihastunut. Pidän kyllä yleensä kovasti pitkistä, paksuista hiuksista, kuten joku muukin aiemmin vastannut ilmoitti pitävänsä. Pituus olisi jotain 165:stä ylöspäin jonnekin 180:aan, mutta se ei niin tarkkaa ole. Olen kyllä itse 175-senttinen, joten olen liian lyhyt kaikkien naisten mielestä, mutta eipä sillä että nämä muutkaan toiveet olisivat millään muotoa realistisia.
6. Lukuisa joukko muita selviöitä, eli uskollinen, ei rakasta nalkuttamista ja riidan vääntämistä, ei olisi lesbo eikä hänellä kasvaisi parta ja niin edelleen.
Mutta tiedän, tiedän; ATM on vain nirso, siksi ei saa ketään. Siksi luovunkin täten juhlallisesti näistä toiveista, nyt kun kirjoittamalla ne ylös olen lietsonnut itsessäni turhia toiveita.- m29.
Eihän siitä mitään tule, että atn:t kirjoittelevat ihannemies-palstalla kilometrin pituisia listoja, ja miehet on silleen että "jos nyt olis kaksi tissiä ja yksi pimppireikä, niin se on jo tosi hyvä, vaikka eihän mulla ole oikeutta sellaista toivoa..." Jos homma jatkuu näin, niin naiset luulevat pian ihan tosissaan, että jokaisella naisella on oikeus siihen kilometrin pituiseen listaan.
- reipas poikamies
Tässä nopeat
ei varmasti "missi" tarvii olla.
luottaa minuun ja minä häneen.
26-29v ikä.
Kevyempi kuin minä itse.
pituus alle 170cm
Ajatukset joten kuten mätsäilevät. Olisi jotain yhteistä tekemistä muutenkin.
keskustelee rakentavasti.
ruskeat/tummat hiukset on hot- voi olla myös lyhyet.
silmälasitkin on hot.
koulutus: jotain peruskoulun jälkeen.
Nopeita miinuksia
- Liika radikaalisuus (punkkari, kettutyttö, naama lävistykset yms.)
- ihme uskonnot
- Bilehile joka kyttää muita miehiä.
- jatkuva tupakointi
No joo, taisi tulla liikaa tavismieheltä toiveita... - ...
m29. kirjoitti:
Eihän siitä mitään tule, että atn:t kirjoittelevat ihannemies-palstalla kilometrin pituisia listoja, ja miehet on silleen että "jos nyt olis kaksi tissiä ja yksi pimppireikä, niin se on jo tosi hyvä, vaikka eihän mulla ole oikeutta sellaista toivoa..." Jos homma jatkuu näin, niin naiset luulevat pian ihan tosissaan, että jokaisella naisella on oikeus siihen kilometrin pituiseen listaan.
"Ihannenainen"-palstaa? Kyllä sieltä niitä miesten listoja löytyy..
- m29.
... kirjoitti:
"Ihannenainen"-palstaa? Kyllä sieltä niitä miesten listoja löytyy..
Ihannemies-palstalla 90% aloituksista on naisten vaatimuslistoja, Ihannenainen-palstalla 30% aloituksista on miesten toivomuslistoja ja 60% naisten Oonks mä hot -listoja.
- Nainen26v
Tuollaisia naisia on pilvin pimein
- rtvv54v54v54
Brunette, hieman hullu taitielija joka urheilee harrastuksena. Käy päivätyössävain rahan takia, mutta hannaa kokoa ajan perus työläiskuviota vastaan. Haluaa matkustella ja kokeilla kaikkia uusia juttuja. Rento mukava kaunotar. Ei mikään perhemamma. Pitää olla sivistynyt, eikä mikään juntti, ei kuitenkaan yliopistokoulutusta, koska kouluissa ei mitään opi. Itsenäinen nainen joka arvostaa minua miehenä. Mukava naiskaveri, se on tärkeintä. Sellainen rento perusvosu siis.
Tuolta pohjalta lähdetään katselemaan...siitä on hyvä jatkaa... - mies2Xv
En tiedä voiko tämmöset listaukset lopulta kovin hyvin vastata todellisuutta, mutta yritellään nyt jotain.
-Pitkähkö (toisaalta olen ihastunut melkein yksinomaan lyhyisiin, en tiedä miksi, vaikka periaatteessa pitkän/keskimittaisen haluaisinkin. tämän havainnon vuoksi tuo disclaimer ylhäällä...)
