Kevyitä suklaaleivonnaisia?

Nizza-

Olisi se laihdutus niin paljon helpompaa jos suklaata ei olisi...

Muffineita, tuore- ja kuivakakkuja, piiraita yms... Laittakaas alle suht kevyitä ja laihduttajalle sopivia suklaisia reseptejä, joita voisi leivoskella makeannälän tullen :).

4

1473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diu diu

toi on, häh, PRKL.

• Omatahto

Jos ei ole pakko olla jotain pullamössöä, niin kevyt suklaamousse voisi olla ihan hyvä korvike suklaalle. Kaupasta saa valmista jauhetta, johon lisätään vain maito, vatkataan 5 min, annetaan olla kylmässä 30 min. Ja valmista! Tulee mielestäni vielä parempaa, kun sen laittaa pakastimeen vähäksi aikaa. Olisikohan tuo ollut Blå Bandin...enpä muista. Saattoi olla 55 kcal/annos...saattoi, en siis sitäkään oikein muista. Ei ole tuota suklaata tai muitakaan leivonnaisia tehnyt pitkään aikaan mieli, kun olen syönyt kunnolla terveellistä ja proteiinipitoista ruokaa.

• suklaata

Löytyyhän niitä kun etsii, koitapa googlettaa. Tää nyt kuitenkin tuli mieleen: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/65451/Suklaiset proteiinikeksit (superkevyet) . Todellakin kevyitä ja vielä proteiinipitoisia, itse tosin korvasin proteiinijauhon sokerittomalla kaakaojauheella. Ja herkkua oli! :3

Tuhdin suklaapatukan korvikkeeksi voi kokeilla myös Alpen light suklaa-toffee -patukoita, Canderelin sokeritonta suklaata (juuri sopivan kokoisia patukoita) tai sitten näitä pikkupatukoita - Jim, Pätkis, DaCapo, Ahaa jne...

• Nizza-

diu diu, tää on tämmöistä vapaamuotoisempaa laihdutusta, mulla kun ei toimi noi "herkut pois, salaattia naamaan ja 10km lenkille" - laihdutuskuurit. Vähempi toki parempi, mutta pysytäänpä aiheessa.

Ja kiitos teille muille vinkeistä, varsinkin tuota suklaamoussea voisi kyllä ostaa joku päivä testiin :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51