Paljos teillä?

­­

Tuli täyteen perjantaina 16TB, ja vanhat pienen kapasiteetin (120gb jne) ulkoiset kovot kopsattu uusille & myyty pois. Tilalle tullut firewire ja usb 1-2tb:n kokoisia 10 kipaletta. Taitaa olla taas uusi 2TB'n osto edessä keväällä.

1080p bluray leffoja, tv sarjoja, dokumentteja, jne. on jo mukavat 231kpl, olen jättänyt lataamatta vain ne jotka eivät vaikuta kiinnostavilta. Musiikkialbumeja en edes laske määrällisesti, siinä 0.8tb paikkeilla enkä ole edes kymmenesosaa kuunnellut vielä. Videopelejä n. 6TB, emulaattoreita, rom/iso tiedostoja muutama tera, kaupallisia ohjelmistoja (adobe, autodesk, vegas jne) muutama tera, lähimain kaikki katsomisen arvoiset DVD leffat..

Jos ei ole miljonääri, warettaminen on ihan mukava kulttuuriteko. Tylsänä hetkenä sen kun etsit tekemistä levyltä ja kutsut kavereita kylään & kone VGA:lla kiinni taulutelkkuun. Tai poltat autoon cd:lle tai usbille kuunneltavaa. Kun sinulla on jo kaikkea mitä viihdeteollisuus voi tarjota, elämäkin on mielekkäämpää.

3

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xfgjhk

Oletko nähnyt tussua livenä?

• mirrimurri

Vaatiiko lataus jotain ylimaallisia voimia, ja estääkö koneen päälle jättäminen ja vaikka töihin, baariin, jne. lähtö automaattisesti tussun?

Mitä jos kyseessä on warettava nainen joita heitäkin on pilvin pimein? Onko häneltä tatti evätty automaattisesti laittoman latauksen takia?

• HumppaVeikot

Ihailtavaa ahkeruutta ja vapaan suomen puolustamista. Vapaa Suomi - Sinivalkoisempi Suomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5614
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4960
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2864
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1622
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1539
    Aihe