Nettiyhteisö www.virransplace.se alkaa ottaa pattiin kun siellä ei sananvapaus toimi; kritisoin GM:n toimia Saabin myyntijutussa, että tämä monikansallinen pörssiyhtiö vitkuttelee myynti päätöksessä. Virran’s Placen akat alkavat soittaa suutaan ja joku on vaatinut blogitekstin poistamista vaikka se olikin ihan asiallista. He haukkua räksyttävät ammattiliitolle joka järjesti mielenilmaisun tiistaina Saabin portilla Trollhättanissa. Ihan verenpaine nousee kun heidän kanssa yrittää keskustella päivän selvästä asiasta.
Kyllä sivun pääjehu Virranilla on aikaisemmin ollut hyviäkin mielipiteitä, mutta ihan turhaan hän puolustelee GMää. Hän jopa kehuu firmaa taivaisiin.
Sananvapaus ja Virrans Place -nettiyhteisö
3
188
Vastaukset
- Näin se vaan
Älä käy siellä, niin ei ota koppaan.
- RIMMIR
tympäsee nämä akottelut. Jos GM on päättänyt lopettaa kannattamattoman tehtaansa Ruotsissa, niin on! Mitä tuosta jankuttaa enempää!! Olisi aika suunnitella jotain uutta jota missään muualla maailmassa ei ole vielä keksitty.
Esitä jotakin konkreettista, uutta jota voisi käyttää ulkomaan kaupassa!Kyllä, samaa mieltä olen minäkin, mutta kenkä puristaa siinä, että GM on tosi huono päätöksenteossa. He ovat kylläkin päättäneet alas ajaa Saabin tehtaan MUTTA samalla käy neuvottelyt Spykerin kanssa; se on liian pitkä eikä GMlle kelpaa rahasumma kuin rahasumma eli menee ihan munien koetteluksi. Se on hermoja raastavaa viikosta toiseen kuukaudesta toiseen eikä oikein mitään tapahdu.
Virrans Placessa vielä iljetään puolustella tällaista paska-firmaa kuin GM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778