Kristuksessa olevat Jumalan pyhät kokoontukoot ja kerätkööt resurssinsa nyt yhteen!
“... ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.” (Joh.10:16)
“... Jeesus oli kuoleva kansan edestä, eikä ainoastaan tämän kansan edestä, vaan myös kootakseen yhdeksi hajalla olevat Jumalan lapset.” (Joh.11:51-52)
Haluatko sydämestäsi ja hengestäsi, mutta myös fyysisesti ja aineellisesti olla mukana palauttamassa, rakentamassa, edistämässä ja puolustamassa Jumalassa ja Kristuksessa voimassaolevaa Jumalan oikeata ja puhdasta seurakuntaa, Ekklesiaa, sen hallitsemaa Kristuksen maanpäällistä Kuningaskuntaa sekä kaikkea Jumalan Pyhää Järjestystä luomakunnassa sekä kaikkea tähän liittyvää hyvää ja pyhää?
Jos katsot olevasi Jumalan ja Kristuksen palvelija, se onkin itse asiassa velvollisuutesi Jumalan sinulle suomien resurssien, taitojen, tietojen ja muiden mahdollisuuksien mukaan.
Vihollisen yhteiskuntajärjestelmien, järjestyksien ja toimintojen palvelemiseen, rakentamiseen, edistämiseen, tukemiseen, minkäänlaisen työn tekemiseen niille sinulla ei sen sijaan ole lupaa, sillä se on Jumalan pyhän tahdon, Sanan, lain ja järjestyksen rikkomista eli syntiä. Ja joka syntiä tekee, on perkeleestä niin kuin Uusi testamentti ilmoittaa.
Halustasi ja vapaaehtoisesti antamiasi resursseja, taitoja ja tietoja, erilaista apua ja tukea käytetään:
* Jumalan Pyhän tahdon, Sanan ja lain mukaisen, Jumalassa ja Kristuksessa voimassaolevan, suoraan Jumalan ja Kristuksen alaisuudessa toimivan, vihollisen järjestyksistä ja toiminnoista erottautuvan ja erottautuneen Jumalan oikean ja puhtaan seurakunnan, Ekklesian ja Kristuksen maanpäällisen papillisen kuningaskunnan Pyhän järjestyksen ja sen toimintojen sekä samalla koko luomakuntaa koskevan Jumalan Pyhän Järjestyksen palauttamiseen, rakentamiseen, edistämiseen ja puolustamiseen,
* Jumalan Pyhän tahdon, Sanan, lain ja järjestyksen sekä tämän mukaisen hengellisen ja maallisen, omavaraisen, riippumattoman elämän opettamiseen, ohjaamiseen ja järjestämiseen,
* Jumalan pyhien erottautumiseen eli pyhittäytymiseen omaksi yhteisökseen, Jumalan pyhien perheeksi kansoittain, heimoittain, suvuttain ja perheittäin kukin omilla asuinpaikoillaan sekä samalla Jumalan pyhien perheen uloslähtemisen, Exoduksen järjestämiseen ja tukemiseen pahan vallassa olevasta maailmanjärjestelmästä niin kuin Jumala on säätänyt.
Nämä esittävät suuntaa ja raameja, joiden puitteissa tullaan järjestäytymään ja toimimaan – jos Jumala suo. Yksityiskohtaisemmat suunnitelmat ja toteutukset selviävät jatkossa Jumalan Pyhän Hengen ja Sanan, Kristuksen johtamina, mutta paljon Jumalan mielen mukaisia ideoita ja suunnitelmia on jo odottamassa Jumalan todellsiten pyhien kokoontumista yhteen. Jumalan ja Kristuksen vihollisille, uskottomille väärintekijöille ei sen sijaan luovuteta sitä, mikä on pyhille varattu.
Kehotan jokaista uskolliseksi Jumalan ja Kristuksen palvelijaksi itseänsä katsovaa pyhittämään omaisuutensa viipymättä Jumalan ja Kristuksen, Kristuksessa olevan Jumalan kuningaskunnan ja seurakunnan, Ekklesian käyttöön.
Näin te voitte pelastaa edes osan nykyisestä omaisuudestanne, joka itse asiassa vain Jumalalle ja Kristukselle kuuluukin.
Mutta jos te annatte lukea itsenne saatanan Uuden Maailmanjärjestyksen ja siihen lukeutuvan Lissabonin sopimuksen alaisen Uuden Euroopan Unionin kansalaiseksi, tulette menettämään omaisuutenne sen haltuun suostuttuanne uskottomien väärintekijöiden rikostoveriksi ja näin teistä tulee samalla saatanan orjia sekä Jumalan ja Kristuksen vihollisia.
Olette silloin osallistuneet yhdessä rikostoverien kanssa Jumalalle ja Kristukselle kuuluvan omaisuuden varastamiseen ja ryöstämiseen, mistä lievin rangaistus Jumalan lain mukaan on varastetun omaisuuden maksaminen kaksinkertaisesti takaisin. Ja olkaat varmat, että Jumala ottaa omansa takaisin. Ja luopioille se tarkoittaa suunnatonta köyhyyttä Jumalan rangaistuksen ajaksi.
Joten miettikää tarkkaan, mihin nyt hallussanne olevia resurssejanne jatkossa käytätte!
Sinä, joka haluat halustasi ja vapaaehtoisesti tukea tässä esiteltyä, Jumalan ja Kristuksen liikkeelle laittamaa ja valtuuttamaa toimintaa, ota yhteyttä seuraavaan sähköpostiosoitteeseen, niin sinulle kerrotaan lisää yhteyshenkilön kautta, miten voit auttaa ja tukea:
restoring.gathering@pp.inet.fi
Jumala apuasi ja tukeasi runsaasti Kristuksessa siunatkoon eikä Hän sitä varmasti unohda!
