Haluaisin tietää kaiken mitä vaaditaan lentoemoksi.
1.Saako olla tatuointeja "piilossa" esim nilkassa vai käyttääkö lentoemännät hameita, vai voiko olla lonkassa ?
2.Saako olla ylipainoinen, nii paljonko?
3.Nouseeko palkka riippuen et kauanko on ollu töissä lentoemäntänä?
4.Ja miten sen tupakan kanssa, pitääkö heidän olla polttamatta koko lennon ajan?
5. Kuinka pitkiä heidän päivät ovat, voiko ne kestää jopa viikko-kaks?
6.Onko lentoemännän työ kauhee rasksta?
7.paljonko vapaapäiviä ois?
8.Kuinka pitkä saa olla? olen juuri 163 cm pitkä ja paljon saisi painaa mun pituisena?
9.Olen kuullut että lentokoneen ilma pahentaa ihoa, onko se totta?
Ja olisi kanssa kiva tietää jotain mitä en nyt kysynyt mikä ois hyvä tietää joltain joku on tai on ollut lentoemäntä?
lentoemännäksi
annnnette
1
361
Vastaukset
- On the air.
Uranus Kaksosissa olisi hyvä olla vaikkapa huoneessa 5. MC Kaksosissa, Leijonassa tai Vaa`ssa voisi olla sopivaa. Aurinko huoneessa 5 toisi iloa asiakkaille. Huone 4 pitäisi luultavasti olla tyhjä. Huoneessa 1 voisi olla Mars. Venus voisi olla huoneessa 7. Tässä jotain alkupalaa, toiset jatkavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094