Hei !!!
Olen muutaman vuoden kirjoitellut laulun sanoja ja olisi ihana saada niille sävellykset ja tietenkin päästä niitä myös laulamaan...eli jos sinä säveltäjä kaipaat laulun sanoja/laulajaa niin otappa yhteyttä...musiikki tyylillä ei väliä jos vaan saan sanotuksiani sovitettua...tai keksin uudet úudet laulun sanat... :D
Kaipaatko sanotuksia???
10
398
Vastaukset
- takapotku
MOI,
Mistä olet....
Olen bändiä kasaamassa ja laulajasta olisi pulaa....
voit laittaa postia arg.net@jippii.fi
Make - ssanoja
Haluaisin sanoituksen omaan lauluun bändille... Olisiko mähdollistä että teet pop-tyylisen sanoituksen ja ei mielellään mitään kuolema yms raakoja sanoja.?!?
- Sanoittaja tyttö
en mie tosta vaan kirjoitteli tai anna sanotuksiani...että jos bändinne on laulajaa ja SANOITTAJAA vailla niin siinä tapauksessa...
- Sanoittaja tyttö
Etsin yhteistyökumppaneita...säveltäjiä tai bändiä jossa itse olisin sanoittaja ja laulaja ( voi toki olla toinenkin laulaja)...en tee sanotuksia kenellekkään niin että vain pyytää...
- Hitto123
Moi! Mist päin oot? Ota yhteyttä Bobcat@luukku.com
- Hellurihei
Olen bändii kasaamas laulajast on pulaa? Kuinka vanha olet? Missäpäi asut? Jos olet hesan seudult ja 13-15v tyttö ota yhteyttä: joo.ku@hotmail.com
- eda
Hei! sanoittaja tyttö..
Tarvisin pop/iskelmä tyyllisii sanoja, jotka kertoisi jotenkin rakkautteen. :)
yhteydenotto: edams@suomi24.fi
Myös Japaniksi ja englanniks laulan, mut enemmän Suomeksi. :)- Sanoittaja tyttö
Joo eli en oo hesasta...mutta ei sillä paikka kunnalla niin väliä ole... voisinkin nyt mainita että ikää on jo 20... ja sulle eda lueppa nyt vähä tarkemmin noita aikasempia viestejä... en siis kirjoittele sanotuksia tosta noin vaan kun pyytää...:D
Mutta edelleen etsin yhteistyökumppaneita....säveltäjät ja musiikiin väsääjät voi edelleen yhteyttä ottaa...
- AksU````
Mielenkiintost. Olisko jtn vähä rock tyylisempää mielummin englanti kieli.. suomikin käy. minkä kielisiä suomi vai englanti?
- Aksuuu
Juu hei! Bändii kasaamas ja sanotukset on hakoses vähä vie :D Eli jos jollai on rock tyylist sanotuksii nii lähettäkää akseli.kar@suomi24.fi ps Kiitos jo etukäteem ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450