Jumalan Pyhää tahtoa, Sanaa, lakia ja järjestystä noudattava,
Kristuksen kuningaskuntaa hallitseva
Jumalan seurakunta Kristuksessa, Ekklesia
"Mitä tulee keräykseen pyhiä varten, niin tehkää tekin samalla tavoin, kuin minä olen määrännyt Galatian seurakunnille. Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen, säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani." (1.Kor.16:1-2)
Jumalan pyhät kokoontukoot ja kootkoot nyt resurssinsa yhteen!
8
333
Vastaukset
- Pyhien leiri
“He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole. Pyhitä (erota) heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus. Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan; ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa. Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä - minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt. Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä." (Joh.17:16-23)
Uuden Liiton pyhien avustamisesta voitte lukea muun muassa seuraavista kohdista:
Matt.10:40-42, Matt.25:31-46, Ap.t.11:29, Room.12:13, Room.15:25-27, 31, 1.Kor.16:1-4, 15-16, 2.Kor.8:1-20, 2.Kor.9:1-13, Gal.2:10
Avustaminen, tukeminen, avustamistaito luetaan lisäksi armolahtoihin: 1.Kor.12:28
Jumalan Uuden Liiton seurakunnan Jerusalemin pystyttämistä ja toimintaa Uuden Liiton Juudan sauvan alueella ja alueelta käsin voivat tukea myös muualla asuvat, eri kansoja edustavat Jumalan palvelijat:
Esra 1:1-7, 6:22, 8:36
Älkää unohtako Uuden Liiton köyhiä; heillä on arvonsa, merkityksensä ja tarkoituksensa Jumalan silmissä ja suunnitelmista. Sekä varokoon jokainen, ettei hän ole rikastunut muita riistämällä ja köyhdyttämällä ja ettei näille Jumalan lain mukaan kuuluvia resursseja löydy hänen hallustaan:
Matt.19:13-26, Mark.10:17-27, Luuk.18:17-27, Mark.12:38-44, Luuk.6:20, Luuk.14:13,21, Luuk.16:19-31, Luuk.19:1-11, Luuk.21:1-4, Joh.13:29, 2.Kor.6:4, 2.Kor.8:1-21, 2.Kor.9:1-15, Gal.2:10, Jaak.2:1-26.
Kymmenyksiä maksetaan Jumalan lain mukaisesti myös Uuden Liiton aikana Kristuksen kuningaskunnan hengellisestä ja maallisesta järjestyksestä vastaaville, viime kädessä siis itse Jumalalle:
Matt.23:23, Luuk.11:42, Luuk.18:12, Hebr. 7:2, 4,5,6,8,9.
Siitä, mitä Jumala on ensiksi lahjoittanut ja siunannut, annetaan edelleen lahjoja ja uhrilahjoja Kristuksen kuningaskunnan niin hengellisestä kuin maallisesta järjestyksestä vastaaville sekä koko seurakunnalle:
Matt.2:11, Matt.5:23-24, Matt.10:8, Matt.15:4-5-9, Matt.23:16-18-19-23,
Mark.7:6-11-13, Luuk.21:1-4, Ap.t.21:9, Room.1:11, Room.3:24, Room.5:15-17, Room.12:6, Room.15:26, 1.Kor.4:7, 1.Kor.7:7, 1.Kor.12:1-9-10-31, 1.Kor.13:2, 1.Kor.14:1-40, 2.Kor.8:2,19, 2.Kor.9:5, Fil.4:17.- tuhat ja yksi
Kyllä se siitä sitten selkenee.
- palvelijansa.
tuhat ja yksi kirjoitti:
Kyllä se siitä sitten selkenee.
on se IHANA kesäloma, jonka Kristus Jeesus uskollisille ja kuuluisille puhtaalle morsiamelleen antaa, siiten sen hääjuhlan jäkeen, kun ottaa koko maailman hallintaansa.
Oletko valmis, tahroista ja rypyistä vapaa? Ettei ole enää mitään osallisuuttakaan mihinkään LIKAISEEN, toisa kohtaan rakkaudettumuuteen, joksi se kavalin ja pahimpiin lukeutuva, muista ja muusta niin väliä itsekkyys / välinpitämättömyys lukeutuu.
kuningasten KUNINKAAN soturi, se vähäinen
- tuhat ja yksi
Oletko käynyt liian hätäiseksi !
- Pyhien leiri
Ne, jotka kokevat tämän avustamispyynnön tippaakaan epäilyttäväksi ja vastenmieliseksi, älkööt erehtykö antamaan siihen mitään apua. Kieltäydyn ottamassa mitään apua, koiran- ja portonpalkkaa Jumalan ja Kristuksen vastustajilta.
He menkööt Jumalalta ja Kristukselta ottamine resursseineen tuomion paikkaan. Heidän asenteensa ja käyttäytymisensä olkoot todisteena heitä vastaan Kaikkivaltiaan Jumalan, ylimmäisen Tuomarin silmien edessä.
He joutuvat vielä katkerasti itkemään sitä, ettei heidän yrityksiään antaa ja lahjoittaa mitään oteta vastaan, vaan heidän omansa julistetaan tuhon omaksi kaikelta siltä osin kuin Jumala laissaan on säätänyt.
Eräiden henkilöiden vastaukset tässäkin keskusteluosiossa todistaa, mikä tilanne ns. uskovien joukossa jo vallitsee. Jakautuminen on jo tosiasia ja se vain vahvistuu. Sydämien paaduttaminen näkyy ja tuntuu.
Mutta se, mitä Kristus Isän sanoina julisti tästäkin asiasta, toteutuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687