Hei!
Olen 20 vuotias matkailualan opiskelija. Valmistun tänä keväänä matkailuvirkailijaksi, mutta viimeinen työharjoittelu huhti-kesäkuussa on vielä suorittamatta. Olen laittanut jo kymmeniin paikkoihin ympäri maailmaa sähköpostia, mutta mistään ei myöntävää vastausta tunnu kuuluvan. Mitähän kautta saisin helpoiten työharjoittelupaikan? Hotelleihin olen tähän asti lähettänyt kyselyitä kun aikaisempaa kokemusta hotellin vastaanotosta minulla jo on. Tarvitsisi kuitenkin löytää joku hotelli, jonne oikeasti tarvittaisiin harjoittelijaa. Tuntuu turhauttavalta lähettää 50 eri paikkaan sähköpostia kun kovin harvasta tulee edes mitään vastausta.
Jos jollain vain on kokemuksia tai hyvä työharjoittelupaikka ulkomailla tiedossa niin otan hyviä vinkkejä mieluusti vastaan :) kiitos
Työharjoittelupaikkaa ulkomailta
2
692
Vastaukset
- Torero
Tiedän työaharjoittelupaikan ulkomaisessa liikealan yrityksessä.
Mikäli olet sellaista vailla tiedustele suoraan minulta.
Email: pepitola7@hotmail.com- little_bejb
Hei hei :)
Kiitos vastauksestasi. Työskentelen tällä hetkellä kuitenkin vakituisesti isossa matkailualan yrityksessä Kreikassa, joten enää en ole harjoittelupaikkaa vailla ;>
Hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226