-Fiksu ja kohtalaisen intellektuelli (että edes voi löytyä jotain yhteistä)
-Ei materialistinen (minä olen aika tyytyväinen köyhä eikä minua kiinnosta hankkia rahaa)
-Nätti (minun silmääni)
-Rauhallinen (vaikka jostain syystä leiskuvimpia tunteita ovat herättäneet nimenomaan riehuvat bilehileet)
-Luotettava (kuten yllä, jotka ihastuvat jatkuvasti uusiin mutta kieltävät viimeiseen asti ja syyllistävät ja puhuvat paskaa sen sijaan että sanoisivat suoraan mistä kiikastaa)
-Tasa-arvoinen, selkärankainen ja muita ihmisiä kunnioittava (neljä kuudesta tapailuyrityksestäni ovat olleet joissain asoissa määräileviä järkähtämättömän "oikeassa" olevia pirttihirmuja ja silti toisaalta avuttomia säälinkerjääjiä. tasa-arvoa ei missään, aina heittää pahasti johonkin päin)
Joo'o, negatiivista on, mutta enpä minä tällä puheella ketään yritäkään iskeä. - -Vaatimaton-
No eipä sen suurempia vaatimuksia ole. Yhden miehen nainen, jolla hoivavietti tätä miestä kohtaan. Hyvä kokkaamaan. Upea treenattu kroppa ei liian lihaksikas. Perintönä tulossa vähintäin joku kiva kesäpaikka. Omilla rahoilla saisi tulla toimeen. Pitää seksistä silloin kun minäkin. Kestää hyvin ikääntymistä, eli kääntää viisikymppisenäkin nuorempien päät.
- gxfhzfh
"eli kääntää viisikymppisenäkin nuorempien päät."
Sulla naisella meni nyt jotain sekaisin...
- Toinen puoli
Sellaiset nuoret opiskelijatytöt jotka ovat innoissaan raahaamassa sänkyyn ja tulevaa miestä tekemässä.
- kimmopp
Samalta planeetalta ja sama kieli, tai jos ees jotai..
- Tylsä nainen?
erehtyy lukemaan näitä tulee mieleen, että ei ihme kun ei onnista. Olen opiskelijanainen (amk), vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät, hoikka/normaalipaino, pituutta hieman alle 170cm, pienet rinnat, tavallinen ulkonäkö (joku nätiksikin kehunut), juon jonkin verran jos käyn baarissa, en tupakoi...mutta kai olen sitten tylsä kun en löydä miestä, joka haluaisi seurustella. Harrastan vain näitä opiskelujuttuja ja ulkoilua ja ajoittain käyn kuntosalilla - mulla ei ole mitään spesiaalijuttuja tarjolla. En ole vaatinut mieheltä mitään tarkkoja pituus-, painovaatimuksia tai komeaa ulkonäköä...tavallinen ulkonäkö ja mukava luonne ok....mutta kun näköjään erehdyn ilmoittamaan, että haluaisin opiskelujen jälkeen perustaa perheen ja pidän lapsista, niin se on kai vikatikki. Pitääkö sitä olla jotenkin henkevämpi, paljon harrastuksia, ei haluta lapsia tai lemmikkieläimiä tmv. tavallisia asioita - ennen kuin on jotain mikä kelpaa....olen alkanut katsella jo vähän vanhempiakin miehiä sillä silmällä, jos sitten, vaikka joku yli 30v. kiinnostuisi minusta vakavissaan. Irtosuhteita en ole harrastanut ja ei ne kiinnostakaan...kerran olen seurustellut.
- nöösi_poika
Haluaisin sellaisne naisen, joka uskaltaa olla "oma itsensä". Sellainen, joka ei vedä mitään roolia tai olla parempi kuin on. Naisen, joka on teeskentelemättä just oma itsensä eikä ajattele/välitä, mitä muut hänestä ajattelevat.
Ulkonäöllä ei ole niin väliä. Olen viime aikoina ihastunut ihan erinäköisin naisiin:
- Yksi on sellainen, jolla on naisellinen kroppa (iso peppu, kunnon reidet, vähän masua, mutta pienet tissit ja lyhyet hiukset). Kasvot ei kovin kauniit. Aika kaukana standardin mukaisesta "kauniista", mutta hänessä oli jotain aitoa. Hän oli oma itsensä.
