terve... olen laskenut normi suksilla ja bleideillä sillon tällön ja nyt ajattelin ostaa omat twinit. joten osaatteko sanoo mielipiteitä näistä: http://www.suksikauppa.com/~LEWbx0000001/?Y999=PIF&Y104=RR80068 ja siteiksi ajattelin: http://www.suksikauppa.com/~GSx3x0000001/?Y999=PIF&Y104=RC80093 olen siis twineillä melko alottelija. näistä tarvisin mielipiteitä. kiitos :)
onko hyvät twinit?
4
790
Vastaukset
- hiimäniii
noin lyhyil suksil on vaikeempi hyppii.. mitä pidemmät sukset sitä vakaampana pysyy ilmassa
- K)ee
LYHYIMILLÄ PYÖRII ENEMMÄN!!!
- K)ee
mOi, mun mielestä alottelialle sopisi just joku tollanen rossingolin edullinen suksi. Se on ihan urpon näköstä jos on alottelia (joka juuri ei tee mitään temppuja) ja ostaa kuitenkin sellaiset himot sukset. Oon laskenu 4 vuotiaasta asti ja 3 vuotta sitten ostin vasta twinit(head mojo) ja niillä oon laskenu jo kauvan.
Sinuna ostaisin nuo Rossingolit. Loistavat aloittelialle!- 232352
Miksi ei muka voisi ostaa vaikka parhaat mahdolliset vaikka olisikin vasta-alkaja? Sitä helpompaahan se on harrastaa mitä paremmat vehkeet. Menee rahat hukkaan jos joutuu ostamaan useat vehkeet.
Kannattaa kuitnekin miettiä mitä maksaa ja mistä maksaa...noissa laskettelukamoissakin on täysin ilmaa hinnoissa ja monesti maksetaan vain "merkistä". Vähän kusetuksen makua suussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194