Pitkäaikainen haaveeni on ollut lähteä Lappiin vaellukselle, hevosen selässä. Useat eri tahot järjestävät muutamasta päivästä viikon kestäviin reissuja, jotka tehdään siis ratsain. Hinta liikkuu 1000 euron molemmin puolin. Ensi kesänä olisi tarkoitus itse osallistua. Olisi kiva saada kaveri mukaan, vaikka isommissa ryhmässähän nuo retket tehdään. Omasta ystäväpiiristäni ei löydy tämän henkisiä ihmisiä, joten ajattelin tätä kautta kysellä löytyisikö retkelle seuraa.
En ole itse ratsastellut moneen vuoteen, tarkoitus olisi kyllä ennen ko. retkeä käydä hakemassa tuntumaa. Joka tapauksessa olisi kiva, jos lähtötilanteemme olisi suunnilleen sama. Ikäki olisi hyvä natsata joten kuten yhteen. Itse olen 22 vuotias nainen pääkaupunkiseudulta.
Jos kiinnostusta löytyy, laita sähköpostia & keskustellaan:
kaveria@live.com
hevosvaellukselle seuraa?
kaveria etsimässä
2
634
Vastaukset
- Marko Pörssi
Mutta saisiko hevosia vuokralle jos mentäisiin kaksistaan?
- öaljkdfghöliasdkjä
viestittelen vaikka myöhemmin sähköpostilla...
Olen ite 21v nainen, asun Oulussa ja haaveilen yhtälailla ratsastusvaelluksesta. Olen harrastanut lapsena ratsastusta, mutta nyt on mennyt jo melkein 10 vuotta etten ole käynyt ratsastamassa. Vaelluksen olis siis oltava melko aloittelijoille/kokemattomille ratsastajille suunnattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068