Digikuvan osan oikeaan kohtaan kohdistaminen? Saan oikean muotoisen vapaapiirrolla, mutta kuva on ihan liian pieni ja eri kohdasta kuin piti. Osaisiko joku neuvoa?
POWERPOINTIN DIGIKUVAN OSAN KOPIOIMINEN
4
515
Vastaukset
- kohdistaa
mutta siellä on Näytä - Ruudukko ja apuviivat ja siitä kun napsautat aukeaa valintaikkuna, jossa voit itse muokata ruudukkoa ja apuviivoja. Kohdistamisen apuvälineitä.....
Tarkoitan muotoon kohdistusta (kissan muoto on oikea, mutta kissa on toisessa reunassa ja paljon pienempi, pöytää ja kaikkea muuta näkyy kyllä). En ainakaan osannut sillä ruudukolla kohdistaa.
- dgöhdföghdfgöhgö
Jumbo10 kirjoitti:
Tarkoitan muotoon kohdistusta (kissan muoto on oikea, mutta kissa on toisessa reunassa ja paljon pienempi, pöytää ja kaikkea muuta näkyy kyllä). En ainakaan osannut sillä ruudukolla kohdistaa.
mutta sitten on se vaihtoehto tietenkin että kuvaa voi kohdistaa diaan myös muokkaamalla itse kuvaa - eli hiiren oikealla napsaus ja muokkaa kuvaa ja sieltä paikka.
Ja taas itse kuvan rajaaminen, sehän tehdään sitten siihen kuvaan eikä diaan. Vaikkapa piirtotyökaluilla onnistuu rajaaminen. Ja jollakin kuvankäsittelyohjelmalla vielä paremmin. dgöhdföghdfgöhgö kirjoitti:
mutta sitten on se vaihtoehto tietenkin että kuvaa voi kohdistaa diaan myös muokkaamalla itse kuvaa - eli hiiren oikealla napsaus ja muokkaa kuvaa ja sieltä paikka.
Ja taas itse kuvan rajaaminen, sehän tehdään sitten siihen kuvaan eikä diaan. Vaikkapa piirtotyökaluilla onnistuu rajaaminen. Ja jollakin kuvankäsittelyohjelmalla vielä paremmin.Nyt ymmärsin. Suuret kiitokset avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214