Jag är en finsk kille på 25 år som söker svenskspråkiga vänner för att förbättra min muntliga svenska. Jag är från huvudstadsregionen. Hoppas att det inte stör att jag har Aspergers syndrom. Din ålder spelar ingen roll.
Svenskspråkiga vänner sökes
2
788
Vastaukset
- Just me
Ard84@luukku.com
- Potentiell vän :)
Hej, jag skulle också vilja bekanta mig med personer som har svenska som modersmål, var du finlandssvensk eller talar enbart svenska! Jag är en 19-årig kvinna och studerar nordiska språk. Jag bor i Vanda, så det vore fint om du bodde i Vanda, Helsingfors eller Esbo och var svenskspråkig :) Jag letar främst efter kvinnliga vänner, så söker jag inte pojkvän. Jag är absolutist och mina intressen är böcker, konst och svenska språket, och jag är också pålitlig och lever enligt hyfs och vett, det hoppas jag också du gör. Du måste vara PÅLITLIG, det är jag också. Åldern spelar i sin tur ingen roll! Du kan vara hur gammal som helst, jag kommer bra överens med äldre personer också. Om du är intresserad, skriv till mig, var så god :) Sen kan vi ses då och då, efter att ha bekantat oss med varandra.
Min e-postaddress är emalinipsuli@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094