Kiinteytys ja selluliitti

BK

Elikkä parikymppinen neitokainen olen, geenit on pitänyt hoikkana aina mutta nyt on ilmennyt onkelmaa. Vielä viime talvena rasvaprosentti oli 16.9 ja kaikki kunnossa mutta nyt jostain on putkahtanut reisiin ja pakaroihin reilusti selluliittia ja masu on makkaralla. Hoikka olen edelleen mutta tuntuu kuin olis "irtonainen nahkakerros" kropassa ja selluliitit alkaa jo polvien yläpuolelta. Myönnettävä on että 5een vuoteen en ole paljoa liikahtanut, mutta ravitsemus pitäisi olla suht koht kohdallaan.
Kyselisinkin hyviä vinkkejä tehokkaaseen kiinteytykseen ja selluliitin poistoon tälläiselle liikkumisen untuvikolle.

4

1241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu32

Ratkaisu pulmaasi löytyy SelluEX:n aloittamasta ilmoituksesta. Pelkkä liikunta ei yleensä poista selluliittia vaan tarvitaan rasvasolut rikkovaa hoitoa.

• SelluPylly

"Ratkaisu pulmaasi löytyy SelluEX:n aloittamasta ilmoituksesta. Pelkkä liikunta ei yleensä poista selluliittia vaan tarvitaan rasvasolut rikkovaa hoitoa."

Eli tästä ei löytynyt mitään tietoa!

• Anais_

Itellä oli sama juttu eli sairastelukierteen takia liikunta jäi pitkäksi aikaa ja niinpä ne muhkurat vaan pullahti esiin vaikka paino pysyi samana. Kävin viime syksynä 10 kertaa LPG-hoidossa ja todella auttoi!! Maksoi n. 500e kaiken kaikkiaan. Hoitajan kanssa mietittiin myös salille uudet liikkeet ja sain taas intoa aloittaa uuden vuoden treenaamalla!

• BK

Kuullostaa ihan lupaavalta :) Täytyy ottaa selvää, kiitoksia vastauksista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe