Elikkä ostin tossa pari vuotta sitten näppäimistö hiiripaketin (logitech cordless ex110) verkkokaupasta, joten en usko että sen voi palauttaa enää. Asiani on sellainen, että...
Logitechin sivulla/ohjekirjasessa neuvotaan sammuttamaan kone ja yhdistämään ps/2 piuhat koneeseen, ja sitten käynnistämään. Siellä myös sanotaan että 3 vihreän valon pitäisi vilkkua yksi kerrallaan, mutta minulla näin ei tapahdu, jolloin hiiri ja näppäimistö ei suostu yhdistämään koneeseen ja ei näin ollen toimi.
Voisiko joku minua vähän viisaampi auttaa tässä ettei ole ollut turha ostos...?
Kiitos jo etukäteen
logitech cordless ex110 ei toimi?
heiijj
2
643
Vastaukset
- Enpätiiä
Näppäimistön pohjapuolella resetointinappula ??? Oli ongelma mulla sellainen.et ei näppis toiminut ja meinasin jo nakata roskikseen,onneksi tuli vilkaistua ja alkoi toimia.
- heiijj
itselläni ei tätä kyseistä nappulaa ole... et alkaa pikku hiljaa usko loppumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164