Opelia haukutaan.

tytötkin nauraa....

Vieläkös ne amikset käyvät täällä haukkumassa opeleita ja provoilemassa juttujaan kuinka osaa hajoaa kilometrin välein ?

Jokos on corollaan karvanopat ostettu ?

10

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qq--
      • 8+1====

        Eipä nuo pahoja vikoja olleet, ei pauku männänrenkaat yms. kuten yhdellä riisikuppien valmistajalla


      • 15+5=27 ja läpi meni
        8+1==== kirjoitti:

        Eipä nuo pahoja vikoja olleet, ei pauku männänrenkaat yms. kuten yhdellä riisikuppien valmistajalla

        Euroopassa ne autot ovat muutakin kuin muovia....


      • 24.
        15+5=27 ja läpi meni kirjoitti:

        Euroopassa ne autot ovat muutakin kuin muovia....

        Tää on hyvä ku opelia haukutaan lauluissa ja keskustelu palstoilla ja juuripa siksi ne on niin halpoja mutta laadukkaita, mulla oli eka auto opel vectra ja hajos vasta sitte ku tempasin kolarin eikä johtunu autosta vaan kuskista, mut seuraava auto oli civic ja voi jumalauta miten paljo siinä oli hitsaamista ei kukaan arvaa, ois melkei saanu koko auton sillä ku sitä pohjaa hitsas, sit kävi toyota, 2000 luvun auto ja 70 000 ajettu ja kone hajos niin aika hyvin jo toyotaltakii se, onneks meni takuuseen ja sit myyntiin ku sielt sain sen ulos, ja sit peugeot ja tuli ne pösön ihanat ajonesto,sähkö, ja iän ikuiset nivelen vaihdot, ja sit bemari josta ei muute mitää haukkumista ku oli niin vähä aikaa ku läks, mut moottorin tukipalkki irtos katsastuksessa jaa no ilmastointi vikoja ja muuta :-) ja sit päädyin opel calibraan ja elämä alko luistaa taas, ajettu 340 000 ei syö öljyy eikä vesiä eikä oo mitää vikaa ja vuoden ajanu joka päivä töihin :-) Täytyy se vaan myöntää että opel on auto vaikka en itekkää sitä alussa uskonu.


    • a & o

      Eiköhän nuo kilpailevien automerkien myyjätkin käy levittämässä perätöntä paskaa täällä

    • calibraaaaaaa

      Minä olin amis kun opelin hommasin ja kolmen vuoden jälkeenki on vieläkin alla. Sen sanon että automaatti laatikko on aivan paska kaikissa opeleissa ja kaaret tuppaa putoilee. 8-tappi kone selviä vaikka ydinsodasta tosin venttiilikopantiiviste valskaa aika monesta. Siinä ne viat oikeestaan oli, paljon puhutut sähköviat mitä on löytyny kattoluukun johto oli irronnut ja toinen sähkölasin ohjainkortti alkaa olla lopussa.
      Seuraavakin saattaa olla calibra v6 tai turbo tai sit on aivan eri merkki tiedä tuota....

      • ...en tienposkessa

        olla saa. Onko muuten kukaan huomannut, että eri-ikäisten ja eri mallisten Opelien määrä lisääntyy koko ajan. Sitä ei jokainen autoilija huomaa. Sen huomaavat vain he, jotka itse ajavat Opelilla ja myöntävät sen tosiasian, että Opel on varsin laadukas auto. Kuinka niin? Otetaan esimerkki. Jokainen tietää G Astra, jota puskettiin vuosina 1998-2004. Kun olet liikenteessä ja käännät päätä, näet G Astran. Mistä tämä kertoo. Kaikista vastaväitteistä ja haukuista huolimatta, Opel ja erityisesti Opel Astra on ollut aivan uskomattoman suosittu auto vuosituhannen vaihteessa ja on sitä edelleen. Liikenteessä näkee paljon G Astroja ja H Astroja. Miksi G Astroja on lähes joka toinen vastaantuleva? Mietitään sen kilpailijoita silloin vuosituhannen vaihteessa. Kilpailija oli pääasiassa VW Golf IV, joka oli paljon kalliimpi auto. Joku huutaa jo väliin, että onhan Golf paljon hienompi ja parempi auto. Sen ikäiset golfit olivat sisältä pelkkää muovia. Sillä rahalla, millä sait Golfin hinnat alkaen mallin, eli karvalakin, sait Opeliin Sähköikkunat ja ilmastoinnin. Siksi ihmiset niitä ostivat ja vieläkin ajavat niillä. Ne ovat hyviä autoja kuten Opelit yleensäkin ovat.
        Opelin epäluotettavuus on myös panettelua. Vanhoissa opeleissa oli 8-venttiilisiä moottoreita, jotka kestivät mitä tahansa. Jos jakopäähihna niistä katkesi, mitä väliä. Uutta tilalle ja matkaan, kun 8-venttiilinen kone ei hajoa edes vaikka hihna katkeaa. Eipä tosin ole vieläkään katkennut. Minulla on astrassa 1.6 8V kone. Ei raketti, mutta kyllä sillä kerkeää. Varmoja kilometrejä myös muille parhaalla autolla ajaville.


