Olisi se laihdutus niin paljon helpompaa jos suklaata ei olisi...
Muffineita, tuore- ja kuivakakkuja, piiraita yms... Laittakaas alle suht kevyitä ja laihduttajalle sopivia suklaisia reseptejä, joita voisi leivoskella makeannälän tullen :).
Kevyitä suklaaleivonnaisia?
4
1473
Vastaukset
- diu diu
toi on, häh, PRKL.
- Omatahto
Jos ei ole pakko olla jotain pullamössöä, niin kevyt suklaamousse voisi olla ihan hyvä korvike suklaalle. Kaupasta saa valmista jauhetta, johon lisätään vain maito, vatkataan 5 min, annetaan olla kylmässä 30 min. Ja valmista! Tulee mielestäni vielä parempaa, kun sen laittaa pakastimeen vähäksi aikaa. Olisikohan tuo ollut Blå Bandin...enpä muista. Saattoi olla 55 kcal/annos...saattoi, en siis sitäkään oikein muista. Ei ole tuota suklaata tai muitakaan leivonnaisia tehnyt pitkään aikaan mieli, kun olen syönyt kunnolla terveellistä ja proteiinipitoista ruokaa.
- suklaata
Löytyyhän niitä kun etsii, koitapa googlettaa. Tää nyt kuitenkin tuli mieleen: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/65451/Suklaiset proteiinikeksit (superkevyet) . Todellakin kevyitä ja vielä proteiinipitoisia, itse tosin korvasin proteiinijauhon sokerittomalla kaakaojauheella. Ja herkkua oli! :3
Tuhdin suklaapatukan korvikkeeksi voi kokeilla myös Alpen light suklaa-toffee -patukoita, Canderelin sokeritonta suklaata (juuri sopivan kokoisia patukoita) tai sitten näitä pikkupatukoita - Jim, Pätkis, DaCapo, Ahaa jne... - Nizza-
diu diu, tää on tämmöistä vapaamuotoisempaa laihdutusta, mulla kun ei toimi noi "herkut pois, salaattia naamaan ja 10km lenkille" - laihdutuskuurit. Vähempi toki parempi, mutta pysytäänpä aiheessa.
Ja kiitos teille muille vinkeistä, varsinkin tuota suklaamoussea voisi kyllä ostaa joku päivä testiin :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276