Alettiin tuossa vähän suunnittelemaan Vaasa-huoneen miittiä pitkästä aikaa. Eli olisiko vanhoilla ja uusilla chattailijoilla kiinnostusta tulla paikanpäälle tutustumaan toisiinsa hauskanpidon ja ehkä "muutaman" virvoittavan juoman merkeissä? :)
Aloituspaikaksi suunniteltiin Vaasassa olevaa O`Malley`s pubia, josta illan hämärtyessä matka jatkuisi halutessaan toisiin baareihin.
Ajankohtana olisi Lauantai 17.4.2010
Eli jos asia herättää kiinnostusta, niin ilmoittautumisia tänne, tai sitten meikäläiselle chatin puolella!
Katsostaan miten paljon porukasta löytyisi kiinnostusta, ja julistetaan tämä sitten vasta varmaksi, mikäli lähtijöitä löytyy enemmän kuin kaksi henkilöä. :)
Ystävällisin terveisin
-Mark-27-
Vaasan miitti
19
4002
Vastaukset
Ulkopaikkakuntalaisetkin ovat sitten tervetulleita, vaikka mahdollinen miitti Vaasassa pidetäänkin. Joten Seinäjoelta tai Kokkolasta ei todellakaan ole liian pitkä matka Vaasaan... ;)
Mukana, jos vaan porukka innostuu...
- Hannu35
Juu voin tulla esitelmiöimään kans.
Ilmoittautuu mukaan. :)
- Mariia_81
tulee tottakai mikäli vain pääsee!! :)
- miksu1982
Oisin osallistumassa miittiin, jos ei tule mitään kiireellisempää
Terveisin: miksu1982 olishan se kiva tulla.... mutta saa nähdä pääsenkö tai haluunko :)
- helläkosketus
sama täälä,kivaa ;)
- minni:)
Kuulostaa kivalle!!! Näkis oikeesti noi kaikki kohlot jotka tuol säheltää:DD Pitää katella jos sais aikaseks..haittaako jos o Kokkolasta;)
Katellaan!!!
T:minni:)- hei hulinaa
Tulee,Make ja Kissa ainaski:)
- Cryptic
Pittää vielä lähempänä katsella mutta kiinnostusta ainakin olisi tulla ääs-joelta x)
valitettavasti en pääse...ehkä sitte joskus :) pitäkää hauskaa puolestani!!! :)
- Kansascityläinen
onkohan noin kellonajasta mitään tietoa viel..ois ihan kiva tietää että millon täältä lähtee ajelemaan
- merikeiju*
Eli tulevast lauantaist kyse, ollaanko missäpäin ees kelloaikaa viel päätetty? :P Kyll tää älyy ett iltapuolell, mutku emmää siel monta tuntii yksin viitti hengailla jos paikalle eksyn (x
Aattelin kyl tulla ku oon melkeen ehkä luvannu (; Onko porukkaa viel tulos?
PS: Mist sitt teijät muka löytää? Etten vaan väärään seuraan eksy (8
PS 2: Liian vaikee toi roskapostirobottimatikkatehtävä :P Tervehdys! Pahoittelut viivästyneestä informoinnista miitti asian suhteen. Eli vieläkös porukka on tulossa?
Kellonajaksi ajattelin samaa, kuin aiemminkin on ollut, eli klo 19 alkaen.
Pöydäksi yritän varata narikan vieressä olevan kulmasohvan, joten se pitäisi sitten olla ainoastaan miittiläisten käytössä. Eli siitä sitten vain kyselemään, ellei muuten tunnista porukkaa. :)
Ps. Asu vapaa, eikä myöskään pakollinenMeikäläinen joutuu jättää miitin väliin henkilökohtaisen syyn takia :/ Mutta jos päätätte mennä sinne, niin pitäkää hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047