Kyllä nolottaa niin ettei ikinä ennen. Menin masturboimaan työpaikan vessassa ja ovi tuli huonosti kii. Siivojanainen kolisteli just sisään ku laukesin. istuin siis pytyllä juhlakunnossa ja roiskeet mahalla kun tää kävi : (
No pistihän tuo oven kii ja sanoi sori, mut hävettää vaan niin! Olen siis itse 25 ja tää nainen jotain 40
Pahin moka...
5
840
Vastaukset
- 18+11
sen tietää koko työpaikka nyt
- ..kaikkihan tekee!
Alä kuvittelekkaan, et siivooja ei oo koskaan runkannut. Luonnollista, mut tietenkin nää intiimihommat haluaa hoitaa yksikseen....Pian hymyilet koko tapahtumalle!
- vanha täti
Jos siivoja on fiksu, ei se siitä puhu, sitäpaitsi, taitais olla "virka virhe" jos niin tekee. Onhan hälläkin jonkilainen vaitiolovelvollisuus.
Oot kuin sitä ei olis ollutkaan. Kaikki tekee sitä,enemmän tai vähemmän, milloin missäkin. ;)- oikoja
ollut paskalla esimieheni toimistossa kun sisään tuli supisomalialainen siitosori, hän katsoi minua ja kusi alleen. Pitäisikö meidän kertoa toisillemme, että meillä on sama äiti?
- sexyseventeen
lähinnä kiihottunut, jos olisit mulle jääny kiinni itse teosta...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184