Olen 16v. tyttö. Olen harrastanut taitoluistelua seurassa noin 8v. mutta lopetin kun olin 12 vuotias. Nyt minua on kuitenkin alkanut kaduttaa että lopetin!! Onko viellä järkeä jatkaa? Kun lopetin osasin kaikki kaksoishypyt. Eilen kun ulin ulkojäällä hyppäsin akselin tosi helposti. Niin ja haluaisin viellä kilpailla, ensin varmasti alue junnuissa, ONKO MAHDOLLISTA viellä edetä sm junnuihin? voiko minusta viellä kehittyä ihan varteen otettava luistelija?
luistelun jatkaminen 16 vuotiaana
tyttö -93 eteläsuomi
1
357
Vastaukset
- Luistelija itsekin
Kehittymistä on vaikea ennustaa, vaikka luistelijan näkisikin, puhumattakaan internetin välityksellä:) Jos mieli tekee vielä luistella ja kilpialla niin takaisin seuraan ja treeneihin. Vain luistelemalla voi kehittyä! Luulisi sinulla vielä olevan mahdollisuuksia, varsinkin jos perustaidot edelleen hyvin hallussa ja akselikin menee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090