Minulla on tällä hetkellä Soneran ADSL-liittymä ja sen mukana on tullut Outlook Express sähköposti ja osoitteeni on muotoa xxxx.yyyy@pp.inet.fi.
Nyt kuitenkin työnantajani antaa minulle kotiin työnantajan omistaman ADSL-liittymän.
Tarkoitukseni on tämän jälkeen sanoa irti oma ADSL-liittymäni.
Mitenkä käy tuolle minun sähköpostiosoitteelleni?
Lakkaako myös sen voimassaolo, vai voinko käyttää samaa osoitetta työnantajan liittymän kautta?
Mitenkä käy
Sähköpostille
2
355
Vastaukset
- q
Tulevaisuuden varalta kannattaa hankkia IKI osoite.
http://www.iki.fi
Hinta 30€ ja ei vuosimaksua ainakaan toistaiseksi.
Sen jälkeen postilaatikkoa ja operaattoria voi vaihtaa vaikka joka päivä ja osoite pysyy aina samana.- hölöttäjä2010
käytät outlook OHJELMAA sähköpostin lukemiseen niin se on ihan sama maksatko itse vai työnantaja yhteyden...
Jos entinen/nykyinen e-mail osoitteesi on juri tuo inet.fi niin sehän on soneran...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539