Hääpuku onkelmaa....

Susannatar__

En tiedä miten ja mistä kannattaisi aloittaa..olen menossa naimisiin heinäkuun lopussa ja olen iso morsian, koko 48..olen nyt ainakin alle tilaamassa korsetin ja katson, että miten se nyt sitten vielä pienentää vyötäröltä. Laihuttamisen aloitin tuossa pari viikkoa sitten, neljä kiloa saanu poies..pelkään vaan, etten löydä kaunista hääpukua..meidän paikkakunnalla hyvää ompelijaakaan ei ole..jotenkin vaan on niin toivoton olo...
En oikein luota nuihin ulkomailta tuleviinkaan, on ollu aina niin huono tuuri kaikessa että varmasti juuri se mun puku jäis sitten jonnekkin matkalle ja rahoja ei saa takas...en tiedä...pitäskö suoraan mennä teltta-ostoksille ja naru vyötärölle ni se on siinä =)

2

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syysmorsian -10

Tsemppiä!!

Kyllä se unelmien puku löytyy, ethän edes ole mitenkään erityisen suurikokoinenkaan... En tiedä mistä päin itse olet, mutta suosittelisin tampereella sijaistevaa morsiusgalleriaa, siellä on mallistoja joissa kokoja aina 52:n asti! Sinne kannattaa etsiytyä kauempaakin... Itse pk-seudulla ja teen sinne retken :)

• sinullekin

Ystäväni joka on hieman isokokoisempi tilasi kauniin hääpukunsa kiinasta. Erittäin onnistunut ostos. Nettisivu taisi olla jotain; 1luckybride.com tai sinnepäin... Erittäin edullinen, kaunis, laadukas ja sopiva :-) Hänkin tosin laihtui vielä ennen häitä ja käväisi ompelijalla hieman pienentämässä pukua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7316
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2279
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37