saako sisua enää rahtiauto alustalla uutena ilmajousilla?
sisu rahtiautona
7
1146
Vastaukset
- mot-ppa
Jos on aikaa miettiä tuollaista ja pystyy jotenkin hankkimaan sellaisen, niin puhelin kännyyn ja soitto Sisulle.Kyllä mielellään kertovat....
- prosisu
Lapväärtissäkin on merkki vaihtunut, mistä näitä hulluja vieläkin tulee. Katsokaas firman sivuja, on sitä sairautta monenlaista...
- sisu pastilli
hullu ja sairas joka haluaisi ostaa kotimaassa valmistetun auton ? Eikös se olis kaikkien suomalaisten etu että suosittais kotimaisia tuotteita ? Itse pidän hulluna niitä joille ei suomalainen kelpaa ei sitten millään..
- ei hjyva
sisu pastilli kirjoitti:
hullu ja sairas joka haluaisi ostaa kotimaassa valmistetun auton ? Eikös se olis kaikkien suomalaisten etu että suosittais kotimaisia tuotteita ? Itse pidän hulluna niitä joille ei suomalainen kelpaa ei sitten millään..
Mikä tässä sitten on pieleen mennyt? Onko markkinointi epäonnistunut jos oletettaisiin että tuote on vähintäänkin yhtä hyvä (tai edes lähes) kuin muut vastaavat ilmansuuntaan katsomatta mutta myyntiä ei silti vain ole?
Vai onko markkinointi ollut ylivertaisen hyvää kun tämänkään vertaa on laitteita saatu tien päälle (tai korjaamoille)? - nääs...
ei hjyva kirjoitti:
Mikä tässä sitten on pieleen mennyt? Onko markkinointi epäonnistunut jos oletettaisiin että tuote on vähintäänkin yhtä hyvä (tai edes lähes) kuin muut vastaavat ilmansuuntaan katsomatta mutta myyntiä ei silti vain ole?
Vai onko markkinointi ollut ylivertaisen hyvää kun tämänkään vertaa on laitteita saatu tien päälle (tai korjaamoille)?Kyllä ainakin tampereella Sisuauton palvelu ollu aikas tympeetä. Kädet taskussa katseltu seiniä kun asiakas tulee paikalle. Haapamäellä palvelu ollu huomattavasti parempaa samassa firmassa. Toinen juttu on sitten autot itsessään... Ehkäpä nykyaikana maantie ajoon on monen mielestä mukavampiakin autoja ja tietyillä varusteilla kilpailu kykyisemmällä hinnallakin. Pillarin moottorit oli huonoa mainosta...? Kuitenkin kovaan työhön maansiirto ajoon on se kotimainen mielestäni lähestulkoon ainoa vaihtoehto, mutta siitähän ei aloittajan vietissä ollutkaan kyse.
- nnnn....
ikävä kyllä... huono homma on...
- Vulleri
Niin kyll näit Sisuja viel vaa saa, vaikka olivat hikan radiovarjossa koko 2009, ilmeisesti heillä vaan oli vihreetä väriä purkeissa ? en tiiä mut, kuulema meinaavat tartata tuotannon ku sopiva tilaus määrä o kasas !!
Onko se sit 1 vai 100kpl ? se nähään, eiks vaa pojaat !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748