- Toinen oli ihan ns. poikatyttö eli hoikka nuori naienn, jolla pieni peppu ja pienet tissit. Hiukset oli lyhyet (siis ihan parin sentin mittaiset, siis oikeasti todella lyhyet). EI ollenkaan meikkejä jne. Ei siis yhtään naisellisen näköinen perinsteisten normien mukaan. Tämäkin tyttö oli aidosti oma itsensä ja vallan ihastutta persoona. Ihastuin häneen suuresti!
- Kolmas oli tajuttoman hoikka tyttö, mutta pitkät reidet ja nätti peppu. Persoonalliset kasvot ja hiukset. Todella mukava jutella.
Tällaiset ovat upeita naisia. Siis ihan erilaiset naiset. Tällä hetkellä olen ehdottomasti sillä linjalla, että ulkonäön osalta naisen pitää olla poikamainen. Pitää olla hoikka ja pienitissinen, ja hiusket mahdollisimman lyhyet. Ei kuitenkaan kalju.
Kun ymmärtää nämä ulkonäkötoiveet tajuaa myös sen, etten ole kiinnostunut 95%:sta suominaisista, jotka ovat ns. hyvän tai normaalin näköisiä. Uskoakseni aika harma suomimies juoksee edelläesittämäni kaltaisen tytön perässä, joten kilpailijoita ei onneksi paljoa ole! (Ja en silti saa naisia...)
Onneksi kaiken näköisille naisille on kysyntää! - Mies1985
Semmoinen jonka tunteet ja esteettiset mieltymykset kohdistuisivat enemmän minuun kuin lapsiin ja pörröisiin eläimiin. Tosin monilla naisilla taitaa kohdistua vain noihin eläimiin ja monilla ei niihinkään.
Ja että olisi herkkätunteinen ja pystyisi näyttämään tunteet myös. Semmoinen romanttinen, vähän rikkinäinen sopertelija olisi paras. - Omituinen mies
Inhoan listaamista, mutta yritetään.
Tällainen nainen on mieleeni:
* 20...30-vuotias
* Rehellinen ja luotettava
* Ei tupakoi
* Ei kulje aina meikit päällä
* Opiskelija tai työssäkäyvä. Koulutuksella tai alalla ei ole väliä, kunhan se lyö leiville. Työ ei saa kuitenkaan olla koko elämä.
* Omilla aivoillaan ajatteleva...ei kulje automaattisesti valtavirran mukana
* Ei ole ateisti, eikä minkään sortin radikaali...omaa sopivasti pehmeitä elämänarvoja
* Omaa jonkin verran harrastuksia (telkkarin katsominen ei ole harrastus)
* Kaiken ei pidä olla uutta ja kiiltävää, eikä kaikkea tarvitse saada heti. On tyytyväinen vähästäkin.
* Matkustaminen ja koirat eivät ole elämän ykkösasioita
* Tulee toimeen myös vanhempien ihmisten kanssa
* Avulias, reipas ja ystävällinen
* Kykenee olemaan muutaman päivän ilman kavereidensa seuraa
* Rauhallinen, harkitseva, mielellään loogiseen ajatteluun kykenevä
* Ei höpötä jatkuvasti, ei myöskään yltiöromanttinen
* Ei arvostele ihmisiä julkisesti (isossa porukassa)
* Omistaa ajokortin (voi kuulostaa vitsiltä, mutta olen tosissani)
* Mielellään maalta kotoisin
* Ruoanvalmistustaito katsotaan eduksi
* Omaa normaalit, hyvät käytöstavat
* Ei tarvitse olla absolutisti, haluaa käydä joskus baarissakin
Ulkonäkö:
* Hiusten värillä tai mallilla ei ole väliä...ei kuitenkaan kalju tai irokeesi
* Pituudella ei ole väliä (Olen itse 179 cm)
* Paino max. 80 kg (Painan 70 kg). Ruumiinrakenne voi vaihdella hoikasta sopivasti pyöreään/muodokkaaseen.
* Muulla ulkonäöllä ei varsinaisesti ole merkitystä, mutta kauniit silmät ja hymy tekevät vaikutuksen. Hento, naisellinen ääni on myös plussaa.
Huh huh...tulipa melkonen lista, mutta onpahan nyt rustattu.- N22.
Minkä takia ei saa olla ateisti?
Ei kaikki ateistit tuo maailmankatsomustaan sen enempää esille kuin suurin osa kristityistäkään. Ei kaikki ateistit todellakaan ole kamppanjoimassa kirkostaeroamisen puolesta.
