200t ajettu 2000 luvun bora. kuulukko vaihteissa tuntua selvät "jumittavat" pykälät? muuten kyllä pelaa vaihteisto hienosti. Mikä on vaihteistoöljyjen vaihtoväli ja mitäs laatua sinne voi laittaa?
boran vaihteet
boristi
3
560
Vastaukset
- Boranaattori
Vaihdappa ensi avuksi ne öljyt onko sulla bensa vai diesel..? Mulla Dieselissä jumitti mutta vaihtaessa öljyt parani. en itse ymmärrä noista laaduista mitään niin vein öljypisteelle siellä sedät osas kyllä hommansa.
- Läpätys
Rasvaa vaihteensiirtäjän nivelet, auttaa
- boristi
Kiitos vinkistä! pitää tutkia nuo nivelet. Bensa koneella tämä, mahtaako vaihteisto olla samanlainen molemmissa. Voiko kuluneet sykrot tehdä tuota? Entisessä autossa synkrojen meno teki lootasta lähinnä liukkaamman käsitellä vaikkakin rutisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461