Hei!
Olen 20-vuotias, peruskuntoinen (ulkonäöltä edustuskelpoinen) nuorimies Tampereelta!
Tarvitsetko siivousapua? Apua Kauppareissuissa? Remontissa? Viihdyttäjää juhlissa? Tai muuten vaan arkisiin asioihin vaikkapa muuten vain seuraksi tai mitä nyt mieleen tuleekaan, olen se oikea henkilö siihen ja teen sen myös hyvin ja halvalla tai jopa ilmaiseksi työstä riippuen. Lisätietoja palkkatoivomuksestani ja muusta saat sähköpostin kautta. Palkka vaihtelee joten kerro mielellään työnkuva. Olen valmis tekemään tiettyjä avustuksia myös ilmaiseksi. Kysy rohkeasti mitä mieleen tulee ja mielellään suoraan sähköpostiini ettei tänne. En välttämättä käy täällä lukemassa.
Kokemusta löytyy seuraavilta aloilta: Viihde: juonto ja esiintyminen suurissa yökerhoissa ja tapahtumissa, Henkilökohtainen avustaja, Siivous, Kodinhoito, Rakennus, Lastenhoito, Ravintola, Myyntityö: Kokemusta kentältä ja päivittäistavarakaupoista, Graafinen ala: Logojen, Levynkansien, Käyntikorttien ym. suunnittelu.
Olen valmis reissaamaan pidemmällekkin työtarjouksen sitä vaatiessa.
Ottakaa yhteyttä: toimeksiannot1@luukku.com
Nuorimies auttaa halvalla/ilmaiseksi!!
Ahkeroija
0
829
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266