Kuten muutkin on aikaisemmin kertonut ettei palvelua oikein liikkeestä saa, niin onko se joku esimesten käsky ettei ne työntekijät siellä saa liikkua "palvelupisteiltään" pois?
Itse olisin kysynyt yhdestä tuotteesta lisää, mitä ko. tuotteen paketin tiedoissa ei oltu mainittu. Menin sinne tiskille ja siellä nää "asiakaspalvelijat" jutteli keskenään. Kysyin että olisin kysynyt yhdestä tuotteesta, johon tää toinen asiakaspalvelija tiuskasi etytä "kato netistä, siellä ne kaikki tiedot näkyy".
No menin niille typerille koneille etsiäkseni nettihelvetistä lisää tietoa, mutta eip ne toiminut hyvin josta mainitsin. Tää asiakaspalvelija tuli kanssa siihen näyttämään miten koneet toimii. No ei toiminut. Siinä se sitten jotain ihmetteli kunnes kone lähti toimimaan mutta eihän sitä tuotetta tahtonut sieltä löytyä, olisi pitänyt tietää tarkka mallikoodi tms.. Lopulta tää "asiakaspalvelija" sanoi että on kai pakko tulla sitten katsomaan mistä tuotteesta kysymys, joten kävelimme 5 metriä tuotteen luokse.
Siis onko niille asiakaspalvelijoille niin suunnaton vaiva kävellä muutaman metrin ja palvella asiakasta? Tuntuu kun ne siellä höpöttelis vaan keskenään ja asiakas on pakollinen paha joka niitä tulee sinne niiden töihin häiritsemään. Vai onko toi niiden työpolitiikka saneltu ylhäältä päin?
Koneboxin palvelukonsepti ihmetyttää
5
1668
Vastaukset
- Kokeillaanpas näin
"Uusi, kotimainen Konebox -nettikauppa yhdistää verkko-ostamisen ja perinteisen kaupan parhaat puolet.
Olemme rakentaneet helppokäyttöisen nettikaupan, joka sopii erityisesti hintatietoisille, helppoa ja nopeaa ostamista arvostaville asiakkaille.
Voit ostaa tuotteita joko myymälästä tai netistä. Tilauksesi voit noutaa myymälästämme tai saada ne Postin toimittamana haluamaasi osoitteeseen...
...Tehokas logistiikka aina kotiovelle saakka toimituksineen sekä nettikaupan yksinkertainen toimintamalli takaavat asiakkaillemme hyvän saatavuuden ja halvat hinnat.
Myymälämme sijaitsee Espoon Friisilässä, osoitteessa Kuitinmäentie 27. Saat helposti ja nopeasti mukaasi tarvikkeet ja mukana kannettavat tuotteet. Sähköisistä hintanäytöistä saat ajantasaisen hintatiedon tuotteille. Nettikaupan päätteet opastavat tuotevertailussa ja koko valikoimamme on netistä ostettavissa. Voit myös maksaa kassalle myymälässämme tekemäsi nettiostoksen."
Homman idea on olla nettikauppa ja noutomyymälä, jossa ostaja tietää mitä haluaa, eikä ole valmis maksamaan palvelusta, vaan ottaa itse selvää tuotteista. Jos haluat palvelua, saman konsernin toinen ketju tunnetaan sloganistaan "Musta Pörssi - Asiantuntija palveluksessasi". - tyytyväinen asiakas
Ostin sieltä joulu 2008 alla xboxin 199 eurolla kun muut halusivat 229-248 euroa...
Ja sama luokkaa oli ero kun ostin Topfield digiboxin.
kun hinta ratkaisee, vainta osuu helposti koneboxiin. Jos haluaa tehdä ostopäätöksen myyjän myyntipuheen perusteella, nii silloin pitää ostaa muualta. Ei varastomyymälässä- aloittaja
Kiitos tiedosta, nyt tiedän ettei kannata ainakaan koneboxiin mennä tutustumaan tuotteisiin. En siis tiennyt että se on vain varastomyymälä(joka minusta esikokemuksen mukaan tyhmä konsepti, koska samallahan ne vois siellä neuvoa ja kertoa asiakkaille tuotteista, sen sijaan että vain puhuisivat keskenään siellä).
Konebox ei ole edes erityisen halpa, olen katsonut aikasemmin niitä tuotteita sielt netin kautta ja tämän todennut. Jonkun yksittäisen tuotteen kohdalla voi olla toisin, sillä tukuilla on aina kampanjoita, joihin eri liikkeet lähtee mukaan ja toiset ei. Katsoin äsken Philipsin 32" taulutelkkaria ja muualta sen sai kyllä halvemmalta, eli konebox oli kalleimmasta päästä vaikka oli muka shokkitarjous.
Verkkokauppaa halvempi on helppo olla, sillä verkkokauppacomi ei ole enää halpa, toisin kun 15 vuotta sitten kun ne oli Kilossa jossain 20 neliön toimitiloissa.
Elektroniikassa katteet on niin olemattomat ettei mikään liike vain yksinkertaisesti pysty olemaan toista kauheasti halvempi, joten minä ostajana ainakin marssin sitten liikkeeseen josta saa henk kohtaista apua jos sitä kysyn. - Cassa.
aloittaja kirjoitti:
Kiitos tiedosta, nyt tiedän ettei kannata ainakaan koneboxiin mennä tutustumaan tuotteisiin. En siis tiennyt että se on vain varastomyymälä(joka minusta esikokemuksen mukaan tyhmä konsepti, koska samallahan ne vois siellä neuvoa ja kertoa asiakkaille tuotteista, sen sijaan että vain puhuisivat keskenään siellä).
Konebox ei ole edes erityisen halpa, olen katsonut aikasemmin niitä tuotteita sielt netin kautta ja tämän todennut. Jonkun yksittäisen tuotteen kohdalla voi olla toisin, sillä tukuilla on aina kampanjoita, joihin eri liikkeet lähtee mukaan ja toiset ei. Katsoin äsken Philipsin 32" taulutelkkaria ja muualta sen sai kyllä halvemmalta, eli konebox oli kalleimmasta päästä vaikka oli muka shokkitarjous.
Verkkokauppaa halvempi on helppo olla, sillä verkkokauppacomi ei ole enää halpa, toisin kun 15 vuotta sitten kun ne oli Kilossa jossain 20 neliön toimitiloissa.
Elektroniikassa katteet on niin olemattomat ettei mikään liike vain yksinkertaisesti pysty olemaan toista kauheasti halvempi, joten minä ostajana ainakin marssin sitten liikkeeseen josta saa henk kohtaista apua jos sitä kysyn.Cassat olivat KESKOn siirtomaatavarakauppoja ja lyhyttavarakauppoja. Ne katosivat maisemasta. Samoin tulee käymään KESKOn Koneboxille. HALVALLA KUN EI HYVÄÄ SAA.
- pöllöa+
Cassa. kirjoitti:
Cassat olivat KESKOn siirtomaatavarakauppoja ja lyhyttavarakauppoja. Ne katosivat maisemasta. Samoin tulee käymään KESKOn Koneboxille. HALVALLA KUN EI HYVÄÄ SAA.
hinnat tapissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226