      • Vai että g astra?
        ...en tienposkessa kirjoitti:

        olla saa. Onko muuten kukaan huomannut, että eri-ikäisten ja eri mallisten Opelien määrä lisääntyy koko ajan. Sitä ei jokainen autoilija huomaa. Sen huomaavat vain he, jotka itse ajavat Opelilla ja myöntävät sen tosiasian, että Opel on varsin laadukas auto. Kuinka niin? Otetaan esimerkki. Jokainen tietää G Astra, jota puskettiin vuosina 1998-2004. Kun olet liikenteessä ja käännät päätä, näet G Astran. Mistä tämä kertoo. Kaikista vastaväitteistä ja haukuista huolimatta, Opel ja erityisesti Opel Astra on ollut aivan uskomattoman suosittu auto vuosituhannen vaihteessa ja on sitä edelleen. Liikenteessä näkee paljon G Astroja ja H Astroja. Miksi G Astroja on lähes joka toinen vastaantuleva? Mietitään sen kilpailijoita silloin vuosituhannen vaihteessa. Kilpailija oli pääasiassa VW Golf IV, joka oli paljon kalliimpi auto. Joku huutaa jo väliin, että onhan Golf paljon hienompi ja parempi auto. Sen ikäiset golfit olivat sisältä pelkkää muovia. Sillä rahalla, millä sait Golfin hinnat alkaen mallin, eli karvalakin, sait Opeliin Sähköikkunat ja ilmastoinnin. Siksi ihmiset niitä ostivat ja vieläkin ajavat niillä. Ne ovat hyviä autoja kuten Opelit yleensäkin ovat.
        Opelin epäluotettavuus on myös panettelua. Vanhoissa opeleissa oli 8-venttiilisiä moottoreita, jotka kestivät mitä tahansa. Jos jakopäähihna niistä katkesi, mitä väliä. Uutta tilalle ja matkaan, kun 8-venttiilinen kone ei hajoa edes vaikka hihna katkeaa. Eipä tosin ole vieläkään katkennut. Minulla on astrassa 1.6 8V kone. Ei raketti, mutta kyllä sillä kerkeää. Varmoja kilometrejä myös muille parhaalla autolla ajaville.

        Saavutus sinällänsä että niinkin vanhoille Opeleille kuten 12-6vuotta vanhat katiskat saavat jatkoaikaa. Lahjooko ne katsastajat vai onko opel kuljettaja katsastajan tuttu?

        Sellaisiakin on paljon esim. Volvot 740 84-92, Volvo 240 74-93, saab 9000 84-97. Ainut mikä niissä on että ne ovat laatuautoja ja suuniteteltu kestämään isältä pojalle. Ainut asia, mitä vasenkätiset osaavat tehdä, on autot.

        LIsäksi paljon on liikkeellä myös vanha corollaa, carina 2:sta, sunnya jne... Opel kuuluu sarjaan ford, fiat, hyundai, kia...


      • zöf
        Vai että g astra? kirjoitti:

        Saavutus sinällänsä että niinkin vanhoille Opeleille kuten 12-6vuotta vanhat katiskat saavat jatkoaikaa. Lahjooko ne katsastajat vai onko opel kuljettaja katsastajan tuttu?

        Sellaisiakin on paljon esim. Volvot 740 84-92, Volvo 240 74-93, saab 9000 84-97. Ainut mikä niissä on että ne ovat laatuautoja ja suuniteteltu kestämään isältä pojalle. Ainut asia, mitä vasenkätiset osaavat tehdä, on autot.

        LIsäksi paljon on liikkeellä myös vanha corollaa, carina 2:sta, sunnya jne... Opel kuuluu sarjaan ford, fiat, hyundai, kia...

        jo vuodesta 1987, edelleenkin täysin ruosteeton ja uudenveroinen, tosin vasta 254 000 kilsaa mittarissa.

        Auto kestää niin kuin sitä käytetään, toiset saavat rautakangenkin rikki.


      • Nimenomaan G-Astra
        Vai että g astra? kirjoitti:

        Saavutus sinällänsä että niinkin vanhoille Opeleille kuten 12-6vuotta vanhat katiskat saavat jatkoaikaa. Lahjooko ne katsastajat vai onko opel kuljettaja katsastajan tuttu?

        Sellaisiakin on paljon esim. Volvot 740 84-92, Volvo 240 74-93, saab 9000 84-97. Ainut mikä niissä on että ne ovat laatuautoja ja suuniteteltu kestämään isältä pojalle. Ainut asia, mitä vasenkätiset osaavat tehdä, on autot.

        LIsäksi paljon on liikkeellä myös vanha corollaa, carina 2:sta, sunnya jne... Opel kuuluu sarjaan ford, fiat, hyundai, kia...

        Kyllä minulla on tiedossa opelista tapauksia, joissa auto siirtyy isältä pojalle. Tiedän myös tapauksia, missä opelilla on pystynyt ajamaan pitkälti yli 400tkm. Sveitsinportin Auton julkaisussa oli juttu, missä Diesel-Astralla (G) oli ajettu 600tkm ja lisää oli tulossa. En kuitenkaan lähtisi vertaamaan Opelia fordiin tai fiattiin. Opel on omassa luokassa kaikkien välissä. Miksei fordiin voi verrata? Fordit ruostuvat. Olen nähnyt minun astrani (2002) ikäisiä Ford focuksia ja mondeoita, jotka ovat olleet kaarista ja helmoista läpiruostuneita. Minulla ei ole Astrassa ruostetta missään, mitä jos talven suolakylvyn jäljiltä pinnassa puolen millimetrin kokoisia ruostepisteitä, jotka saa helposti pois. Niitä tulee jokaiseen autoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51
      2398
    9. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40
      2349
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2286
    Aihe