Onko kokemuksia LPG-menetelmästä, jota esim. fysioterapeutit käyttää kipu- ja särkytiloihin, mutta jota käytetään myös vartalon muotoiluun? Väheneekö selluliitin määrä oikeesti? Sitä kai suositellaan 10-15 kerran sarjana ja sarjan jälkeen ylläpitohoito kerran kuussa. Ylläpitohoitoa varten voi hankkia kotiin Wellbox-laitteen, joka ei kuulemma korvaa laitoshoitoja, mutta on hyvä ylläpidossa.
Tekisi mieli kokeilla.. 10 kertaa 60 minuutin sarjan hinta näyttää vaihtelevan 550-650 eur. Kun tietäis, tehoaako ollenkaan. Sit toi Wellbox-laite maksaa n 1150 eur. Olisiko jollakulla omakohtaista kokemusta Wellboxista?
LPG-hoidoista ja Wellbox kotiin
5
5646
Vastaukset
- annamannax
Kävin itse kymmenen kerran sarjan viime keväänä ja lähti kyllä sellut reisistä ja pakaroista sekä vatsa kiinteytyi selvästi. Kokonaishinnaksi tuli 500e hoitopuku. Liikuntaa harrastan 3-4 krt viikko ja ruokavalio on ok, tosin herkut kyllä maistuvat vähän liian usein :) Syksystä lähtien olen käynyt 1-2 krt kuukaudessa eikä ole muhkurat tullu takasin, nyt tunnin hoidossa noin puolet käytetään reisiin/pakaroihin ja toinen puolet selkään/niskaan lihasjumien takia. Suosittelen! Olo on kyllä hoidon jälkeen aina ihanan kevyt kun lähtee taas veret kiertämään :)
Tuolla wellboxilla tehtiin mulle kerran kokeiluhoito niskaan kun siinä on jotenkin erikokoisia/muotoisia suulakkeita.. Tuntui kyllä sekin hyvältä, mutta ei ole tosin niin tehokas kuin oikea LPG-laite. Kävin pari kesää sitten LPG hoidossa 10x, eikä lähtenyt selluliitit.
Toimii varmaankin, jos et ole kauhean lihaksikas, vaan "pehmoinen" läski :-)- jokakuka
Heips!
Kävin 20 kertaa LPG hoidossa ja valitettavasti MITÄÄN ei tapahtunut.Olisin mielelläni, edes sen vaivan ja rahan takia halunnut nähdä jotain positiivista,mutta en voi itseäni huijata,kun ei niin ei. - sirpukka56
Kävin tuossa LPG-hoidossa ja ainakin minulle tehosi. Otin 10-kerran sarjan joka oli
tarjouksessa hoitopuvun kanssa n.560,-. Oli joka euron arvoinen. Nesteetkin lähti-
vät liikkeelle hyvin. - How good a box?
Kenelläkään siis ostettuna otsikon Wellbox-laitetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010