Itse olen ateisti ja voin sanoa ettei läheskään kaikki tuttuni edes tiedä sitä, koska minulla ei ole mitään tarvetta tuoda asiaa esille. En erotu kaveriporukassa, jossa muut kristittyjä, mitenkään arkipäiväisissä jutuissa. Musta ei kukaan pystyisi sanomaan, että olen ateisti. - Omituinen mies
N22. kirjoitti:
Minkä takia ei saa olla ateisti?
Ei kaikki ateistit tuo maailmankatsomustaan sen enempää esille kuin suurin osa kristityistäkään. Ei kaikki ateistit todellakaan ole kamppanjoimassa kirkostaeroamisen puolesta.
Itse olen ateisti ja voin sanoa ettei läheskään kaikki tuttuni edes tiedä sitä, koska minulla ei ole mitään tarvetta tuoda asiaa esille. En erotu kaveriporukassa, jossa muut kristittyjä, mitenkään arkipäiväisissä jutuissa. Musta ei kukaan pystyisi sanomaan, että olen ateisti.En ole itsekään mikään uskovainen, mutta olen 25-vuotiaaksi melko vanhoillinen, ja haluan kuulua kirkkoon. Toki säästäisin rahaa, jos eroaisin, mutta onko se sen arvoista? On ollut ristiäiset, seurakunnan kerhot, rippikoulut jne. ja tuntuisi jotenkin ikävältä hylätä kirkosta eroamisen myötä kaikki se mitä kirkkoon kuuluminen on tarjonnut. Tätä olen yrittänyt selitellä tuntemilleni ateisteille, kun asia on tullut puheeksi normaalin jutustelun ohessa, mutta yleensä heti alkaa se "käännytystyö". Ja kun se ei tuota tulosta, niin sitten saan kummeksuvia katseita kuin olisin joku vähä-älyinen. Tämän vuoksi en halua, että tyttökaverini olisi ateisti, sillä luulen, että maailmankatsomuksissamme olisi jo suhteen alussa eroja. Itselleni on aivan sama mihin kukanenkin uskoo tai on uskomatta, pidän kaikkia samanarvoisina. Mutta tietty kulttuuriero siinä ateistin ja kristityn tai muun uskoisen välilläkin on. Siksi pelaan varman päälle ja vastaan: "En halua naista, joka on ateisti"...ei millään pahalla, N22.
Ja kun asia tuli puheeksi, niin en myöskään halua naista joka on esimerkiksi...
*...lestadiolainen
*...jehovan todistaja
*...helluntai-seurakuntalainen
*...mormoni
- Raketti-insinööri
Vedetään nyt itsekin tähän listausta.
Luonne:
- puhelias, mutta ei päällekäyvän
- samoja kiinnostuksen kohteita riittävästi, että syntyy keskustelua
-> näistä aiheista riittävän kiinnostavaa sanottavaa
- haluaa kohdella muita ihmisiä (muitakin kuin minua) reilusti
- Kiinnostuu helposti uusista asioista
- leikkimielisyyttä
- asioista pystyy sopimaan
- hänen kanssaan voi olla asioista eri mieltä ilman että hän loukkaantuu
- ei ääri-ihminen missään asiassa
- harrastaa liikuntaa ainakin vähän
Ulkonäkö:
- yleensä kai tämä menee niin, että nainen on vähän lyhyempi
- ruumiinrakenne välillä hoikka - vähän pyöreä
- hiukset ei siili eikä irokeesi, värillä ei väliä kunhan sitä on (siis muu kuin maantienväri) - vato retro
Entinen venäläinen huora, jolla on tohtorin paperit ydinfysiikasta. Jostain Murmanskista kotoisin. Tupakoi ja vetää votkaa. Laiska, kaunis, vaarallinen. Pitää kissoista.
- M24.
Muodokas (ei laiha), isot tissit sekä perse. Luoteelta mukava, USKOLLINEN sekä normaalin näköinen tai kaunis.
- pörrääjä M
Madonna kotiin, huora sänkyyn, hoivaaja minulle ja lapsille, nainen joka ei vaadi mitään mutta keskittää oman elämän minun toiveille, jolla on iso palkka ja pienet omat menot mutta vähän työaikaa, kaunis, fiksu, älykäs ja seksikäs. Ehdottomasti näkisi vain minut. Joka sallii kaiken minulle mutta ei itselle.
Kaikki tämä samaan ihmiseen ja olen valmis naimisiin.
Kuitenkaan en usko löytäväni joten jatkan pörräilyä.... - ja toisenkin
Sellaista unelmanaista ei ole, joka olisi yksinään parempi kuin ketkä tahansa tavalliset 2 bi-naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398